part6

5.3K 397 2
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

"ဘယ္သူလဲ..... "

Xiao Zhan အရိပ္ တစ္ခု ျဖတ္သန္းသြားသည္ကို ျမင္၍ ေမးလိုက္သည္....

သို႔ ေသာ္ အရိပ္ပိုင္႐ွင္ကို မျမင္ရပဲ ဓားပ်ံတစ္ေခ်ာင္းသာ Xiao Zhan ဆီသို႔ လြင့္ပ်ံလာသည္....

"တာဝန္အသစ္လား...."

Xiao Zhan ကိုယ္ကို တစ္ပတ္လွည့္ကာ ဓားပ်ံကို ဖမ္းလိုက္ရင္း ေျပာလိုက္သည္....

ထို႔ေနာက္ လ်ိဳွ ႐ွီး တစ္ျဖစ္လဲ Xiao Zhan ထန္း႐ွီး ဂိုဏ္းသို႔ ျပန္လာခဲ့သည္....

"လ်ွိ ု႐ွီး ျပန္လာၿပီလား...."

လ်ိွ ုမင္က ေမးလိုက္သည္...
လ်ွိ ု မင္သည္ကား ထန္း႐ွီးဂိုဏ္း၏ ေရႊအဆင့္ ေၾကးစား လုပ္ၾကံ သတ္ျဖတ္ေရးသမား တစ္ေယာက္ပင္....

"အင္း... ကြၽန္ေတာ္ ျပန္လာၿပီ အကို လ်ွိ ု...."

"မင္း...တာဝန္ အသစ္အတြက္နဲ႔ တူတယ္.. "

"ဒီတစ္ေခါက္ က ဘယ္သူ ျဖစ္မယ္ ထင္လဲ အကို လ်ွိ ု....."

"ဒီတစ္ခါ ငါလည္း မခန္႔မွန္းႏိုင္ဘူး...."

"လ်ွိ ု႐ွီး ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ က မင္းကို ဝင္လာခိုင္းလိုက္တယ္...."

ေနာက္ထပ္ ေရႊ အဆင့္ဝင္ တစ္ေယာက္က ေျပာလိုက္သည္...

Xiao Zhan ဘာမွ မေျပာ....အထဲသို႔သာ ဝင္သြားခဲ့သည္....

"ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ကို ဂါဝရျပဳ ပါတယ္.... "

"အင္း...မင္းကို ငါ ဘာေၾကာင့္ ေခၚလဲ မင္းသိမွာပါ...."

"ဟုတ္ကဲ့.... "

"မင္းရဲ႕ တာဝန္အသစ္က ခဲယဥ္းလိမ့္မယ္....ဒီတစ္ခါက အရင္တုန္းက ကိစၥေတြနဲ႔ မတူဘူး အကယ္၍ အခုခ်ိန္မွာ မင္း မလုပ္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ လူလဲ လို႔ရတယ္....ဒါေပမယ့္ မင္း လက္ခံၿပီးၿပီဆိုရင္ ေျပာင္းလို႔မရေတာ့ဘူး....မင္းတာဝန္ မၿပီးေျမာက္ရင္ အဲ့အတြက္ အျပစ္ဒဏ္ က ေသျခင္းပဲ...."

"ကြၽန္ေတာ္ လ်ွိ ု႐ွီး မွတ္ထားပါ့မယ္..... "

Xiao Zhan ေျပာလိုက္သည္...

"မင္းသတ္ရမယ့္ သူက မင္း ရန္သူ ေဟာင္းဆိုလည္းဟုတ္တယ္ မင္းရဲ႕ ေသြးေႂကြး ဆပ္လို႔ရတာေပါ့...."

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now