U njegovom zagrljaju ceo svet je bio bezbrizan, sve boljke su prolazile... Cekam da se vrati u dvor dok mazim Hejzel pored fontane. Ko bi rekao da cu bas ovde da sedim, a donedavno sam zeljno to htela. Robinje su ljubomorno posmatrale sto sjedim dok ja vaspitana drugacije od njih sam se skrivala kako me ne bi gledale.
Al sah him se pojavi na vratima, osmehivajuci se jer ga cekam u vrtu.
-" Tebe covek lako nadje, gde je voda,zivorinja za mazenje i priroda tu je i Aurora"
Prisao je i seo pored mene.-" Kad si stogao?"
Slegne ramenima...
-" Pre nekih pola sata, uradio sam par stavri ovde..."
Klimam glavom jer nemam dovoljno slobode da pitam sta,ipak sam ja jos uvek robinja...
-" Ovde cemo rucati..."
Pokazao je rukom na mali sto pored fontane, te par zena odmah krece praviti sto za rucavanje.
-" Ostavicu te da rucas..."
Krenem ustati, a on me uzme za ruku i povuce sebi u krilo. Pred svima... O Boze blama.-" Ti rucas sa mnom..."
Krece poljubiti moje usne,na sta se okrenem i pridjem njegovom uhu-" Ne sme ovde prince, oko nas su ljudi..."
Malo se namrsti, te popusti zagrljaj da se mogu vratiti pored njega.-" Ne znam kako uspevas da budes malo stidljiva, malo prava vatra"
Prosapuce,sto me jos vise zacrveni
-" Al sah hima ja cu otici bez tvoje dozvole ako nastavis..."
Malo se cimne kad izgovorim njegovo ime, na sta se svi malo ukoce... Odrubice mi glavu ako se ne urazumim ...
-" A je li?"
Kaze te nakrivi glavu,kad ga pogledam u oci i pored straha prilicno ozbiljna.
-" Prilicno si slatka kad si ljuta"
-" Princeee..."
-" Princezooo..."
Kaze istim tonom, on je poludeo danas...
(***)
Nedelju dana kasnije sa princem Al sah himom nastavljalo je biti sve drugacije i drugacije... Uvek nesto novo, obisli smo zajedno dvorac,okolinu dvorca, spavala bih u njegovim odajama svake noci i vec je postalo ocigledno da sam i vise od miljenice. I taman kad pomislim da nema sta da iskoci lose,zacujem lupanje vrata i ispred sebe na koljenima ugledam Izabel... Princ je bijesno disao,Rubi je gledala na vratima...
Preplaseno ustajem-" Govori!"
Princ drekne te i ja poskocim od siline vriska.
-"Aurora, izvini sto sam pokusala da te ubijem... Ja sam kriva zbog otrova u tvojoj hrani. Ne znam sta mi je bilo da to uradim..."
Govorila je kroz suze,na sta pogledam u Al sah himu trazeci objasnjenje, zar to nije bilo " davno"
-" Vratite je roditeljima"
Njene suze i jecaji se nastavljaju, a kad je strazar uzme za ruke ona krene moliti da se princ smiluje. Bez emocija je posmatrao kao da sa njom nije imao nista!-" Rubi, upozori ih sve jos jednom da se ne kace sa mnom, spletke,lazi i planovi iza mojih ledja ce biti kaznjavani"
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...