part26

3.9K 314 11
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

"ေကာင္ေလး မင္းေကာင္းေကာင္း ေတာင့္ခံႏိုင္တာပဲ ..."

ထန္း႐ွီးဂိုဏ္း ၏ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ က ေျပာလိုက္သည္  ....

လ်ိွ ုမင္ ထြက္ခြာသြားၿပီး သိပ္မၾကာ....Xiao Zhan ထံသို႔ ထိုသူ ေရာက္လာျခင္းပင္....

"ဂိုဏ္း.....ခ်ဳပ္...."

"မင္းကို ဒီလို အျပစ္ေပးလို႔ ငါ့ကို ရက္စက္တယ္မထင္နဲ႔...."

"လ်ွိ ု႐ွီး...မထင္....ဝံ ့ပါဘူး....."

"မင္းထင္လည္း ငါ   ဂ႐ုမစိုက္ပါဘူး....ဒါေပမယ့္ မင္းအတြက္ စိတ္ဝင္စား စရာ သတင္း တစ္ပုဒ္ကို လာေျပာျပတာ....."

ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ဆိုသူက ေျပာလိုက္သည္....ထိုသူသည္ကား အသက္ ၃၆ႏွစ္အရြယ္မ်ွသာ ႐ွိေသးသည္....သို႔ေသာ္ သူ၏ အသြင္မွာ ၃၆ႏွစ္ဟု ထင္မွတ္စရာ မ႐ွိ....၂၀ေက်ာ္အရြယ္ လူငယ္ေလးအလား ထင္မွတ္မွားေစသည္....ေခ်ာေမာေသာ ႐ုပ္ရည္ႏွင့္ ကြဲျပားျခားနားစြာ လြန္စြာမွ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္သည္...ထိုသူ႔အတြက္ လူ႔အသက္တစ္ေခ်ာင္းသည္ကား ပုရြက္ဆိတ္တစ္ေကာင္ေလာက္ေတာင္ တန္ဖိုးမ႐ွိေပ....ထိုသူမွာ လ်ွိ ုထန္ဟိုင္....

"........"

Xiao Zhan ထိုသူေျပာမည့္ အရာကို မနည္းအားတင္း နားေထာင္ရန္ ႀကိဳးစားလိုက္သည္...

"ခုန မင္းဆီ လ်ွိ ုမင္ လာသြားတယ္မလား....."

Xiao Zhan ေခါင္းညိတ္ကာသာ ေျဖလိုက္သည္....

"သူ က ေက်ာက္တံုးကို ေခါင္းနဲ႔ ဝင္ေဆာင့္ဖို႔ လုပ္ေနတာ ပဲ....သူငါ့ဆီလာၿပီး မင္းရဲ႕အသက္နဲ႔ လူတစ္ေယာက္ ရဲ႕ အသက္ အလဲအထပ္လုပ္သြားတယ္....သူ အလဲအထပ္လုပ္သြားတဲ့ သူ က ဘယ္သူလို႔ ထင္လဲ...."

"......."

Xiao Zhan မသိေပ...

"မင္း သိပ္ကာကြယ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ သူနဲ႔..... "

Xiao Zhan ထို စကားတို႔ကို ၾကားၿပီး အသက္႐ွဴ ေနမႈတို႔ ရပ္တန္႔သြားသည္....

"ဒါေပမယ့္... ငါမထင္ဘူး...သူသတ္ႏိုင္မယ္လို႔....တစ္ခုေတာ့႐ွိ
တယ္ သူေသရင္ အျခားတစ္ေယာက္ေယာက္ကို သူ႔အစား မင္းကို လာကယ္ဖို္ ့ ငါတို႔ရဲ႕ ေနရာကို ေျပာျပခဲ့မွာကိုေတာ့ ငါ မလိုလားဘူး...ကိစၥ မ႐ွိပါဘူး...အကယ္၍ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ေရာက္လာခဲ့ရင္ေတာင္ ေရာက္လာတဲ့ သူ ဘယ္သူမဆို အသက္႐ွင္လ်ွက္ ထြက္သြားႏိုင္မွာမွ မဟုတ္တာ.... "

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now