Unicode&Zawgyi
(Zawgyi )
"ေ႐ွာင္မန္.... "
Wang Yi Bo စာဖတ္ခန္းထဲသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဟူေ႐ွာင္မန္ ကို ေခၚလိုက္သည္....
"ဟုတ္ကဲ့.... "
"ပိုင္ယြီေတာင္ ကို ေသခ်ာစစ္ေဆး....ေစာင့္ၾကပ္ဖို႔ ရဲမက္ေတြ ထားထားပါရဲ႕နဲ႔...ဘာလို႔ တိုက္ခိုက္သူေတြ ႐ွိေနရတာလဲ... Xiao Zhan ကို တိုက္ခိုက္တဲ့ သူေတြရဲ႕သဲလြန္စကို ရေအာင္႐ွာ....ေတြ႔ရင္
ေနရာမွာတင္ သတ္ပစ္လိုက္.... ""ဟုတ္ကဲ့... "
ဟူေ႐ွာင္မန္ ထိုသို႔ ေျဖၿပီး ထြက္သြားသည္...
"Xiao Zhan မင္းကို သူတို႔က ဘာလို႔ တိုက္ခိုက္ခ်င္ရတာလဲ.....ငါ မင္းကို ကာကြယ္ေပးမွာပါ...."
Wang Yi Bo ေတြးေနမိသည္ ...
"Yi Bo...."
"ဧကရာဇ္...သူ... "
"ေဆးေသာက္ၿပီး အိပ္သြားၿပီ....ဒါေၾကာင့္ ငါ မင္းဆီ ေရာက္လာတာေပါ့....မဟုတ္ရင္ ငါ့အေခ်ာေလး အနားမွာပဲ ေနေနမွာ....."
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ပ်င္းရိတြဲစြာျဖင့္ အခန္းထဲမွ ခံုတစ္ခံု မွာ ထိုင္ရင္း ေျပာလိုက္သည္....
"အေခ်ာေလးက ဘယ္သူလဲ.... "
Wang Yi Bo မ်က္ေမွာင္ ၾကဳတ္ၿပီး ေမးလိုက္သည္...
"Xiao Zhan ေလ.. ခုနက ငါကယ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလး...."
"သူ႔ကို အေခ်ာေလးလို႔ မေခၚနဲ႔ သူက ေယာက်ာ္းစစ္စစ္ တစ္ေယာက္...."
"အာ...Yi Bo မင္းေျပာတာနဲ႔ သူေျပာတာ အတူတူ ပဲ...သူလည္းေျပာတယ္...အဲ့လို မေခၚဖို႔....ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ကြာ.... သူက ငါ့နန္းေတာ္က မိဖုရားေတြထက္ သာတာေတာ့ အမွန္ပဲ...."
"........."
Wang Yi Bo ဘာမွ မေျပာ....သို႔ေသာ္ သူ၏ စိတ္ထဲ၌ မူ တိမ္မဲ တမ္စိုင္ တို႔ အုပ္ဆိုင္း ေနသည္...
"အယ္.... လူသတ္ခ်င္တဲ့ အေငြ႔အသက္ ငါ့အနားမွာ ရစ္သိုင္းေနသလို ငါ ဘာလို႔ ခံစားေနရပါလိမ့္...."
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေျပာလိုက္သည္....
"ဧကရာဇ္ ရဲ႕ အေတြးမွားေတြကို ျပင္ေပးသင့္သလား...."
"အာ....မလိုေတာ့ဘူး.... ငါ ပင္ပန္းေနၿပီ ငါ အိပ္ေဆာင္ ျပန္သင့္ၿပီ ထင္တယ္.... "
KAMU SEDANG MEMBACA
Unexpected (completed)
Fiksi SejarahXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...