Unicode&Zawgyi
(Zawgyi )
Xiao Zhan ႏိုးလာခ်ိန္တြင္ ေႏြးေထြးေသာ ရင္ခြင္တစ္စံုက သူ႔အား ေႏြးေထြးမႈကို ေပးထားသည္....
"ဟမ္....မဟုတ္ေသးဘူး....ဒီရင္ခြင္ကို အရမ္း ရင္းႏွီးေနတယ္....ငါ ေခ်ာက္ထဲကို ခုန္ခ်လာတာေလ.....ငါ.... ငါ...သူ႔ကို စိတ္ထင္ေနတာလား...."
Xiao Zhan သူမွတ္မိသည္က ေနာက္ဆံုး ေခ်ာက္ထဲ ခုန္ခ်ခ်ိန္တြင္ Wang Yi Bo မ်က္ႏွာကိုျမင္လိုက္ရသည္....ၿပီးေတာ့ သူ သတိေမ့သြားခဲ့သည္....ယခု သူ သတိရလာခ်ိန္တြင္ အနားမွာ ရင္းႏွီးလွသည့္ ရင္ခြင္တစ္စံု႐ွိေနသည္...
"ဒါ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး...."
Xiao Zhan ထိုရင္ခြင္ကို တြန္းထုတ္လိုက္သည္....
သို႔ေသာ္ အားက သိပ္မပါတာေၾကာင့္
Wang Yi Bo ကို လႈပ္ႏိႈးသကဲ့သို႔ုျဖစ္သြားသည္...."ဟမ္....Xiao Zhan သတိရလာၿပီလား.....ကြၽန္ေတာ္ စိုးရိမ္ေနတာ....သတိမရလာေတာ့မွာကို တကယ္ ေၾကာက္ေနမိတာ....."
Wang Yi Bo.... Xiao Zhan ကို တင္းၾကပ္စြာ ဖက္ထားရင္း ေျပာေနမိသည္...
"ငါ အိမ္မက္မက္ေနတာ မဟုတ္ဘူးလား....တကယ္ပဲ Yi Bo မင္းလား...."
"အင္း...."
"အာ...ငါ အသက္႐ွဴ ၾကပ္လာၿပီ....လႊတ္.. လႊတ္ဦး...."
"ရ...ရဲ႕လား....ေတာင္းပန္ပါတယ္... "
"ေနပါဦး ငါက ေခ်ာက္ထဲ ခုန္ခ်ခဲ့တာပါ....မင္းက ဘာလို႔ဒီမွာ ႐ွိေနတာလဲ...မဟုတ္ မွ....မင္းေရာ...
ခုန္ခ်ခဲ့တာလား....""......"
"ခုက ကံေကာင္းလို႔ မေသခဲ့ေပမယ့္....အကယ္၍ ေသ သြားခဲ့ရင္ မင္းဘယ္လို လုပ္မလဲ.... ငါေၾကာင့္ မင္းေသမွာကို ငါမလိုလားတာ သိရဲ႕နဲ႔....မင္း...."
"ကြၽန္ေတာ္ မ႐ွင္သန္ႏိုင္ဘူး....Xiao Zhan မ႐ွိပဲနဲ႔...."
"Yi Bo မင္းက ျမဴ ႏွင္းစံအိမ္ သခင္ေလ....မင္းအေပၚ မွီခိုေနတဲ့ စံအိမ္မွာေနတဲ့ အျခားသူေတြ ကို ဘယ္လို လုပ္မလို႔လဲ...."
"မလိုအပ္ဘူး....ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ Xiao Zhan မ႐ွိရင္ မ႐ွင္သန္ႏိုင္ဘူး.... သူတို႔က်ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မ႐ွိလည္း စံအိမ္သခင္ အသစ္တစ္ေယာက္ကို ေရြးခ်ယ္မွာပဲ.... ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ကို ကြၽန္ေတာ္စိတ္ပူစရာမလိုဘူး...."
KAMU SEDANG MEMBACA
Unexpected (completed)
Fiksi SejarahXiao Zhan: ငါမင္းကို သတ္ရမွာ သိေပမယ့္ မသတ္ရက္ဘူး မင္းကို ေရြးခ်ယ္လို႔ ငါေသရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေသပါေစ Xiao Zhan: ငါမင်းကို သတ်ရမှာ သိပေမယ့် မသတ်ရက်ဘူး မင်းကို ရွေးချယ်လို့ ငါသေရမယ်ဆိုရင်...