Unicode&Zawgyi
(Zawgyi )
Wang Yi Bo ပတ္ဝန္းက်င္႐ွိ အရာအားလုံးကို ေမ့ေပ်ာက္သြားသည္.....သူ႔ျမင္ကြင္းထဲ ႐ွိေနသည့္ တစ္ခုတည္း ေသာအရာသည္ကား Xiao Zhan ပင္....မိမိ ခ်စ္ရသည့္သူကို မကယ္တင္ႏိုင္ခဲ့သည့္ မိမိ အျဖစ္ကို မည္သို႔မွ လက္မခံႏိုင္....
"ကြၽန္ေတာ္ က ႐ွင္သန္ရင္လည္း Xiao Zhan နဲ႔အတူ ႐ွင္သန္မွာျဖစ္သလို ေသရင္လည္း အတူတူပဲ.....ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ႐ွင္သန္ က်န္ရစ္မွာ မဟုတ္ဘူး.... "
Wang Yi Bo ၏ အေတြးတို႔ထက္ သူ၏ ခႏၶာကိုယ္ တံု႔ျပန္မႈက ပိုျမန္ဟန္ရသည္....
Wang Yi Bo... Xiao Zhan ကို ျပန္လည္ ဖမ္းမိႏိုင္ရန္ လက္ဆန္႔တန္းရင္း Xiao Zhan နဲ႔အတူ ေခ်ာက္ထဲသို႔ လိုက္ပါ ခုန္ခ်လုိက္သည္....
"သခင္...."
ဟူေ႐ွာင္မန္ မွာ တားခ်ိန္ပင္ မရလိုက္ေခ်....
"ဘာလုပ္ေနတာလဲ......
ေခ်ာက္ရဲ႕ ေအာက္ေျခကို ဆင္းလို႔ရမယ့္ တစ္ေနရာရာေတာ့ ႐ွိမွာပဲ....ျမန္ျမန္ လိုက္႐ွာၾက... သခင္နဲ႔ သခင္ေလး Xiao Zhan ကို ကယ္ရမယ္....."အရိပ္တပ္ဖဲြ႔ဝင္မ်ားကို အမိန္႔ေပးလိုက္သည္....
ဟူေ႐ွာင္မန္ တတ္ႏိုင္ေတာ့သည္ ့ အရာသည္ကား
ဤ ကဲ့သို႔ ျပဳမူရန္သာ ႐ွိေတာ့သည္....Wang Yi Bo.... Xiao Zhan ၏ ခႏၶာကိုယ္ ကို ေျမျပင္ႏွင့္ တိုက္႐ုိက္မထိေတြ႔ခင္ ဖမ္းမိလိုက္ေသာ္လည္း အက် ျပင္းထန္ေသာေၾကာင့္
Wang Yi Bo သတိလစ္သြားခဲ့သည္....ေန အလင္းေရာင္ေပ်ာက္လို႔ လ၏ အလင္းေရာင္ အစားထိုး ဝင္ေရာက္လာသည္...
"အာလ္....Xiao Zhan.... "
Wang Yi Bo အနည္းငယ္ လႈပ္႐ွားလာသည္...
"Xiao Zhan.. Xiao Zhan သတိထားပါဦး..Xiao Zhan......."
Wang Yi Bo မည္မ်ွပင္ လႈပ္ႏိုးေနေစကာမူ Xiao Zhan မွာမူ သတိရရန္ေဝးစြ အသက္ေတာင္ ႐ွဴ ေသးရဲ႕လားဆိုသည္မွာ မေသခ်ာေပ...
"ဒီေနရာက ေခ်ာက္ရဲ႕ ေအာက္ေျခလား....ထူးဆန္းတယ္ ဒီေလာက္ အျမင့္က ျပဳတ္က်ရင္ ေသရမွာေလ....ငါတို႔ေတာင္ မေသရင္ လ်ိွ ုထန္ဟိုင္ ေရာ..... "
Wang Yi Bo အေတြးတို႔ စီတန္းလ်ွက္ ေဘးဘီ ကို ၾကည့္လိုက္မိသည္....သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ႏွင့္ သိပ္မေဝးကြာသည့္ေနရာတြင္ လ်ွိ ုထန္ဟိုင္ ၏ သက္မဲ့ ႐ုပ္ခႏၶာ က ၿငိမ္ သက္စြာ လဲေလ်ာင္းလ်က္....ထိုအခါမွ Wang Yi Bo
စိတ္ေအးမိသည္....မဟုတ္လ်ွင္ သူ႔ခ်စ္သူ၏ အသက္ႏွင့္ ေလာင္းေၾကးထပ္ခဲ့ေသာ အေျခအေနက အလာဟသ ျဖစ္ဖြယ္ရာပင္.....
DU LIEST GERADE
Unexpected (completed)
Historische RomaneXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...