Pozitiv

395 21 32
                                    





                     Clipe după clipe s-au scurs atât de repede în acesta două luni și s-au întâmplat atât de multe. Pentru început, am restabilit relația cu Luke și suntem mai fericiți ca niciodată. Micuțul Mateo se face din ce în ce mai mare și din ce în ce mai frumos. Este ireal cât de mult seamănă cu mine. Doar forma buzelor este a Camilei.

                     Primele trei săptămâni au fost un coșmar. Plângea într-una și ne respingea. Nu accepta să fie luat în brațe și nici să se afle cineva lângă el. Apoi, cu timpul, a început să ne accepte cu brațele deschise și multe zâmbete. Luke stătuse cu el douăzeci din douăzeci și patru, pe când eu voiam doar să dorm.

                    Ce ține de Hayden, l-am revăzut acum câteva zile la o cafenea. Era în fața mea la rând, iar când m-a observat, nu a putut pur și simplu să mă ignore, dar eu da. Mă prefăceam că nu-l cunosc. A fost foarte dezamăgit, iar fața lui trăda emoția de om vinovat. Tata îmi luase lucrurile de la el la o săptămână de la incident și mi le-a adus aici.

                      Caroline ne-a primit cu brațele deschise pe mine și pe Luke. Voiam să ne mutăm la James, dar am realizat că un apartament micuț nu este întocmai convenabil pentru doi adolescenți cu un copil și un bătrânel. Nici pentru Caroline sau Lotte nu a fost ușor din cauza plânsetelor, dar casa este cel puțin mai mare, deci este mai ușor de evitat.

                     Ce ține de posibilii mei copii, mi-am făcut curaj acum o lună să merg la doctor. Annie m-a primit cu brațele deschise și un zâmbet larg, puțin compătimitor. Totuși, vestea pe care mi-a dat-o nu a fost nici oribilă, nici foarte bună. Îmi spusese că există o șansă de douăzeci la sută să rămân însărcinată. Nu este cine știe ce, dar mie mi-a trezit speranța, în special acum, când băiatul cu ochii verzi a reintrat în viața mea, pentru totdeauna.

                     Cobor treptele în papucii mei albi de casă și un trening roz, vrând să mănânc ceva. Abia am reușit să-l adorm pe Mateo. Copilul acela are mult prea multă energie. Atunci când ajung jos, îl observ pe Luke pe canapea, citind de pe o conservă de mâncare pentru bebeluși.

               — Doamne câți coloranți și produse toxice se află în aceste porcării. Copilul meu mănâcă așa ceva? întreabă indignat, ridicându-și privirea spre mine.

                    Luke s-a obișnuit foarte repede cu ideea că Mateo este acum copilul nostru. Ba chiar a fost mai mult decât încântat. A petrecut toate nopțile alături de mine pentru a-l adormi, m-a susținut și mi-a fost relaxare în același timp. Sunt foarte mândră de el.

— Știi foarte bine că copilul tău nu poate să mănânce altceva, spun zâmbindu-i drăgostos.

Mă apropii de el și-i depun un sărut dulce pe buze, apoi intru în bucătărie. O salut pe Caroline și pe Lotte, care iau prânzul. În ultimele zile, pofta mea de mâncare a scăzut considerabil. Toată mâncarea forțată de Luke pentru a o înghiți ieșea peste puțin timp, alunecând în toaletă. Acest lucru mi-a ridicat speranțele, dar atunci când am făcut un test de sarcină - respectiv, cu patru zile în urmă - am rămas dezamăgită. Nu m-am sinchisit să-i spun lui Luke, ci m-am limitat la o scuză plauzibilă. Astăzi, însă, toate stările acestea continuă și am decis să-mi iau inima în dinți, încercând un alt test.

Ușa bucătăriei se deschide mai larg, iar trupul iubitului meu pășește înăuntru. Pe față i se păstrează zâmbetul în timp ce se apropie de mine, depunându-mi un sărut pe obraz. Aceste mici gesturi par mult mai reale și mai pasionale decât înainte.

Cu tine pentru totdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum