-" Zao mi je..."
Rekao je dok mi prilazi bukvalno kleci ispred mene...
-" Al sah hima ustani gledaju te strazari i robinje..."
Kazem tiho, ali on ne mrda.-" Izvini za sve Aurora.. Ja prosto..."
-" prince udji i pricacemo lepo, gledaju nas svi i kako mi je neprijatno..."
-"Udaj se za mene..."
-"aaaa?"
Vrisnem, a on iz dzepa izvadi prsten iz svog dzepa.-" Zasluzujem sve najgore reci, ali ne zelim da zivim bez tebe... Ne pustam te od mene... I nikad tvoju ljubav prema meni necu da dovodim u pitanje."
-" Da, ali necs dugo morati da mi se izvinjavas pa neka si princ..."
Kazem malo odsecno, a on me snazno zagrli.
-" Cuvacu te ceo zivot, bices i ostaces moja jedina..."
-" Robinje..."
(***)
Drzim ga za ruku, dok mi njegov otac stavlja zlatnu krunu. Postajem kraljica, ja koja sam sa sela i koja je dovedena na silu postacu Kraljica...
Rubina u prvom redu drzi veliki buket svijeca koji jedva da je ziv od stiska. Vristala bi od srece... Kemal sa druge strane,gleda u nas i smeje se... Nema viserobinja,nema vise obicaja... Prin se zavjetuje na ljubav samo meni... ovo je kao san.-"Imam iznenadjenje"
Prosapuce te me uzme za ruku,sklonio je rozi veo sa moje glave kad ispred sebe ugledam moje roditelje... Majku i oca...
-" Mamaaa!!!"
Suze krecu kao lude dok je snazno grlim..-" Taticeee..."
Vrisnem cim ga scepam u svoj zagrljaj...
-" Znao sam da sam napravio i odgojio krlajicu..."
Tata me snazno grli,dok nam Al sah hima prilazi...
-" Ovo je princ,ovaj Krlaj..."
-" Upoznali smo ga sinoc, svidja mi se jer je postovao nase obicaje i pitao za ruku nase kcerke i ako to nije red kod njega..."Tata kaze ponosno, a Al sah him me zagrli...
-" Ovde su od sinoc, ali si spavala kad su stigli... i objasnio sam sve..."
Prosapuce...
-" I jos nesto, volim te Aurora..."
-" Volim i ja tebe Al sah hima..."
****
Nadam se da vam se svidja ❤👋
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...