1

1.5K 43 10
                                    

(To jest moje pierwsze opowiadanie proszę o wyrozumiałość . Zapraszam do czytania

Hej ,jestem Akagari Demon. Nie lubię mówić o sobie ,ale dzisiaj zrobię wyjątek.
To tak mam 14 lat i mieszkam sama w Inazumie Town . Pytacie się pewnie,  dlaczego sama. Otóż moje rodzice zostali zamordowani  rok temu . Nie mam rodzeństwa ani zbyt dużej rodziny  została mi tylko ciocia Nakura i wujo Eric oraz mój kuzyn Hiro , to moja jedyna  rodzina.                 Mój wygląd to ogólnie tak mam czarne włosy z  czerwonym pasemkiem i czerwone oczy . Mam 165 wzrostu i jestem bardzo szczupła . Zapomniałam wam wspomnieć  o najważniejszym jestem demonem .Raz  na sto lat w rodzie Demon, pojawia się dziecko z genami demona .
Akurat trafiło na mnie, na szczęście sobie z tym radzę. Pomaga mi  w tym moje hobby piłka nożna ,albo raczej pomagała. Od pewnego  zdarzenia obiecałam sobie, że już nikogo nie skrzywdzę  i przestałam  grać. Wyjaśnię wam dokładnie  potem.
W byciu Demon chodzi o to że jestem o wiele silniejsza , szybsza i w moich żyłach płynie  krew demona .Jeśli będę zła albo wściekła to w najgorszym wypadku stracę kontrole. Wtedy moje włosy staną się czerwone, a oczy  żółte jak u drapieżnika . Dlatego stosuje zastrzyki, które pomagają mi osłabić  moją demoniczną naturę  i z tego powodu wole mieszkać sama .No to chyba tyle. Zapraszam do mojej historii!
(Ps. Na górze w mediach  zdjęcie  Akagari)

Demon piłkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz