8.

6K 225 0
                                    

Vec kad jutro stigne na nasim prozorima, zacula sam cudjenje medju mladjim robinjama. Nemam znak na nozi,nemam poklona na zglobu, prstu, oko vrata... Nisam spavala u tim odajama. Nisam objasnjavala i pre nego sto se upute da pitaju zasto nemam nista na sebi, otisla sam u dvoriste kako bih se osamila. Dok, pri izlazu na drugi sprat zacujem podsmehe koji pominju "ona Aurora" i zavrsava se sa grohotnim smehom

-" Prva robinja koju je princ odbio jer ne zadovoljava njegove potrebe!"

Zacula sam iza sebe, trceci sto pre van sobe. Od kad sam ovde moji obrazi se ne suse, a san jedva da po nekad poseti moj zivot. Nisam uzela poklon, mogla sam, odbila sam zeleci nesto mnogo vrednije od obicnog zlata koje one imaju. Hejzel se udobno smestila u moje krilo cekajuci da je mazim.

-" Aurora, ne srami se.."
Dobacila je jedna sa podmeshom, dok druga prilazi slobodno na meni.

-" Ocekivala sma da ces nam i ti kao Serafina biti problem a izgleda da se princu ni malo ne dopadas.."

Grubo je udarila svojim moju nogu ali da ispadne kao slucajno. Smejuci se...

-" Sta mislis Klara hoce li je princ poslati kuci?"

Obje su pocele da se smeskaju.

-" Mozda je preda u selo, nema vece sramote od te da budes vracen..."

Znala sam to, znala sam kolika je sramota biti vracen vise te ni porodica ne sme prihvatiti, niko te ne postuje...

-" Mozda je da u cistacice ili kuvarice daleko od njegovih ociju..."

Druga se odaljila, a ova krene za njom... Sladile su se i podsmevale sve dok mi ne nestanu iz vida.

-" Dodji Hejzel..."

Prislonila sma glavu na zid trudeci se da budem jaka i da ne placem. Ja znam sta je istina,ja znam sta se desilo te noci. Nije otudjio moje tijelo, mogla sma uzeti poklon da sam htela. Noc je pala i usla sam u sobu slusajuci kako su i ostali saznali da sam "odbijena" njihov smeh bio je ravan najvecem podrugivanju pred svetom.

《 PERSPEKRIVA PRINCA AL SAH HIMA》
Zavrsio sam sednicu sa odborom spreman da pokorim bogato selo i uzmem njihove novcane prihode. Zarobljavanje dobro napreduje sve zemlje koje zelim padaju pod moji macem. Snaznu vojnu silu stvaram godinama i ocekivao sam ovaj uspeh. .

-" Prince"
Ispred mene se pokloni Kemal, moja desna ruka,prijatelj...

-" Kemale bicu u svojim odajama..."

-" Da porazgovaramo..."
Kemal me zaustavi,na sta klimnem glavom i on krene za mnom.

Al Sha Him  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن