Unicode&Zawgyi
(Zawgyi )
"ဟုတ္တယ္ ေလ....ကြၽန္မ အရင္ေတြ႔တာ ဆိုေပမယ့္..... ႐ွင့္ရဲ႕ ျမႇား လည္း စိုက္ေနတာပဲ...."
"မင္းက ဘာကို ဆိုလို ခ်င္တာလဲ...."
"ကြၽန္မ တို႔ ဒါကို တစ္ေယာက္ တစ္ဝက္စီ ယူမယ္ေလ...."
"ငါက အျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ ေဝမ်ွ ရတာမ်ိဳး မႀကိဳက္ဘူး....ဒီေတာ့ မင္းပဲ ယူလိုက္...."
"ေဝ့... တစ္ဘက္လူက ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေျပာရင္ ကိုယ္ကလည္း ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း နဲ႔ ျပန္ ဆက္ဆံရမယ္ဆိုတာ မသိဘူးလား...."
"ငါ မသိဘူး....."
"႐ွင့္မိဘ က မသင္ၾကားထားဘူးလား...... "
"ဟုတ္တယ္ ငါက အျခားသူကို အမိန္႔ေပးတတ္ဖို႔နဲ႔ အမိန္႔နာခံတတ္ဖို႔ ပဲ သင္ၾကားေပးခံရတာ....."
ယြဲ႔မင္လန္ အျပံဳးမမည္ေသာ အျပံဳးတစ္ခုကို ခ်ိတ္ဆြဲလ်ွက္ ေျပာလိုက္သည္....
"အ႐ူး...."
ဝမ္႐ႈ တစ္ဖက္လူက သူ႔ကို စကား အေကာင္း မေျပာသည့္ အတြက္ စိတ္တိုၿပီး ထိုေနရာက ထြက္လာသည္....
ယြီဝမ္ယြဲ႔ သားေကာင္ပစ္ေနရင္း Xiao Zhan တို႔ သားေကာင္ပစ္ေနသည့္ နယ္ေျမပိုင္းထဲသို ့ေရာက္သြားသည္....
ေလးျမႇားအစံု ကို ကုိင္ရင္း သားေကာင္ ပစ္ခတ္ေနသည့္ Xiao Zhan ၏ ကိုယ္ဟန္မွာ ေက်ာ့႐ွင္းေနသည္....
ယြီဝမ္ယြဲ႔ Xiao Zhan ကို မမွိတ္မသုန္ စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္....
သို႔ေသာ္ Xiao Zhan ၏ အာ႐ုံ ကို ဖမ္းစားထားသည္က Wang Yi Bo သည္သာ....
Xiao Zhan အၾကည့္တို္႔က အခ်ိန္ျပည့္ Wang Yi Bo ဆီသို႔သာ က်ေရာက္ေနသည္....
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေလးကိုင္း ကိုတင္းၾကပ္စြာ ဆုပ္ကိုင္ရင္း အံႀကိတ္မိသည္......
"မင္း မ်က္လံုး ထဲ မွာ သူပဲ ႐ွိတာလားXiao Zhan... "
ယြီဝမ္ယြဲ႔ ေရရြတ္လိုက္သည္....
ယြီဝမ္ယြဲ႔ စိတ္ထဲမွာ စိတ္႐ုိင္း ဝင္လာသည္လားမသိ....သူ၏ အႏိုင္ရလို မႈ မ်ား ပိုျပင္း ထန္ လာသည္.....
Wang Yi Bo ခ်ိန္ထားေသာ သားေကာင္ကို ဦး ေအာင္ပစ္ရန္ ခ်ိန္ရြယ္လိုက္သည္....
YOU ARE READING
Unexpected (completed)
Historical FictionXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...