part11

4.2K 345 0
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

"ငါ.. ၾကားရျပန္ၿပီ....သူ႔ရဲ႕ ကု႔ခ်င္းသံကို..... "

Xiao Zhan ေျပာလိုက္သည္....ထို႔ေနာက္ အိပ္ရာ မွ ထကာ အျပင္သို႔ ထြက္လာသည္...

Wang Yi Bo သည္ကား ထံုးစံ အတ္ုိင္း သူ၏ ပန္းဥယ်ာဥ္ ထဲမွာ ထိုင္ရင္း ကု႔ခ်င္းတီးေနသည္..

Xiao Zhan ေနေနသည့္ အခန္းက Wang Yi Bo ၏ အခန္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပန္းဥယ်ာဥ္ ႏွင့္အလွမ္း မေဝးေပ....
ထို္ေၾကာင့္ Xiao Zhan... Wang Yi Bo ဆီေရာက္ဖို႔ လမ္းသိပ္မေလ်ွာက္လိုက္ရေပ...

Xiao Zhan....ကု႔ခ်င္းသံကို တိတ္ဆိတ္စြာ ရပ္နားေထာင္ေနသည္.....

Wang Yi Bo လူ လာသံ ၾကားေသာေၾကာင့္ ကု႔ခ်င္းတီးခတ္မႈကို ရပ္တန္႔လိုက္သည္....

"ကြၽန္ေတာ္ ့ေၾကာင့္ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္သြားေစတာလား..."

Wang Yi Bo.... Xiao Zhan ကို လွည့္ၾကည့္ ရင္း ေျပာလိုက္သည္...

"မျဖစ္ပါဘူး...မင္းတိီးတဲ့ ကု႔ခ်င္းသံစဥ္က တကယ္ကို နားေထာင္လို႔ ေကာင္းတယ္.....ဒါနဲ႔ မင္း ညတိုင္း ဒီလို ပဲ ကု႔ခ်င္း တီးေနက်လား... "

"အင္း..."

"ဒါနဲ႔ Yi Bo မင္းကို ငါ အေႏွာင့္အယွက္ေပးရဦးမယ္.. ငါ့ကို ဒီမွာ ေနာက္ထပ္တစ္ပတ္ေလာက္ ေပးေနပါလား..."

"Xiao Zhan ႀကိဳက္သေလာက္ေနလို႔ ရပါတယ္...."

"ဒါဆိုရင္ေတာ့... ေက်းဇူး....မင္း ဆက္တီးေလ...ငါ သြားေတာ့မယ္....."

Xiao Zhan ေျပာၿပီး ျပန္ထြက္သြားရန္ ျပင္လိုက္သည္....

"Xiao Zhan..... "

"အင္း..."

"သူနဲ႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး မေနပါနဲ႔.... "

"ဘယ္သူ႔ကို ေျပာတာလဲ...."

"ဝမ္ယြဲ႔...."

"ေျသာ္ သခင္ေလး ယြီလား....သူက သေဘာေကာင္းပါတယ္....."

"သူ႔အနားမွာ ေနတာ အႏၲရာယ္ မ်ားတယ္...."

"ဒါဆိုရင္...မင္းအနားမွာ ေနရင္ အႏၲရာယ္ မမ်ားဘူးေပါ့.... အဲ့လိုလား....."

"ကြၽန္ေတာ္ က Xiao Zhan ကို ထပ္ၿပီး ထိခိုက္ ဒဏ္ရာ မရေစခ်င္လို႔ပါ....."

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now