25.

5.6K 207 0
                                    

Ruke su mi podrhtavale od njegovog pogleda dok ne shvatam sta sedesava...

-" Na zalost iluzije ljubavi padaju,neces videti roditelje,ali neces ni biti moja"

-" Al sah hima!"

Kazem malo ostrije.

-" Khabib mi je sve rekao, sve objasnio vjerovao sam ti vise nego samom sebi! Dodjavola kako si moa da spavas sa mnom i da glumis da si zaljubljena!"

-" Nisam nista glumila! Sta ti je rekoa Khabib?da cu viseti svoje i pobjeci? To je prokleto njegov plan, koji nisam niakd ni pomislila da ostavrim!"

Proderem se na njega, a on bijesno gurne stolicu koja se rasparca na djelove.

-" Vjerovao sa ti! I ne zelim da te vidim vise nikad!"

Pogledala sma ga u uci dok duboko disem...

-" Jesi li siguran?"

-" Ne zelim te vise u svom zivotu,ti si iluzija!"

-" Toliko o tome da mi vjerujes!"

Krenula sam prema vratima, ni ne gledajuci u njega. A njegova ruka me zaustavi!

-" Neces ni pokusati da objasnis?!"
Kao lav koji ke zeljan plena urla na mene dok ga snazno odgurnem...

-" Odmakni se od mene!"

-" Necu,objasni mi dodjavola!"

Kaze glasno,ne shvatam sta osjeca ne znam sta zeli, dok sve sto ja zelim je da odem od njega!

-" Pusti mi ruku i odalji se od mene!"

Upozorim ga kad on opusta moju ruku.

-" prokleto sam ti sve vjerovao!"

-" Dobar si lazov Al sah hima!"
Izasla sa iz te sobe, kad zacujem

-" ne zelim da je visim vise blizu sebe!"

-" Ne placi mila..."

Rubi me grlila snazno dok ja jedva disem... ona je znala sve koliko sam se zaljubila u njega,koliko me ocarao, postao je nesro sto je moja svakodnevnica. U glavi,kad zatvorim oci... svuda. Nije smelo ali kasno sam se toga setila.

-" On te voli. Shvatice sve samo mu daj vremena."

Nisam prestala plakati, njegov grub dodir me je raznosio na komadice. Taj glas od malo pre me je susio u nepovrat. Sve se prekinulo kao da nije postojalo samo za jedan tren

-" Rubi,ne zelim da ga vidim vise nikad!"

Kazem glasno i odlucno, ali ruke su same drhtale od pomisli da mi ne veruje.

-" aurora,ne pricaj tako, ovo je samo mala rasprava..."

《AL SAH HIMINA PERSPEKTIVA》

-" Ne zelim da je vidim vise!"

Proderem se i pobacam sve oko sebe.

-" Nisam je ni voleo,samo me je zaludjela sobom. Glupi Al sah hima!"

Proderem se jos jednom na sebe.

-" smiri se malo"

-" Kemale pusti me na miru izadji iz sobe"

-"Ne mogu polomio si svu sobu,govoris da je ne volis, ne verujem ni njemu ni njoj ali sam siguran da je nisi ni saslusao. Normalno je da joj nedostaju njeni, ne moze da zaboravi svoje roditelje... "

-" Ona me je prevarila kako niko nije!

Al Sha Him  Where stories live. Discover now