part 41

3.5K 256 2
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

"မိန္းကေလးယြဲ႔...သခင္ေလး...."

Xiao Zhan ေျပာလိုက္သည္...

Xiao Zhan....သူဆံုးျဖတ္ခ်က္အတိုင္း ထိုေနရာတြင္ က်န္ေနခဲ့သည္....

"မင္းေလးက ကတိတည္သားပဲ...."

"ေကာင္စုတ္ေလး ႐ွင္ ဘာလို႔ သူနဲ႔ ျပန္လိုက္မသြားတာလဲ...."

"ကြၽန္ေတာ္ ဒီမွာေနမယ္ လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးၿပီ....ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ေပးၿပီးသား ကတိကို ေစာင့္ထိန္းရမယ္ေလ...."

"ဟုတ္ပါၿပီ.... ေကာင္စုတ္ေလး ႐ွင့္သေဘာအတိုင္းေပါ့....ဒါနဲ႔ သူက ႐ွင္ဒီမွာ ေနမွာကို ခြင့္ျပဳတယ္လား...."

"သူနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ေျပာၿပီးသြားပါၿပီ....."

"ဆရာတူ ညီမေလး ျပန္သင့္ၿပီ.....အကယ္၍ ေဟာဒီက အကိုရဲ႕ ေသျခင္းမဲ့ဗိမၼာန္မွာ ဆက္ေနမယ္ ဆိုရင္  ညီမေလး ရဲ႕ အျပင္က ေလာကႀကီးက ႐ႈပ္ေထြးကုန္မယ္ေနာ္...."

"ဆရာတူ အစ္ကို အက်င့္ပုတ္....ညီမေလး မဂၤလာေဆာင္ က်   လံုးဝ အစ္ကို႔ကို မဖိတ္ဘူးမွတ္....ဟြန္႔....."

ယြဲ႔မင္လန္ ထိုသို႔ ဆိုကာ ထသြားရန္ ျပင္လိုက္သည္...

ထို႔ေနာက္..

"ေကာင္စုတ္ေလး....ဆရာတူ အစ္ကို က အက်င့္က သိပ္မေကာင္းဘူးရယ္....႐ွင္  ဒီမွာေနရင္ သူ႔ကို သတိထား...."

ထိုစကားကို ယြဲ႔မင္လန္ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာသြားေသးသည္...က်ိန္းေသေပါက္ သူ႔အစ္ကို မခံခ်င္ေအာင္ စသြားျခင္းပင္....

"အမ္....ေက်းဇူးပါ မိန္းကေလး ယြဲ႔...."

Xiao Zhan ထိုစကားသာ ဆိုႏိုင္ေတာ့သည္....

"အဲ့ဒီေကာင္မေလး ဘယ္အခ်ိန္ က သူ႔ခင္ပြန္းကို ႐ွာေတြ႔သြားတာလည္း  .....သူ႔လို အဆိုးအေတေလးကို လက္ခံေပးတဲ့သူကို ျမင္ဖူးခ်င္ပါရဲ႕....."

"ခင္ပြန္း မဟုတ္ပါဘူး ဇနီးပါ....."

"အမ္...."

"မိန္းကေလးယြဲ႔ လက္ထပ္မယ့္ သူက မိန္းကေလးပါ...."

"အဟြတ္...အဟြတ္.... ငါ့ဆရာတူညီမတို႔က တကယ္ကို သူမတူဘူးပဲ...."

စစ္ဟန္ အရက္ေသာက္ရင္း သီးသြားရာကေန ေျပာလိုက္သည္...

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now