part16

3.8K 324 4
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

"Xiao Zhan...."

Wang Yi Bo ဒဏ္ရာျဖင့္လဲသြားေသာ Xiao Zhan ကို အျမန္ ေျပးဖက္ ေပြ႔ထိန္း လိုက္သည္....

Xiao Zhan အသက္႐ႈ ေငြ႔တို႔ က တိုး႐ွေနသည္....

"Yi Bo ငါဘာကို ႐ူးမိုက္မိလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူး....တကယ္တမ္း က ငါ မင္းကို သတ္ရမွာ ေလ....ဒါေပမယ့္ ဘာလို႔ ငါကိုယ္တိုင္ မသတ္ႏိုင္တဲ့ အျပင္ အျခားသူ တစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္ထဲကေနေတာင္ မင္းကို ကယ္ခဲ့မိတာလား....."

Xiao Xhan ထိုအေတြးတို႔ကို ေတြးရင္း မိမိကို ေပြ႔ဖက္ထားေသာ လက္တစ္စံု ၏ ပိုင္႐ွင္ကို  ႏႈတ္ခမ္းစြန္းတို႔ ေကြးၫႊတ္လ်ွက္ အားတင္းကာ ျပံဳးျပလိုက္သည္....ထို႔ေနာက္တြင္မူ သူ၏ ျမင္ကြင္းပိတ္ကားတို႔ အေမွာင္က်လ်ွက္.....

ယြီဝမ္ယြဲ႔ မူကား ေနရာ၌ပင္ ၾကက္ေသေသလ်ွက္....

"Xiao Zhan ငါ့ရဲ႕ ျမႇားဦးက မင္းကို မရည္ရြယ္ပါဘဲလ်ွက္....ဘာေၾကာင့္ ငါ မင္းကို ထိခိုက္ေစခဲ့ မိတာလဲ....."

ယြီဝမ္ယြဲ႔ မ်က္လံုးတို႔ ၌ ဝမ္းနည္း ေၾကကြဲမႈအျပည့္....သို႔ေသာ္ ထိုစကားလံုးတို႔ကမူ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ေရးေရးမွ ထြက္မလာ  ......

"Xiao Zhan..... Xiao Zhan..... "

Wang Yi Bo သူ႔၏ အျပဳအမူကို မထိန္းႏိုင္ေလာက္တဲ့ ထိ အိေျႏၵ ပ်က္ေလာက္ေအာင္ တစ္ဘက္လူကို စိုးရိမ္ ပူပန္ဖူးသည္မွာ ဤသည္ကား ပထမဆံုးအႀကိမ္ပင္တည္း....

Wang Yi Bo.... Xiao Zhan ကိုေပြ႔ခ်ီမကာ ျမင္းေပၚသို႔ တင္ေပးၿပီး ေနာက္ကေန ခုန္တက္လိုက္သည္.....ထို႔ေနာက္ သူ၏ စံအိမ္ေတာ္ ႐ွိရာ သို႔ ျမင္းကို ဒုန္းဆိုင္း စီး သြားခဲ့သည္.....

"သမားေတာ္.....သမားေတာ္....သမားေတာ္ ကို အျမန္ ေခၚလာခဲ့ၾက......"

Wang Yi Bo အိမ္ေတာ္ထဲသို႔ ေျခ ခ်႐ုံ ႐ွိေသးသည္ သမားေတာ္ကို အလ်င္အျမန္ ေခၚလာရန္ အေစခံေတြအား ေစခိုင္းလိုက္သည္...

"သခင္...သမားေတာ္ ေရာက္ပါၿပီ.... "

အေစခံ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္က ေျပာလိုက္သည္....

"ျမန္ျမန္လာ သူ႔ကို ၾကည့္ေပး ......"

Wang Yi Bo သမားေတာ္ကို ေျပာလိုက္သည္...

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now