Culmile plăcerii

339 25 13
                                    












Culmile plăcerii









— Ce cauți aici? întreb, săgetându-l cu privirea.

       Acesta se poziționează pe picioare, și face pași mici, spre mine.

  — Tu ce cauți aici? îmi întoarce întrebarea.

  — Eu te-am întrebat prima, spun dur.

  — Și eu al doilea, zice relaxat, așezându-se pe canapea.

  — Unde sunt Emma și Ethan? îl întreb, încercând să petrec cât mai puțin timp cu el.

  — Au ieșit în oraș, și m-au lăsat pe mine să păzesc apartamentul, spune, apoi simt telefonul vibrând în buzunar.

       Îl scot, iar pe ecran îmi apare un mesaj de la buna mea prietenă.

Emma: Scuze, Madie, dar chiar trebuia să plecăm de urgență la bunica lui Hailey, deoarece se simte rău. Rămâi cu Luke la apartament, te rog din suflet, pentru că nu am încredere în el în ce privește supravegherea. Poți să faci ceva de mâncare, între timp. Cred că ești lihnită :) pupici

Eu: Te urăsc.

       Îmi reamplasez telefonul în buzunar, furioasă, și-mi las geaca pe canapea. Mă îndrept spre bucătărie, ignorând complet prezența lui Luke.

       Emma este prietena mea, și oricât de mult urăsc ideea de a sta aproape de Luke, trebuie să-i rămân loială prietenei mele.

       Scot legumele din frigider și le bag sub chiuvetă, apoi pornesc apa, lăsând picăturile să spele orice urmă de bacterii. Atunci când vreau să încep să tai roșiile, simt o prezență în spatele meu. Mâna acestuia trece pe lângă mine, apucând un castravete. Se sprijină de blat, în dreapta mea, și mă privește intens, savurând castravetele.

  — Te ajut cu ceva? întreabă, de parcă am fi prieteni.

  — Poți pleca, îi zâmbesc urât.

— Nu prea cred că pot, dă din umeri, relaxat.

— Rămân eu aici, nu-ți fă griji!

— Dacă vin hoții? Cine va avea grijă de tine? spune batjocoritor.

— Acel cineva care a avut grijă de mine în acest an, îi întorc replica, acid.

Acesta se uită câteva secunde la mine, simțind durerea și furia din vocea mea, apoi dă din nou din umeri, și iese din bucătărie, fără să spună ceva. Inspir și expir de câteva ori, vrând să mă calmez, pentru a nu începe un scandal acum. Sunt destul de supărată pentru ce s-a întâmplat cu Hayden, ca să mai am puterea de a mă certa cu Luke.

       Tresar speriată când muzica începe să răsune tare în apartament, și din greșeală, cuțitul îmi alunecă puțin, tăindu-mi o porțiune de piele. Intru în panică atunci când văd lichidul roșu curgând, și lovindu-se de podea. Mă întorc pentru a mă duce la chiuvetă, și în timp, dau de privirea băiatului care a provocat toate astea. Se uită la mine pentru câteva secunde, apoi la încheietura mâinii mele, și mărește ochii, apropiindu-se speriat.

— Ce s-a întâmplat? întreabă, abia auzindu-l, din cauza muzicii.

— Închide muzica! țip, apoi deschid robinetul, amplasându-mi încheietura sub apa care are o temperatură perfectă.

Acesta dispare din bucătărie, iar sunetul muzicii se evaporează, fiind înlocuit de pașii grăbiți ai lui.

  — Ce s-a întâmplat? întreabă, încercând să atingă.

Cu tine pentru totdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum