Unicode& Zawgyi
(Zawgyi )
Wang Yi Bo နဲ႔ Xiao Zhan တို႔ ေအာင္ျမင္စြာပင္ ျမဴ ႏွင္းစံအိမ္ သို႔ ျပန္ေရာက္လာခဲ့သည္....
စံအိမ္သည္ကား မိုးသက္မုန္တိုင္း က်ေရာက္ခဲ့ျခင္းမ႐ွိသကဲ့သို႔ တည္ၿငိမ္ေနသည္....
ျမဴ ႏွင္းစံအိမ္ သခင္ေနရာကို လိုခ်င္ခဲ့မိသူ ဝမ္လြီ မွာ စံအိမ္သခင္ ေနရာကို အစိုးမရဘဲ... စံအိမ္၏ အက်ဥ္းေထာင္ကို သာ အစိုးရသြားခဲ့သည္....
Wang Yi Bo ေပ်ာက္သြားသည့္ တစ္ရက္အေတာအတြင္းမွာ မ်ိဳးႏြယ္စုအႀကီးအကဲ ျဖစ္သူ Wang Yi Bo ၏ အဖိုးက စံအိမ္ကို ယခင္အတိုင္း ပံုမွန္ ျပန္လည္ပတ္ႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ထားခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္....
Wang Yi Bo ၏ အခန္းတြင္း၌....
Xiao Zhan မွာ ပတ္တီးအထပ္ထပ္နဲ႔ ျမင္ရက္ဖြယ္ရာမ႐ွိ ေတာ္ေသးသည္က အေပၚယံ ဒဏ္ရာမ်ား ျဖစ္ေနျခင္းသာ...
"Yi Bo ေျခေထာက္က သက္သာလား...."
"သက္သာပါတယ္.... "
"သခင္...ကြၽန္ေတာ္ ေ႐ွာင္မန္ပါ အေရးတႀကီး ေျပာစရာ႐ွိလို႔ပါ...."
ဟူေ႐ွာင္မန္ ယခင္တစ္ေခါက္လို အရမ္းကာေရာ မဝင္ရဲေတာ့ေပ.....
"သူကဲ့သို႔ ႐ုိးသားသူေလးက မျမင္ဖြယ္ရာေတြကို ထပ္၍ ျမင္ေတြ႔ႏုိင္စြမ္းမ႐ွိျခင္းပင္ ...မဟုတ္ပါလား..."
ဟူေ႐ွာင္မန္ ထိုအေတြးကို ေတြးျဖစ္ေအာင္ ေတြးလိုက္ေသးသည္....
"ဝင္လာခဲ့...."
"သခင္....သခင္ေလး Xiao Zhan.... "
ဟူေ႐ွာင္မန္ အရင္ဆံုး ဂါဝရ ျပဳလိုက္သည္
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ... "
"သခင္မေလး....ေသာင္းက်န္းေနလို႔ပါ...."
"႐ႈအာလား...."
"ဟုတ္ပါတယ္... အေစခံ ေတြကို အေၾကာင္းအရင္းမ႐ွိ....ၾကာပြတ္နဲ႔ လိုက္႐ုိက္ေနလို႔ပါ..."
"႐ႈအာက အေၾကာင္းမဲ့ မေသာင္းက်န္းတတ္ဘူး....ကိစၥ တစ္ခုခု ျဖစ္ခဲ့တာလား...."
"မေသခ်ာေပမယ့္ မိန္းကေလး ယြဲ႔ဆီက စာေၾကာင့္ ထင္ပါတယ္...."
"စာထဲမွာ ဘာအေၾကာင္းအရာ ပါလို႔ ႐ႈအာက စိတ္ဆိုးသြားရတာလဲ...."
YOU ARE READING
Unexpected (completed)
Historical FictionXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...