part37

3.6K 294 8
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

Xiao Zhan... သူ႔ကို စစ္ဟန္က အရက္အတူ ထိုင္ေသာက္ရန္ ေခၚေသာေၾကာင့္ စစ္ဟန္ ၏ ကမ္းလွမ္း ခ်က္ကို လက္ခံလိုက္သည္...

Xiao Zhan အေနႏွင့္အရင္က အရက္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ျမည္းစမ္းဖူးေသာ္လည္း....ယခု မက္မြန္ပန္းအရက္ကေတာ့ လြန္စြာ ျပင္းထန္ေလသည္.....

စစ္ဟန္ ကမ္းေပးေသာ တစ္ခြက္မ်ွသာ ေသာက္ရေသးသည္...သူ႔စိတ္အာ႐ုံတို႔ ေထြျပားသြားသည္....ယခင္က အရက္တစ္အိုးလံုးေသာက္လ်ွင္ေတာင္ မည္သို႔မ်ွမေန....

"မင္းေလးက မေသာက္ႏိုင္ဘူးပဲ..."

စစ္ဟန္ ေက်ာက္စားပြဲကို လက္တစ္ဖက္ေထာက္ကာ ထိုလက္ေပၚ၌ေမးတင္ရင္း ပ်င္းတိပ်င္းရြဲဆိုလိုက္သည္....

"ကြၽန္ေတာ့္ ကိုယ္ခႏၶာ က အရက္ဒဏ္ကို မခံႏိုင္ေသးလို႔ပါ...ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ ေသာက္ႏိုင္ပါေသးတယ္....."

Xiao Zhan ေျပာလိုက္သည္....

"ေကာင္းတယ္....ဒါမ်ိဳး စိတ္ဓာတ္႐ွိတာ ေကာင္းတယ္ လာ ထပ္ေသာက္...."

စစ္ဟန္ ေနာက္ထပ္ မက္မြန္ပန္းအရက္တစ္ခြက္ ထပ္ငွဲ႔ေပးလိုက္သည္....

သို႔ေသာ္ ထိုအရက္တစ္ခြက္လက္ခံၿပီးခ်ိန္တြင္ေတာ့
Xiao Zhan မွာ လံုးဝ ဟန္မထိန္းႏိုင္ေတာ့....

Xiao Zhan ၏ နဖူးျပင္ႏွင့္ ေက်ာက္စားပြဲ မိတ္ဆက္သြားေလေတာ့သည္....

"ေဝ့.... မင္းေလး.....က ဒီေလာက္ထိ ခံႏိုင္ရည္မ႐ွိတာ မဟုတ္ေသးဘူးေနာ္...."

စစ္ဟန္ Xiao Zhan ကိုယ္ကို လႈပ္ႏိႈးရင္းေျပာလိုက္ေသာ္လည္း Xiao Zhan ကိုယ္မွာ တံု႔ျပန္မႈမ႐ွိ.....

"အာ....မင္းေလး ဒီမွာ ဆက္အိပ္ေနရင္ မင္းေလး အတြင္းဒဏ္ရာအတြက္ မေကာင္းဘူးေနာ္....ေဝ့.... ငါေျပာေနတယ္ေလ...."

စစ္ဟန္ မည္သို႔ ပင္ ေျပာေနေစကာမူ Xiao Zhan ကေတာ့ ေသရည္ယစ္ကာ အိမ္မက္ကမၻာထဲ သက္ဆင္းေနေလသည္....

"ငါပဲ သူ႔အဆိပ္ ဒဏ္ မထႂကြလာေအာင္ လို႔ ေႏြးေထြး တဲ့ ေနရာကို ပို႔ေပးရေတာ့မွာပဲ....ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ငါ့နန္းေဆာင္မွာပဲ ထားလိုက္ေတာ့မယ္...."

Unexpected (completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora