11 | yin

78 3 1
                                    

"Having trouble breathing, suddenly I'm screamingWhy wasn't I good enough"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Having trouble breathing, suddenly I'm screaming
Why wasn't I good enough"

───※ ·❆· ※───


A televízióból kiszűrődő hangok töltötték csak meg a szobát. De hiába igyekezett a filmben szereplő színész minden erejével megfogni a néző figyelmét; senki nem pillantott a képernyőre. MiYoung a plafonnak szegezte tekintetét, ha hallotta is mi zajlik a televízióban, nem érdekelte.

– Ezt adtad elő a felvételin? –kérdezte YooJoon, ahogy egy pillanatra a képernyőre pillantott. Nem sokáig pihent rajta szeme, mert a fényképezőgépe minden alkalommal sokkal érdekesebbnek tűnt számára.

MiYoung lassan a film felé fordult.

– Igen.

YooJoon eleresztett egy fáradt sóhajt. Már hozzászokott ezekhez a tömör válaszokhoz, amiket a héten kapott, de az nem jelentette azt, hogy kedvelte is őket.

– Akkor nem csoda, hogy olyan könnyen tökéletesítetted. A csávó olyan, mint Jimin.

Gyorsuló szívdobogás és meglepettség volt MiYoung automatikus válasza. Alsó ajka esett áldozatul ennek a zavarodottságnak, ahogy lassanként elkezdte harapdálni. Elméje zavart volt, milliónyi gondolat cikázott benne, köztük is a felismerés, hogy YooJoonnak igaza van. Nagyon régen hagyta már, hogy a fiú felé terelődjenek érzelmei. Neki is hasonlóan válaszolt minden alkalommal, mint YooJoonnak: a legtömörebben.

Viszont csak most gondolt bele, hogy ez biztosan feltűnt neki is, mégsem szólt egy szót sem. Szíve fájdalmasan dobbant egyet, míg emlékei között felbukkantak a sorozatos vallomások és együtt töltött percek. Visszaemlékezett a nevetése hangjára és a meleg érintésére, ami kiűzte bőre alól a titkon bekúszott hideget. Ismét elmerült a régmúlt tengerében, ami soha nem fog visszatérni hozzá és amin úgy gondolta, hogy már túlnőtt.

A felvételi okozta izgalom és a HaRin mögött hagyott űr helyét átvette egy ismerősen ismeretlen érzés.

Elfordította fejét YooJoon felé, aki bőszen matatott valamit a fényképezőgépen.

– Nem akartál kimenni a partra fotózni?

A fiú felemelte egyik szemöldökét, úgy nézett barátjára a kérdés hallatán. Nem kellett sok, hogy egy nagyon apró, féloldalas mosoly lopakodjon az ajakira.

❅☯❅

– Nem gondoltam ezt végig rendesen– panaszkodott az idősebb, ahogy a hideg végigfutott gerincén.

– Jaj, mit vagy úgy oda, ez csak egy kis hó és nem túl meleg szél.

YooJoon levette a lencsevédőt és igyekezett visszatartani egy tüsszentést.

Winter Day  ✓Where stories live. Discover now