16.

6.1K 216 1
                                    

Nije trajalo vecno ustezanje pred njim,uskoro sam se vrazila u svoju sobu zajedno sa ostalim devojkama. Svaka me je gledala kao da sam ubila nekog, dok su prvo posmatrali da li imam znak kao one.
Neprijatni,ljubomorni pogledi bili su i sa prvog sprata i medju njegovim miljenicama. Smetam im, dok sam ja prema njima ravnodusna. Osmeh mi je drzala blaga bol u ramenu, imam obiljezje njegove porodice...

-" Aurora..."

Zacujem glas iza sebe, kad mi Khabib pridje...

-" Da li ti je glava bolje?"

Pogledao je malo u moje celo, pa malo u moje oci. Neprijatnost u tijelu zbog tog dubokog pogleda mi se ne dopada.

-" Uredu je,krenula sam da nahranim Hejzel..."

Ubrzam korak misleci da ce da ode, ali isao je za mnom...

-" Prva si koja ja presla granicu i provela 2 dana u princevim odajama i jos nemas nikakvo obiljezje..."

Detaljno je posmatrao kljucnu kost moje noge, kao da ima neki osmeh na licu.
Uzela sam Hejzel kojoj sam dala hranu. Uzeljela sam se te macke koja je zaista kraljevska, uvek cista. Khabib je pratio svaki moj pokret u tisini.

(***)
Sedela sam sa Hejzel po malo nervozno vec tri dana nema Izabel dok nema ni Princa nigde. Hodala sam dvorom,hodala sam svim hodnicima. Dok u srcu osjecam ubrzanje svaki put kad bih cula korake iza sebe misleci da je on. Zasto mi nedostaje, zasto mislim da sam za njega posebna,zasto sam prokleto dozvolila da princ udje u svaku poru mog tijela.

-" Kako ti se svidja dvor sad kad detaljnije obilazis?"
Osmehnu se Khabib koji me salece vec treci put danas.

-"Prelep je.."

Klimam glavom i krecem prema svojoj sobi
Ne znam kako prezivljavam lose komentare na svoj racun u poslednje. Smestila sam se u sobu i pokusavala sam zaspati, ali nije bilo moguce. Nedostaje mi princ i cim oci zatvotim njegov lik mi je u glavi. Tako je stvaran dok me posmatra tim divljim kestenjastim ocima.

-" 3 dana sa mladim princem su bila nesto najljepse sto sam uradila u zivotu."

Cujem dok se budim iz sna, kad se zacuje osmeh svih drugih devojaka.

-" Bilo je prelepo sa njim..."

Zacujem je jos jednom kad telo pocne nekontrolisano da reaguje, smiri se Aurora, smiri se Aurora. Ponavljala sam sebi dok istrcavam iz sobe dok ona podrugljivo prica kako je bila sa princem u obilazak pokorenih kraljevstva.
Cim se odmaknem od njih, suze same stignu niz moje obraze. Ja sam ga zavoljela, to sto osjecam prema njemu je odjednom eksplodirao da osjecam ljubomoru.

Na uglu kad dospjem do granice da dodjem ugledam ga kako mazi Hejzel pored fontane. Zaboravljam gde sam, zaboravljam svoj status,zaboravljam i njegov status trceci mu prilazeci.

-" Hejzel dodji!"

Nervozno viknem kad me on pogleda cudnim pogledom

-"Od tebe sam ocekivala da ces da budes muskarac, a ne obican prosecan covek!"
Proderem se, kad osjetim ruke na svoja ramena, ali odmah se sklone kad princ podigne ruku. 2 ogromna strazara su se vratila kod stepenica gde inace stoje.

-" Ne dodjite i odvedite me, sve je bolje nego biti sa tobom! Toliko si ih promenio, zasto si bio pazljiv prema meni!? Zasto me jednostavno nisi poslao vojsci ili sa robinjama koje nisu odabrane! "

-" Ne shvatam Aurora?"

Zbunjeno je ustao te krene prema meni, a ja napravim isto koliko i on koraka samo unazad.

-" Zasto ti je bilo bitno da provedes noc sa mnom, a da pritom nista ne osjecas!? Proveo si 3 dana da Isabel!"

Proderem se te krenem ici, a njegova ruka me povuce i zakuca uz njegovo tijeli.

-" Ja u opste nisam bio sa njom, ona je obavljala poslove ispod dvora jer sam cuo da te je gurnula, a nemam dokaza jer si rekla da si se saplela i ako ocigledno nijesi..."

Zacutala sam i gledala ga u oci,shvatajuci da sam se drala na princa... Sav bijes sam istresla na princa zaboravljajuci da je princ. O boze reci jos koji put "princ"

-" Nisi bio sa njom?"

Pogledam ga u oci dok mi njegova ruka brise mokre obraze i toplo me posmatra.

-" Obisao sam kraljevstvo pored naseg u kom je moj otac. Nisam bio sa njom."

Al Sha Him  Where stories live. Discover now