part32

4K 323 14
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

မနက္ေရာင္ျခည္လင္းမႈႏွင့္အတူ ေက်းငွက္တို႔က ေတးသီေနသည္....

Xiao Zhan အိပ္ရာက ႏိုးလာၿပီးေနာက္ အခန္းထဲကို ေဝ့ဝဲၾကည့္မိရာ ထိုအခန္းထဲတြင္ သူကလြဲ၍ အျခားသူ႐ွိမေန....
သူ၏ အခန္းထဲကို တစ္စံုတစ္ေယာက္လာေရာက္ျခင္း မ႐ွိခဲ့သည့္အလား တိတ္ဆိတ္ေနသည္...

Xiao Zhan သူ႔ခႏၶာကိုယ္ ကို အားယူၿပီး ႀကိဳးစားထၾကည့္သည္..ယခင္ေန႔တုန္းက လႈပ္႐ွားဖို႔ရန္ပင္ အားအင္မ႐ွိေသာ္လည္း Wang Yi Bo ၏အတြင္းအားႏွင့္ ကုသထားေပးမႈေၾကာင့္ ဒဏ္ရာမေပ်ာက္ေသးေသာ္ျငား လႈပ္႐ွားႏိုင္သည္....

Xiao Zhan အခန္းထဲတြင္ ပိတ္ေလွာင္၍ မေနခ်င္ေသာေၾကာင့္ အျပင္သို႔ လမ္းေလ်ွာက္ထြက္လာသည္....

Xiao Zhanမွာ ထိုေနရာႏွင့္ အကြၽမ္းတဝင္မ႐ွိသည္မုို႔ သူသြားေနသည့္ေနရာသည္ကား မည္သည့္ေနရာသို႔ ဦးတည္ေနမွန္းမသိေခ်....

Xiao Zhan ေရာက္လာသည့္ ေနရာမွာ.... အေနာက္ဖက္ ဥယ်ာဥ္ပင္္... ယြဲ႔မင္လန္မွ တစ္ပါး အျခားသူ ဝင္ခြင့္မ႐ွိေသာေနရာ....

အရိပ္ရ အပင္တို႔ ရႊမ္းစို အံု႔မိႈင္းေနသည့္အလယ္တြင္ ၾကာပန္းတို႔ ထံုလႊမ္းေနၿပီး ျကီးမားက်ယ္ဝန္းေသာေရကန္ တစ္ခု႐ွိသည္....ေရကန္၏ အလယ္တြင္ နန္းေဆာင္ငယ္တစ္ခု... ထိုနန္းေဆာင္သို႔ ေရြ႔လ်ားသြားလာရန္ တံတားငယ္လည္းမ႐ွိသလို ေရကန္ငယ္ကို ျဖတ္သြားရန္ ေလွငယ္လည္းမ႐ွိေပ.......

Xiao Zhan ထိုနန္းေဆာင္ကို စိတ္ဝင္စားေနမိသည္.....သို႔ေသာ္ သူ လက္ေလ်ွာ့ရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္....သြားစရာ လမ္းမ႐ွိသည္မို႔....

Xiao Zhan ထုိနန္းေဆာင္ကို လ်စ္လ်ဴ ႐ႈကာ ေရကန္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္ အရပ္သို႔  ဆက္ေလ်ွာက္လာမိသည္.....ဆန္႔က်င္ဘက္အရပ္ဟုဆိုေသာ္လည္း အေနာက္ဖက္ ဥယ်ာဥ္ တြင္း၌သာ ႐ွိေသးသည္.....

"ဒီေနရာမွာ ေရပူစမ္း ႐ွိေနတာပဲ....ဒီေနရာက ေတာ္ေတာ္ေနခ်င္စဖြယ္ေကာင္းတယ္....."

Xiao Zhan ေနာက္ထပ္ ျမဴ ေငြ႔တို႔ထံုလႊမ္းေနေသာ ကန္ငယ္ တစ္ခုကို ေတြ႔လိုက္ရ၍  ေရရြတ္လိုက္သည္......

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now