Njegov miris me opija dok se vrata zatvaraju, prisao je odmah pruzajuci mi ruku. Malko pomeri jorgan, ispod kog se uvucem...
-" Boli li te glava?"
Pitao je tiho kad se pokrije pored mene okrenut je prema meni dok su nase usne i tijela samo par milimetara odaljeni...-" Mnogo mi je pomogao doktor, hvama vam prince..."
Odgovorim poslovnim tonom,dok on ocima fiksira moje praveci tisinu...
-" Plasim se da se vratim, one su kao zivotinje..."
-" Koja od njih te je gurnula?"
Pitao je tiho, a ja odmah zacutim... Nece verovati meni koju zna 3 dana, pre ce verovati njoj jer je zna mnogo duze. Moja logika i ja.-" Saplela sam se i pala..."
Spustin pogled dok njegova ruka zavrsi na mojoj bradi-" Moras biti pazljiva Aurora, moglo je proci i gore.. "
-" Ne moze gore imam rog na celu..."
Kazem kroz smeh, dok njegov prst njezno prolazi po mojim usnama..
-" I dalje si najljepsa zena koju sam sreo u svom zivotu"
Njegove reci me nateraju da ga pogledan u oci, dok njegove usne isti tren zakucaju moje dok njezno ruku uplice u moju kosu. Nisam zelela to sve njegove usne nijesu dotakle moje,dok moje malo tijelo zakuca uz njegovo i dok me rukama cuva kao da sam staklo koje ce se polomiti.-" Ne zelim nista protiv tvoje volje..."
Rekao je odvajajuci se kada moje tijelo pozeli da dobije vise, ne dozvolim da se odalji, ne dozvolim da ode nesigurno stavljajuci ruku na njegov obraz povlaceci ga drugom na sebe.
-" Nije protiv volje..."
Prosapucem, a on se blago osmehne,taj osmeh bio je najljpese nesto sto sam videla u svom zivotu,za svojih 24. godina. Uzivala sam kratko, ali slatko u osmehu..
Njegove ruke krenu sarati mojim tijelom njezno,dok ne pronadje nacin da svuce moju haljinu. Stid je nesto sto me je grizlo, a svakim njegovim poljubcem opustao. Nisam htela ali moje ruke su sarale po njegovim ledjima prelazeci neravnine. Prvi put doticem muska ledja cvrsta kao kamen ispod mojih prstiju. Dok bol koju osjetim ublazi usnama.
YOU ARE READING
Al Sha Him
RomanceRadnja price desava se u 20. veku jednog divnog prolecnog dana kada straza princa Al sah hima pokori grad i iz svakog sela uzimati najljepsu devojku za princa. Aurora devojka koja je zivela u velikoj ljubavi svojih roditelja i ljudi oko nje zbog svo...