18.

5.8K 207 0
                                    

-" Bels... Dobio sam ga kad sam napunio 18 od oca"
Mazila sam mu prelepu grivu, ovo je najljpse stvorenje koje sam videla.

-" Ne plasis se?"

Pitao je i ako je ocigledno da sam srecna jer sam videla Bels.

-" Princ Al sah hima voli zivotinje."

Okrenem se prema njemu dok on gleda u mene vec odavno. Taj pogled mi prija.

-" Nisam znao da volis i ti..."

-" Moj otac, drzao je konja... Uginuo je kad sam bila mala i nije hteo da drzi drugog jer se plasio da necu preziveti ako i taj konj ugine jer sam plakala mesec dana."

Iskreno kazem prisecajuci se roditelja, proslo je par dana kad sam pomislila na njih poslednji put i to me brine.

-" Nedostaju li ti?"

Pita tiho.

-" Mnogo..."
Klimao je glavom, te pokaze opet jednom od cuvara da vrazi konja.

-" Moramo nazad jer imam sastanak sa carem druge drzave"

Klimam glavom,te krecem za njim, dok ovoga put on insistira da drzim svoju ruku ispod njegove.
(***)

-" gde si ti lepotice?"
Rubi me snazno zagrli dok joj prilazim i uzvracam zagrljaj...

-" Princ i ti u setnju, saznala sam sve"

Bocne me u stomak te primakne buket cveca koji ce staviti u moju kosu.

-" Ne znam zasto mi se misljenje o njemu promenilo..."

Kazem iskreno.

-" Rekla sam ti da on u opste nije los, ima robinje ali to je obicaj u nasem svetu. Retko koja robinja na kraju zavede princa. Ti jos nemas na nozi pecat?"

Kazem malo zabrinuto.

-"Imam ovde..."

Otkrijem malo haljinu sa ramena,kad ona ushiceno krikne

-" To treba da ima buduca kraljica... Al sah hima postaje princ kad se ozeni i to..."

Nije ni zavrsila, a pocela je da me grli toliko da sam jedva disala. Nisam znala za ovo,nikad nisam cula za to.

-" Znala sam da si ti ta jos kad si usla na ova vrata da te ja sredim... I Kemal je osjetio da si ti ta i zato je samo tebe odveo iz sela."

Nista shvatala nisam, da li da budem ponosna? Misli su se uzburkale dok je Rubi sredjivala moju kosu. Princ je trazio mene. A Rubi mi je objasnjavala da niko nikad ne provodi vreme sa njim kao ja.

-" Lepo se provedi veceras..."

Al Sha Him  Onde histórias criam vida. Descubra agora