MERHABA Masalcılar, söz verdiğim gibi biraz geç olsa da Bir Parça Masal'ın finali sizlerle.Final üç bölümden oluşuyor. aslında 6 bölümlük bir final ama ben hepsini üç bölüm halinde bugün yükleneceğim inşallah.
Paris
Tereddüt Eder miydin?
Gece Işığı
Gece Işığı adlı bölüm geceye doğru sizinle olacak. Birinci kitapta okuduğumu Gün Işığı adlı bölümle bir bağı var. Orada Rüya'nın tablosunun adıydı, burada da son tablosunun adı Gece Işığı.
Bakalım oraya ne çizmiş?
Onun cevabını bu gece öğreneceğiz?
Keyifli okumalar, Masal'a veda yazısını o bölümün sonuna ekleyeceğim.
********
Mona Lisa'nın karşısındaki ilk anlar...
"Peki bunu verebilecek misin Aras?"
Rüya'nın minyon eli Aras'ın kalbinin üzerinde durmuş, kara gözleri, sorusunun cevabını çağırıyordu henüz aralanmamış dudaklardan. Aras, Rüya'nın gözlerinin ardındaki derinliğe sızmak ister gibi daha bir yoğunlaştırdı kurşuni belirsiz bulutlarını.
"Sana sahip olduğum her şeyi veririm Rüya," derken sözleri de belirsizdi. Ama kendisi için değil, Rüya için. Kalbini koymuş muydu sahip olduğu her şeyin içine?
Rüya Aras'ın göğsüne, elini güçsüzce bastırdı "peki bu?" derken öyle ürkek çıkmıştı ki sesi.
Aras elini, Rüya'nın elinin üzerine koyduğunda kızın minicik eli, onun büyük elinin altında kaybolurken fısıldadı. "O yani kalbim, buz gibi Rüya,"
Söylediği tehditkar ve cesur sözlere aldırmadan yine de Rüya'ya doğru yaklaştı.
"Onu alırsan," derin bir nefes aldı ve soğuk kelimesine rağmen Rüya'yı nefesiyle yaktı "Üşürsün, hem de çok üşürsün."
Rüya olduğu yere mıhlanmış, duyduğu sözlerin etkisiyle gözleri dolarken Aras kızın elini sıktı. "Bak sadece dokunduğun halde titriyorsun, onu sakın isteme."
Biraz geri çekilerek başını Rüya'ya doğru eğdiğinde Rüya duyduğu soğuk sözleri kendi sessizliğine gömerken Aras, kızı ele geçiren gözlerini kıstı.
"Ama ben senden istediğimi aldım." Rüya nefesini tutarak dudaklarını araladığında ,bakışları Aras'a suçlu muamelesi yapsa da ağlayarak fısıldadı. "Sen ... kalbimi zorla aldın, bu adil deği, adaletsizce."
"Adalet mi istiyorsun Rüya?" Kızın elini göğsüne daha bir bastırdı. "O zaman sen de benim gibi zorla al."
"Ama buz gibi." Rüya'nın gözyaşları Aras'ı her gördüğünde özgürce akarken aslında her damlası Aras'tan adalet istiyordu.
"Senin ki de öyle, o da buz gibi Rüya ama ben onu çok istedim, bir şeyi çok istiyorsan, üşümeyi de yanmayı da göze almalısın öyle değil mi?"
Aras elbette tecrübeliydi. Kimler razı olmamıştı ki donmaya, kimler içinden geçirmemişti ki; böyle donduruyorsa kim bilir o buzlar çözüldüğünde nasıl ısıtırdı o ıssız kalp. Çok daha sıcak, çok daha yakıcı ama herkesten daha fazla mutluluk saçıcı.
Şimdiki zaman...
Öyle de olmuştu; Rüya'ya sevgi duymaya başladığı an, en kuvvetli yangınlar harlanmış o kalpte ama Rüya'yı ateşte yakmamış, sadece sevmiş, daha çok sevmiş, canını onun için ortaya koyacak kadar sevmişti. Seviyordu, sevecekti, bitmeyecekti. Aras'ın sevgisine dair düşüncesi buydu Rüya'nın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PARÇA MASAL 2 AŞK
RomanceYetimhanede büyüyen Rüya'ya masal gibi bir hayat vadeden Aras Karahanlı bu masalın aşk kısmını eksik bırakmış, Rüya'nın masalına "bir parça masal" demiştir. Aşk tamamlandığında ise gerçekleri öğrenen Rüya Aras'ı çok sevdiği halde terk etmiştir. Bir...