part33

3.9K 329 10
                                    

Unicode&Zawgyi

(Zawgyi )

Wang Yi Bo မနက္ ေရာင္နီမလင္းမွီကပင္...သူ၏ စံအိမ္ကို ျပန္လာခဲ့ရသည္....

Xiao Zhan ကို ထားခဲ့ၿပီး ျပန္မလာခဲ့ခ်င္ေသာ္ျငား Wang Yi Bo အေနနဲ႔ မတတ္သာေပ.....

"ေ႐ွာင္မန္.....ဝမ္လြီက ဘာကိုလိုခ်င္တာတဲ့လဲ...."

Wang Yi Bo...ဟူေ႐ွာင္မန္ကို ေမးလိုက္သည္...

Wang Yi Bo မွာ ဝမ္လြီ၏ ရည္ရြယ္ရင္းကို သတိထားမိေသာေၾကာင့္ ဟူေ႐ွာင္မန္ ကို ေစာင့္ၾကည့္ခိုင္းထားျခင္းပင္....

"ဝမ္လြီ က သခင့္ေနရာကို ေမ်ွာ္ကိုးေနတယ္ ထင္ပါတယ္....."

"ငါ့ေနရာ.....စိတ္ဝင္စားစရာ ကစားပြဲ စၿပီ ပဲ...."

Wang Yi Bo ႏႈတ္ခမ္းတို႔က ေကာ့ၫႊတ္ေနလ်ွက္...ေလွာင္ရိပ္တို႔ ထင္ဟပ္ေနသည္....

"ဟုတ္ပါတယ္... ဝမ္လြီကို ေနာက္ကေန ကူညီေပးေနတဲ့ လူ ႐ွိတယ္ ဆိုတာ က်ိန္းေသတယ္....."

"စံအိမ္သခင္.....ကို ဂါဝရ ျပဳပါတယ္..... "

အေစခံ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဒူးေထာက္ကာ ဂါဝရျပဳ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ရင္း ေျပာလိုက္သည္....

"ဘာကိစၥလဲ.... "

Wang Yi Bo ေမးလိုက္သည္...

"မ်ိဳးႏြယ္စု အႀကီးအကဲက ေခၚခိုင္းလိုက္လို႔ပါ...."

"ေကာင္းၿပီ....ငါလာခဲ့မယ္.... "

"ဟုတ္ကဲ့....ဒီကြၽန္ကို ျပန္ခြင့္ျပဳပါဦး.... "

အေစခံ မိန္းကေလးက ေျပာၿပီးေနာက္ ျပန္ထြက္သြားသည္.....

"သခင္...မ်ိဳးႏြယ္စု အႀကီးအကဲက ဘာအတြက္နဲ႔....."

"ေ႐ွာင္မန္ သြားၾကရေအာင္.... ေပ်ာ္စရာ ပြဲတစ္ခုကို သြားၾကည့္ၾကတာေပါ့..."

Wang Yi Boေျပာလိုက္သည္....

ထို႔ေနာက္ သူတို႔ ဝမ္မ်ိဳး႐ုိး၏ မ်ိဳးႏြယ္စု အႀကီးအကဲေနထိုင္ရာ အိမ္ေတာ္သို႔ ေရာက္လာသည္....

မ်ိဳးႏြယ္စုအႀကီးအကဲ၏ အိမ္ေတာ္ ခန္းမထဲတြင္ အဓိက ဇာတ္လိုက္ျဖစ္သူ Wang Yi Bo မွ အပ က်န္သူမ်ားအားလံုး ေရာက္ႏွင့္ေနၾကသည္......

ဝမ္လြီ အပါအဝင္ေပ.....

Wang Yi Bo မွာ ျမဴ ႏွင္းစံအိမ္ ကို အုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ္လည္း မ်ိဳးႏြယ္စုအႀကီးအကဲကိုေတာ့ ေလးစားရသည္.....ေတာ္႐ုံ ကိစၥ မ်ားတြင္ မ်ိဳးႏြယ္စုအႀကီးအကဲက ဝင္ပါေလ့မ႐ွိေပ....

Unexpected (completed) Where stories live. Discover now