Sebevražedná mise

3.9K 149 7
                                    

Natasha, Fury i Stark tam již byli. „Takže i vy jste se uráčili přijít." Sjel nás Fury.

„I vám dobré ráno." Řekla jsem ironicky. Poté jsem zamávala Nat, kterou jsem ještě neviděla.

„Takže, všichni víte, o co tu jde. Hydra spřádá plány, jenomže my nevíme jaké. Ty poslední nevypadaly pro svět zrovna příjemně a pochybuji, že by se teď něco měnilo." Začal Fury. „Bohužel, nevíme zatím jak, je do toho zřejmě zapleten i Loki." Pohlédl na mě a já přikývla. „Už jsme kontaktovali Thora. Zatím se nám však neozval. Doufám, že se staví na návštěvu co nejdříve." Dodal ještě. „Banner je teď také mimo, takže je to na vás. Najděte tu proklatou organizaci a zařiďte, že se na ni bude už jen vzpomínat!" řekl jen a odešel.

„Jo, řekněte nám, kde je máme najít a klidně je smažu i sama..." zamumlala jsem.

„JARVISI, zachytili kamery v poslední době někde Lokiho?" zkusil to Stark.

„Vydržte, pane, podívám se." Ozval se robot.

„Možná bychom měli počkat na Thora, je to jeho bratr, ne? Mohl by vědět, kde jej může najít." Mumlala jsem.

„Pochybuju. I když je to jeho bratr, nemají spolu moc dobré sourozenecké vztahy." Vysvětlila mi Nat. „Navíc se do té doby může něco stát." dodala.

„Hm, máš pravdu." Hlesla jsem.

„Pane, žádná kamera nezachytila jeho tvář." Ozval se JARVIS.

„Tak to jsme v pěkném průšvihu." Zhodnotil to Stark.

„Pokud jej nezachytily kamery, musí být někde, kde kamery nejsou." Přemýšlel kapitán. „JARVISI, ukaž nám místa, kde nezasahují kamery."

Ukázala se mapa s vyznačenými červenými body. „Jo, takže se nám to zúžilo na poušť, deštný prales, část Ruska, Grónsko, Antarktidu a nezapomeňme na Arktidu." Sledovala jsem mapu. „Tak jo, nemá někdo Lokiho deník? Třeba to tam bude." Nadhodila jsem.

„JARVISI, vyznač na mapě, kde se v minulosti vyskytovaly základny Hydry." Ignoroval mou poznámku kapitán.

„Francie, Polsko, Itálie..." četla Natasha. „Tam všude by je zachytili." Kroutila hlavou.

„Ano, ale to jsou základny, o kterých víme. Které už nejsou. Předtím nebyl každý sledován kamerami." Začal Steve. „Bylo jim jedno, zda budou mít základnu v Francii, nebo v Anglii. Stačilo ji dobře utajit. Vsadím se, že i teď mají mnoho základen přímo před našima očima, ale unikají nám, protože to umí dobře skrýt." Vysvětloval Steve.

„No dobře, ale co tím chceš říct?" nechápala jsem.

„Že třeba když najdeme jednu, objevíme tím další." Hleděla jsem na něj a nechápala jeho myšlenkový posuny. Co to s tím má společného? „A v jedné z těch základen, bude i Loki." Dořekl to.

„Fajn, takže zadáme JARVISOVI, ať všechny známé člen Hydry, co jsou na svobodě sleduje a uvidíme, kam mají namířeno." Spráskl ruce Tony. Jistě, jak snadné. Pomyslela jsem si. Tony však už vstal a začal prsty přejíždět přes klávesnici. „JARVISI, víš, co máš dělat."

„Ano, pane."

Pohlédla jsem na Natashu. „To znamená, že máme volno?" pozdvihla jsem obočí.

„Než JARVIS něco vyhodnotí, tak jo." Odpověděl mi Stark. „Třeba nás do té doby navštíví i Zlatovláska." Hlesl a už odcházel z místnosti.

„Tak jo, musím si ještě něco zařídit. Kdyby se cokoliv stalo, tak zavolejte!" hlesla a také odešla.

Seděla jsem na židli s nohama pod zadkem a nevěřila, že to proběhlo tak rychle. „Zajímavé. Myslela jsem, že když nám hrozí nějaké příšerné nebezpečí, že tu budeme déle." Hlesla jsem.

Ranní káva with AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat