Jutro docekam posmatrajuci bastu princa Al sah hime dok ga osjecam po svom tijelu svuda. Nije me probudio jutros kad je otisao dok me dorucak sacekao na stolu sa porukicom "za Auroru"... Tisina je vladala i ako verujem da u spavaonici svak pricao o meni. Zasto me je gurnula? Ja do juce cak i nisam bila sa njim. Ljubomorne su, a o tome ne mogu da razmiljam previse od povremenog bola u glavi. Spavao je sa svim curama bez emocija,dok sinoc sve sto sam osjetila bile su emocije i njeznost.
-" Prince"
Zacujem Khabibov glas te blago ustanem kad se pojavi na vratima sa jednim covekom .-" Jesi li doruckovala?"
Prisao je dodirujuci diskretno moje rame, blago klimam glavom dok covek klekne ispred mene.
-" Sta se desava?"
Pitam tiho, covek uzima neku masinicu u svoje ruke.
-" Ovaj covek ce ti staviti obiljezje..."
Kao da me je vrela voda polila poskocila sam sa stolice, gledajuci ga pravo u oci.
-" Zelim da idem..."
Povredjenim tonom u glasu izgovorim dok me on cudno pogleda...-" Je li sve uredu?"
Zacudjeno me je posmatrao, covek na podu gleda u mene sa strahom u ocima. Izgleda da sam malo preterala u svom tonu.-" Ne zelim da imam to sto ima svaka druga"
Spustila sam ton, tiho izgovarajuci... Gledala sam ga u oci dozvoljavajuci mu da procita strah iz njih. Ne zelim biti kao druge,ne zelim da me svrstava kao sve njih.
-" Aurora to sto svi imaju obiljezje na nozi je obicaj. U zakonu je to obavezno takodje."
Spustio je ruku na moju nakon cega me vrati da sjednem na stolicu kao malo pre...
-" Hocu da ima obiljezje kao ja... Samo sa druge strane ramena..."
Pogledam ga iznenadjeno, nakon cega on ocima pokaze da ce objasniti kasnije. Bez predomisljavanja kao malo dete srecno sam otkrila mali deo dopustajuci da covek uradi to. Osjecala sam se pocastvovano tim sto cu imati isto obiljezje kao princ. I ako cu biti obiljezena kao njegovo vlasnistvo, opet imam isto sto i on...
Blaga bol je peckala moje rame,dok uzivam u pogledu. Princ je ispijao svoj caj i po nekad bacio pogled prema meni. Ne znam zasto ali osjetila sam se posebno u njegovim ocima... Nakon sto osjetim hladnocu na svom ramenu, zacujem i "zavrseno je" promuklim glasom. Princ blago prstom prodje prema mom ramenu dok u odsjaju stakla vidim da se smeska...
-" Ovaj znak pripada meni i mojoj porodici..."
Izgovorio je ljubeci moje rame potom moj vrat.
-" Hvala sto si me ispostovao..."
Izgovorim na njegovim usnaman. Iza mene postavljajuci ogledalo.
-" Predstavlja slovo A"
Kazem sa odusevljenjem gledajuci savrseno oslikan znak na svom ramenu.-" Aurora... Al sah hima..."
Osmehivao se vracajuci ogledalo,spoj nasih imena tako zajedno je savrseno jos kad on izgovara je...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Pokusacu da ovu pricu zavrsim prije nove godine ❤🥰
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...