《Al sah himova perspektiva》
Prvo jutro u kom nemam obaveza docekam u svom dvoristu. Uzivao sam u suncu prelepom mirisu baste. Taj miris siri i ona?Zasto u opste razmisljam o njoj? Nije kao da ona razmislja o meni. Sigurnan sam... Sta je je privuklo kod nje da bude prva misao mog jutra!? Video sam je 2 puta,ne znam nista o njoj, a kao da sam je procitao spajajuci nase oci.
Prisao sam znajuci da me ne vidi, kad se ona naslonila na zid kad joj macka sama pridje, ta macka ne voli da se mazi,zasto nju voli?-" Jesi li gladna Hejzel?"
Pomazila je po glavi, spustajuci joj neku hranu na podu.
-" Ukrala sam ovo za tebe. Nemoj da nekom kazes, ne volim da uzimam tudje stvari..."
Smeskala se kratko, kunem se da je taj osmeh nesto najljepse sto sam video ali kratko je trajao. Uozbiljila se i na neki nacin vidim tu tugu na njenom licu.
-" Bilo bi ti tako lepo da dodjes kod mene na selo, ljudi bi te uvek hranili i igrali se sa tobom... Spavala bi u tatinom krevetu jer on voli macke, a mama je ekspert za ribu..."
Tuzno je govorila, kad se macka oglasi kao da je razumela sve sto je ona rekla.
-" Da znam da bi ti bilo lepo, ali sigurno te i princ dobro cuva zar ne? Nedostaje mi moja kuca. Ovde sam kao u kavezu."
Vratio sam se u sobu shvativsi da ponudim devojkama da odu ili ostanu ovde samo bi ona otisla... samo ona nije pala na mene, samo njoj nisam princ kojeg zeli,ali sta ja zelim to i dobijem!
《AURORINA PERSPEKTIVA》
-" Princ ne izgleda tako lose, sigurna sam da nije tako hladan kako izgleda. Ne bi te cuvao tako da nema osecanja zar ne?"Opet sam cekala da mi Hejzel odgovori. Zasto mi se scena u glavi od sinoc ponavlja,taj njegov hod, spavanje na fotelji,promukli glas to tijelo koje mami na greh. Ne smijem ga voljeti, ne smijem biti kao deruge...
-"Hejzel..."
Trgnem se kad ugledam Habiba.
-" Da tako sam je nazvala."
Ustala sam se, a on stane ispred mene...
-" Da li ti se dopada ovde?"
Posmatrao je okolinu kao da je prvi put ovde.
-" Lepo je, samo previse ogradjeno..."
-" Druga strana dvorca nije ogradjena, mozda jednog dana budes mogla da vidis tu lepotu."
-" ne verujem..."
-" Znas da je jedini nacin da odes odavde da zavedes princa? Da kad stekne poverenje i postanes princeza moci ces da vidis svoje roditelje"
Klimam glavom kao da sam ovo vec znala...
-" Mozda ovde nije toliko lose, ipak lepo je upoznati nove ljude."
Poklonim se krako i odem prema sobama. Ne zelim da mu verujem, mozda ga je princ poslao kao test, a i sve da odem moji roditelji ce biti posramnjeni jer sam udata za tog coveka.
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...