Bölüm 2

280 87 128
                                    

emreatahanx_: Papatya kokulum mu? (07:34)

emreatahanx_: Bir erkek, papatya kokulum diye mi sevilir? (07:34)

papatyax_: Cidden buna mı takıldın hshsj? (07:34)

emreatahanx_: Evet. (07:35)

papatyax_: Sana, seni seviyorum diyorum. Canımın içi bile diyorum. Ve sen papatya kokuluma mı taktın? (07:36)

emreatahanx_: Kimsin? (07:36)

papatyax_: Sana aşık olan biri. En çok da kokuna... (07:36)

emreatahanx_: Ben papatya kokmam. (07:37)

papatyax_: Hayır, o gün papatya kokuyordun. Bundan eminim. (07:37)

emreatahanx_: Ben o kişi değilim o zaman. Yanlış kişiye mesaj atmışsın. (07:38)

papatyax_: Hayır, sensin Emre. Sensin, papatya kokulum. (07:38)

emreatahanx_: Pekala, diyelim öyle. Papatya koktuğumu nerden çıkardın? (07:39)

papatyax_: 13 Mayıs cumartesi günü. (07:39)

papatyax_: Durakta kulaklığımı takmış, otobüsü bekliyordum. Yanımdan geçtin. Sanki hayat, o anı ağır çekimle ilerletiyordu. Yanımdan ağır ağır geçerken kokun nüfus etti burnuma, sonra ciğerlerime ve en son beynime ulaştı, sanki o kokuyu unutmamak üzere yemin etmişti. (07:40)

emreatahanx_: 13 Mayıs mı?(07:40)

papatyax_: Evet. (07:40)

emreatahanx_: Bugün mü yani? Bir dakika bugün cumartesi günü değil, pazar. (07:41)

papatyax_:  Hayır, geçen sene bugün. (07:41)

emreatahanx_: Ne yani, sen beni geçen seneden beri mi seviyorsun? (07:41)

papatyax_: Evet, papatya kokulum. (07:42)

emreatahanx_: Peki neden bekledin bu kadar? (07:42)

papatyax_: Senin beni sevmediğini söylediler. (07:43)

emreatahanx_: Kimler? (07:44)

papatyax_: 203 papatya. 203'ü de beni sevmediğini söyledi. (07:44)

emreatahanx_: 203 mü? Çıldırmış olmalısın. (07:44)

papatyax_: Haklısın, seni gördüğüm o andan itibaren çıldırdım. O günden beri her gün bir papatyaya beni sevip sevmediğini soracak kadar çıldırdım. (07:45)

emreatahanx_: Beni neden bu kadar seviyorsun ki? (07:45)

papatyax_: Papatya kokuyorsun. Bir insana merhametten sonra en çok papatya yakışır. Sana çok yakışmış papatya kokusu. (07:46)

emreatahanx_: Bizim okuldan mısın? Benimle dalga mı geçiyorsun sen? (07:47)

papatyax_: Bir, sizin okuldan değilim. İki, seninle dalga geçmiyorum. Seni seviyorum. (07:47)

emreatahanx_: Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. (07:47)

papatyax_: Bir şey deme, beni sev. Sev ki değsin, senin uğruna harcadığım bunca papatyaya değsin. (07:48)

emreatahanx_: Bak... (07:48)

emreatahanx_: Sahi, adın ne senin? (07:48)

papatyax_: Yeni mi aklına geldi? (07:49)

emreatahanx_: Evet. (07:49)

papatyax_: Pekala... Bana çilli diyebilirsin :) (07:50)

emreatahanx_: Bak çilli. Ben senin sevgini hak etmiyorum. Senin sevgine karşılık veremem. (07:51)

papatyax_: Ama neden...? (07:51)

emreatahanx_: Beni tanımıyorsun, Çilli. Kim olduğumu bilmiyorsun. (07:52)

papatyax_: Hayır biliyorum, papatya kokulum. Çayı 2 şekerle içersin mesela. Tek çocuksun. Baban yurt dışında, evde tek başına kalıyorsun. Genellikle takıldığın 3 arkadaşın var. Seni onlardan başkasıyla görmedim. Ve annen... (07:53)

papatyax_: Annen nerede, papatya kokulum? (07:53)

emreatahanx_:Bunlar benim hayatım çilli. Sen sadece yaptıklarımı biliyorsun, beni değil. (07:55)

papatyax_: Ne fark eder ki? Yaptıkların ve sen, aynı değiller mi? (07:55)

emreatahanx_: Değiller çilli. Hem de hiç aynı değiller. O gün neden papatya koktuğumu bile bilmiyorsun. Ve çilli, bugün yine papatya koktum. Haberin var mı? (07:58)

papatyax_: Haberim yok... (07:58)

emreatahanx_: Dedim sana çilli, ben senin sevdiğin veya bildiğin o güçlü görünen biri değilim. Belki o gün papatya kokmuş olabilirim ama ben o kokuyu taşıyabilecek kadar bile güçlü değilim... (08:00)

     Ve papatyayı sevdi kadın,
Papatya kokan adam yüzünden.

Papatya || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin