Unicode&Zawgyi
(Zawgyi )
"Xiao Zhan...."
Wang Yi Bo ထံသို႔ ယြီဝမ္ယြဲ႔၏ဓားခ်က္ ေျပးဝင္လာမႈေၾကာင့္ Xiao Zhan ယြီဝမ္ယြဲ႔ ကို တိုက္ခိုက္လိုက္ျခင္းပင္.....
သို႔ေသာ္ ယြီဝမ္ယြဲ႔ ကို ထိခိုက္ျခင္းမ႐ွိခဲ့....ေ႐ွာင္လံုက ဝင္ခံလိုက္ေသာေၾကာင့္ပင္....
"Yi Bo ရရဲ႕လား...."
"Xiao Zhan အခု ေဆးကုေနရမွာမဟုတ္လား...."
Wang Yi Bo မွာ သူေ႐ွ႕က ထိုလူ႔ကို ျမင္လိုက္ရသည့္ အတြက္ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ္လည္း
တစ္ဖက္က စိုးရိမ္ပူပန္ေနရသည္....."သက္သာသြားၿပီ....အဆိပ္ရဲ႕ သက္ေရာက္မႈ ႐ွိေနေသးေပးမယ့္ အပ္အားလံုးကို ထုတ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ...."
"တကယ္ကို ေကာင္းတယ္...."
Wang Yi Bo ဝမ္းသာ အားရ ဆိုလိုက္ေသာ္လည္း လူက ယိမ္းယိုင္သြားသည္....
"Yi Bo...."
"ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..... "
Wang Yi Bo အျပံဳး ခပ္ယဲ့ယဲ့ ျပံဳးရင္း ဆိုလိုက္သည္....
"ဒါနဲ႔ Yi Bo ဧကရာဇ္ နဲ႔ ေ႐ွာင္လံု ရဲ႕ ပတ္သက္မႈက ထူးဆန္းမေနဘူးလား....."
"ကြၽန္ေတာ္လည္း မေျပာတတ္ဘူး...."
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေ႐ွာင္လံုကို မေသဖို႔ ေျပာေနရာကေန ရပ္တန္႔သြားသည္.....
ထို႔ေနာက္ ေ႐ွာင္လံု ၏ ႐ုပ္အေလာင္းကို ေျဖးညႇင္းစြာ ခ်လိုက္သည္....႐ုတ္တရက္ အ႐ူးတစ္ေယာက္လို က်ယ္ေလာင္စြာ ရယ္ေမာရင္း
"ဟား....ဟား....ေကာင္းတယ္....
Wang Yi Bo ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္.....
မင္းက ငါ့ကို အရမ္းဖိအားေပးႏိုင္တယ္....ေနာက္ဆံုး ငါ့ရဲ႕ ဝွက္ဖဲကိုေတာင္ ထုတ္သံုးေစႏိုင္တယ္.....
ဒီေန႔မင္းတို္အားလံုး မရဏလမ္းကို ေလ်ွာက္ဖို႔သာ ျပင္ထားၾက.....""ဧကရာဇ္ ရပ္တန္းက ရပ္လိုက္ပါေတာ့.....
ျမဴ ႏွင္းစံအိမ္ ဆိုတာ ယခင္ကတည္းက နန္းေတာ္ ရဲ႕ အထက္မွာ ႐ွိခဲ့တာပဲ....ဒါကို ဧကရာဇ္ ရဲ ့ လက္ပါးေစ အင္အားစု ျဖစ္ေစခ်င္တာ က လံုးဝမျဖစ္သင့္တဲ့ ကိစၥ ပဲ....""Xiao Zhan ဒီကိစၥက မင္းဝင္စြတ္ဖက္ရမွာ မဟုတ္ဘူး..... ငါကိုယ္ေတာ္ မင္းကို မထိခိုက္ေစခ်င္ဘူး.. ဒါေၾကာင့္ ထြက္သြားေတာ့...."
YOU ARE READING
Unexpected (completed)
Historical FictionXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...