Unicode &Zawgyi
(Zawgyi )
ယြီဝမ္ယြဲ႔ တစ္ကိုယ္လံုး နာက်င္ ကိုက္ခဲမႈေၾကာင့္ ႏိုးလာခဲ့သည္.....
သူမည္မ်ွ အိပ္ေပ်ာ္ေနမွန္းမသိ.....ယခု ေနေရာင္ကား အျမင့္ဆံုး အခ်ိန္သို႔ေရာက္ေနသည္....
"အျပင္မွာ ဘယ္သူ႐ွိလဲ...."
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေမးလိုက္သည္....
"အ႐ွင္ဧကရာဇ္...."
အေစခံမိန္းကေလး မ်ားက ဝင္လာကာ ဒူးေထာက္ အ႐ုိအေသေပးရင္း ေျပာလိုက္သည္....
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ၏ ယခု ပံုစံ မွာ ဖ႐ုိဖရဲျဖစ္ေနေသာ္ျငား ျမင္လိုက္ရသူကို ဆြဲငင္မႈေအာက္မွ႐ုန္းမထြက္ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္စြမ္း ႐ွိသည္....ေလ်ာ့ရဲေနသည့္ ဝတ္႐ုံ က ညႇပ္႐ုိးတို႔ကို လွစ္လပ္ေဖာ္ျပေနသည္....ထိုညႇပ္႐ုိးတို႔ အေပၚတြင္ တစ္စံု တစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ရ႐ွိခဲ့သည့္ အနီေရာင္ အစက္အေျပာက္မ်ား....
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကေတာ့ အခန္းတံခါးဝ မွ ေန၍ ထိုျမင္ကြင္းကို ၾကည့္ကာ လည္ေခ်ာင္းတို႔ ေျခာက္ေသြ႔ေနသည္...
အေစခံ မိန္းကေလးမ်ားက မ်က္ႏွာကို ေမာ္ဖူးခြင့္မ႐ွိေသာေၾကာင့္သာ....႐ွိမ်ား႐ွိလ်ွင္ ထိုမိန္းကေလးမ်ား ထိုေနရာမွာပင္ ေမ့ေမ်ာ သတိလစ္သြားႏိုင္သည္...
"ငါကိုယ္ေတာ္ အတြက္ ခ်ိဳးေရ ျပင္လိုက္ ၿပီးရင္ ထြက္သြားေတာ့...."
ယြီဝမ္ယြဲ႔ မေန႔က အရက္အလြန္အကြၽံ ေသာက္မိသည့္အတြက္ ေခါင္းက မၾကည္လင္ေသး...ေနာက္က်ိက်ိ ျဖစ္ေနသည္...ထို႔ေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သမ်ွ ျမန္ျမန္ ေရခ်ိဳးခ်င္ေနသည္....
အေစခံမိန္းကေလး မ်ားလည္း ခ်ိဳးေရ ျပင္ေပးၿပီးသည္ႏွင့္ အခန္း တံခါးကို ျပန္လည္ ပိတ္ေပးၿပီး ေနာက္ ထြက္သြားၾကသည္...
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေလးဖင့္စြာျဖင့္ ေရေႏြးေႏြးျဖင့္ စီမံထားေပးခဲ့ေသာ ခ်ိဳးေရ ကန္ထဲသို႔ ျဖည္းညႇင္းစြာ ဆင္းေလ်ွာက္သြားသည္....
ထို႔ေနာက္ ေရခ်ိဳးၿပီး၍ မွန္ေ႐ွ႕ ရပ္လိုက္မိခ်ိန္တြင္ မွန္ထဲမွ မိမိကိုယ္ကို ၾကည့္မိ၍ ေဒါသတို႔ အလိပ္လိုက္ ထြက္လာကာ မခ်ဳပ္တည္းႏိုင္ေတာ့သည္အထိပင္....
YOU ARE READING
Unexpected (completed)
Historical FictionXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...