-"Kako je prosao test?"
Pitao je cim zatvorim vrata svoje sobe.
Svukao sam tesku odoru sa sebe i zauzeo mesto u udobnoj fotelji.-" Kemale kao i uvek..."
Uzeo sam caj sa radnog stola i posmatrao dvoriste.-" sve su iste, sve su bez problema pristale, uzele poklon,zaljubljene su i zele moju naklonost..."
Popio sam gutljaj caja posmatrajuci svoju macku koja lezi na klupi pored fontane.
-" I ovaj put sam pogresio u izboru.."
Klimao sam glavom, a kroz glavu mi prodje jedna velima misao. I dalje me kopkaju uplasene plave oci,njen stav, odbijanje... Cak i to sto zeli macku me dodatno zbuni.
-" Bila je jedna..."
Odlucim da ipak dam savetniku da kaze svoje misljenje.-"Nikad se nije sedilo da devojka odbije noc sa mnom, da odbije moj poklon..."
Oklevao sam ne znam ni sam zasto da je pomenem.
-" Svaka se trudila da bude sto bolja u krevetu..."
Izgovorim iskreno, dok se on blago osmehuje.
-" Bila je jedna devojka, nestvarno plavih ociju i duge kose boje meda, prijatelju mislim da mirise na prolece... Neobicna je i odbila me je."
Kazem mrtav ozbiljan kad on pocne da se glasno smije.
-" Ne lazi Al sah hime..."
Drugarski krene da se smije, na sta kad vidi da sjednem u fotelju i opet zabrinuto pogledam u njega on se uozbilji.
-" Stvarno te odbila? Je si je dao vojsci?"
Pitao je ozbiljan jer moja pravila su takva da se mom misljenju niko ne buni i ko to uradi prodje lose.
-" Nisam, zapravo me zanima sta ti mislis... Ne znam joj ime, znam da je lepa, da je bila 15. Cura po redu i da me odbila."
-" Petnesta se zvala Aurora. Ona je iz sela koje smo posjetili poslednje tog dana."
Klimam glavom, iz sela,udaljenog kilometrima od grada. Trebao sam pretpostaviti da je vaspitana drugacije jer nije gradsko devojce.
-" Ima jos jedna stvar koja me najvise buni sa njom..."
-" sta Ali?"
-" Trazila je macku i rekla je da se zove Hejzel..."
Malo me znacajnije pogleda.
-"Macku koju vam je vasa majka poklonila?"
Klimam glavom, a tisina zavlada. Uveren sam da je htela da me isprovocira, mozd je znala da je to poklon od moje majke. Mozda je samo htela da uhvati moj osjecajni pogled. Da me isprovocira...
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...