Oaspete neașteptat

441 33 18
                                    









Oaspete neașteptat










Întâi ianuarie
Ora 09:31 am

— Bună dimineața, Mateito! zâmbesc și sar la el în pat.

— Bună dimineața, surioară! îmi zâmbește.

— Te simți mai bine? îl întreb.

— Nu, dar încerc să mă obișnuiesc. Tu cum te simți?

— Puțin de tot mai bine. Am vorbit ieri cu Luke și m-a ajutat mult. Cred că ar trebui să vorbești și tu cu cineva!

— Cu cine? chicotește amar.

— Nu știu..Cu Camila? întreb afișând o expresie inocentă.

        Se uită la mine intens. Probabil se întreabă de unde știu de sentimentele sale ascunse pentru Camila.

Nu simt nimic pentru Camila! neagă. Oricum, de unde ți-a venit?

— Să zicem că te-am auzit spunând că-ți place de ea. De ce nu vrei să-i spui? Doar că să fii lucid, nu beat.

        Oftează zgomotos și-și ascunde capul în pernă. Știu că pentru frați nu este tocmai okay ca sora să descopere pasiunea lor pentru viitoarea victimă.

— Nu știu cum să-i spun, Mad. Mi-e rușine. Dacă nu simte la fel?

— Nu vei ști dacă nu-i spui. Riscă, Mateito!

        Îl sărut pe frunte, apoi ies. Intru în dormitor și-mi revendic locul lângă blonduțul meu. Doarme atât de adorabil. Încep să-i depun săruturi pe toată fața și să mă joc cu buzele sale. Se trezește încet, încet, iar un zâmbet leneș i se așterne pe chip.

— Bună dimineața, iubito! spune și mă sărută.

— Bună dimineața, iubitule! Ce zici de un mic dejun pregătit împreună? Lotte și Caro sunt în oraș pentru a cumpăra produse. Vor să facă o mică masă cu prietenii noștri în cinstea venirii noului an.

— Mă duc la baie, iar tu du-te și pregătește ingredientele pentru clătite. Mateo ce face?

— S-a trezit și el. Cred că a adormit la loc deja.

         Îl sărut încă o dată și cobor la bucătărie. Pun pe blat toate necesare pentru clătite.

         Îmi amintesc cum în ajunul noului an mereu făceam cu mama prăjituri. Ea m-a învățat să gătesc.

         Alung aceste amintiri din mintea mea deoarece nu vreau să plâng din nou. Este mult prea dureros.

        Simt două brațe îmbrățișându-mă de la spate. Iubitul meu îmi depune mici săruturi pe gât, apoi mă întoarce și-mi atacă buzele pasional.

— Pregătită pentru clătite? mă întreabă zâmbind.

— Pregătită! zâmbesc.

***

         Savurăm clătitele cu nutella pe care le-am făcut timp de o oră. Nu au ieșit arse, ba chiar sunt bune și comestibile.

— Neața! spune Mateo și se așează.

— Neața, amice! Poftim! zâmbește blondul și-i întinde o farfurie cu clătite.

— Mersi! zâmbește geamănul meu.

Cu tine pentru totdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum