pazljivo je sredila svaki djelic moke kose, jos pazljivije je birala parfem i odjecu. Uradila je sve da budem savrsena posle dugog plakanja. A meni srce lupa kao ludo dok prilazim vratima pokrivena plaktom oko glave.
Bas kao prvi dan. Usla sam u njegovu sobu, gledao je kroz prozor nezaintresovano... soba je bila mracna,svez miris se siri sobom, dok moje oci skeniraju svaki delic njega. Pustio je bradu,koja mu stoji toliko dau glavi upotpunis sliku savrsenog muskarca. Krenuo je prema meni svlaceci majicu,pokazao je rukom na krevet dok sjednem na sam cosak.-" Svuci sve sa sebe..."
U sobi nastanemrak mrkli mrak dok njegov dah tako zverski djeluje. Bez emocija bez bilo kakve trunke milosti.Pustim da plahta padasa mene kad mi pridje stajuci preko mene... svaka koja se bunima bila je data vojsci, a ja mogla sam da se bunim i da ga odbijem... ovoga puta odlucim da mu se predam do sjutra kad ce shvatiti da sam pored njegaRuku zaustavi na moj bok, spustajuci je dolje,a usnama tako snazno zgrabi moje ljubeci ih kao da je gladan. Uzvartila sam istim tempom istom snagom, dok se smjesta izmedju mene. Nastavlja rukom maziti moje grudi, potom spusta do budina. Nenadano i snazno se zakucavajuci u mene.
-" Aurora..."
Govorio je na moje uho tiho ljubeci moj obraz.... misla sam da mi se ucinjelo, da mozda samo tako doziva, ali kad krene ubrzavati tempo kojim me dodatno muci shvatim da ipak zna da sam ja kaznjavao me je svojom gruboscu dok noktea zarijem u njegova ledja... okrene me na stomak u jednom potezi nastavljajuci gde je stao...
-"Prvi dodirom znam da si to ti... ne treba mi svetlo,i slep bih te prepoznao..."
Kaze tiho dok iscrpljeno ostavlja mone tijelo na kravetu.-" Zasto si dosla bez mog poziva..." obukao je majicu i opet nalravi malo svjetlosti koja udje u sobu.
-" Nije ti smetalo..."
Smognem snagu da ustanem i preko sebe prebacim plahtu.. nije rekao nista,seo je na hotelju...-" Rekao sam da ne zelim da te vidim vise!"
Kaze grubo,na sta poskocim od straha.
-"Ja sam zelela da vidim tebe..."
Pokrenuo se, na sta sjednem pored njega bez dozvole nije odreagovao.
-" Nisam zelela da ti postanem zena iz koristi,vec iz ljubavi.. Nisam htela da odem od tebe,hta sam da budem uz tebe. Priznao mi je ljubav i pricao mi l tome kako ce mi pomoci da odem... odbila sam ga i niamd nisam pomislila na njega!"
Cutao je sto ne dodatno iznervira.
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...