Dan provedem sa Hejzel, nikako da mi dosadi ta macka,u dvoru sa mnom niko ne prica. Sve one misle da sam vjestica koja ga je ocarala... Oci sklopim vidjevsi njega. Taj ostar pogled i osmeh koji mi je upitio. Srce mi krene kucati kao ludo dok ga posmatram u svojoj glavim sve vise mi se dopada sve vise mislim na njeg. Kao da postaje jedina osoba koja mi nedostaje tokom dana. Sta je u njemu toliko lepo da se ocaras njim cim ga ugledas, zasto ne mozes da ga mrzis?
- Aurora!
Zacujem glas devojke koja se sinoc pobunila, priblizavala se uvazeno se smeskajuci.- Ti si ona koju je princ poslo bez dara?
Pitala je kroz podsmeh.- Nisi spavala sa njim!
Blago svojom nogom gurne moji uveravajuci se da nemam isti znak kao ona.- Zasto te pozvao u svoje dvore sinoc?
Podigla sam pogled ka njoj i dalje ne zeleci da odgovorim njenim pitanjima.
- Ja sam njegova miljenica, i ta prokleta macka sta radi u tvom krilu, osugaces se!
Svojom nogom udari Hejzel na sta me razbijesni ustala sam isti sekund unoseci joj se u facu.
- Hejzel ne diraj!
-Njene ruke me odgurnu.
- Sta si uradila princu!
- Zavela sam ga! Bila sam mu ono sto ti neces biti nikad!
Bjes je govorio iz mene kad mi se priblizi...
- Da vidimo i to...
Snazno me gurne preko linije koja oznacava granicu, dok snazno udaram glavom o pod sve sto vidim je njen osmeh dok se krije iza ugla, a snazna ruka zgrabi moju kosu i krece me vuci. Izgubila sam glas da vristim,bol u glavi me zaustavi da osjecam bol dok me vuce po zemlji kao da sam prokleta propalica... dok se na granici okupi 20 cura uzivajuci u pogledu.
- Ostavi je!
Grub muski glas se zacuje iza ugla, a olaksanje na mojoj glavi se oseti cim padnem opet na pod.- Presla je granicu prince...
Sve sto cujem su njegovi koraci, dok klekne pored mene ne osjetim vise tlo nalazim se u njegovom narucju dok osjecam njegovo bijesno disanje.- Vise nikad da je nijesi dotakao! Ubicu te ponovili se!
Prodrao se, kad nastane muk, ne vidim lica devojaka ali cujem da cute dok ja jedva shvatam sta se desava.
- Aurora jesi li dobro?
Spustio me je na krevet, princ kleci na kolenima drzeci moju ruku. Njegove oci su zabrinute njegov gals je njezan...- Pozovite lekara!
Sa strahom u galsu izgovori(***)
-" od jacine pada joj se zamantalo,od ovog melema ce modrica brzo proci.. brzo se oporavite"
Klimam glavom dok u ogledalu posmatram sebe sa ogromnom modricom na celu.-" Rubi ce ti pomoci da speres prasinu sa sebe..."
Habib mi pomogne da ustanem.-" Vrati je nazad kad zavrsi..."
Ostri glas se vratio... Usla sam kod Rubi koja je vec pripremila toplu kupku. Njeno zabrinuto lice me je i dalje posmatralo ali nije htela da pominje, ne postoji dokaz koji mogu upotrebiti da optuzim Isabel sto me dodatno plasi...
-" Sve je biti uredu... Princ ce te cuvati..."
Volela bih da verujem u to, volela bih da je upravu ali ne gledam ga,na drugoj strani palate je... A one spremne su na sve.
Nakon sto se vratim u normalu, Habib me otprati do princa ispitivajuci da li sam dobro i da li zeli da otkaze princu u moje ime ako ne mogu pricati sa njim. Nisam prihvatila tu ponudu, zelim da ga vidim bar to bilo i kratko.
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...