Beni bir yere götüreceklerini söylediler. Zihnimdeki bu boşluğu kapatabilecek müzikler dinlemek, manzaralara bakmak istiyorum. Kafamda bağdaştıramadığım her bir düşüncenin görüntüsünü kendim yaratmak istiyorum. Manzaramın duvarımdan, renklerimin saçlarımdan ibaret olmasına katlanamıyorum. Yeni bir şeyler için çabalıyorum, lakin gücümü yetişemiyorum.
Nereye gittiğimizi sordum ama cevap vermediler. Gözlerinin içleri yaşlarla dolu. Neden ağladıklarını bilmiyorum. Kalbim her ne ile dolu olsa dahi karşımdakinin ağlamasına dayanamıyorum. Teselli etsem, tanımadığım bu insanlara boş ümitler vermiş olmaz mıyım? Bilemiyorum.
Yapmaya gücümün yettiği tek şeyi yaptım, gidip gözyaşlarını sildim ve gülümsedim. Onlara mutlu olmalarını söyledim. Belki de gideceğimiz yerden sonra dondurma yerdik. Bu onları mutlu eder değil mi? Ama etmedi.
Birazdan çıkacağız evden. Ağlamaktan gözleri kızarmış orta yaşlarında kadın saçlarımı okşadı ve günlüğü yazmamı istedi. Son kez diye fısıldadı ama sözler havaya karışmadan önce kulaklarıma ilişti. Neden son? Sonları sevmem. Son diye bir şey yoktur. Ellerini uzatıp bulutları avuçlayabildiğin andır son. İmkansızdır.
İmkansızın da bir zamanı vardır.
_______________
Ailesi genç kızın yatağının önüne dizilmiş yanaklarını terk eden yaşları silmeye tenezzül dahi etmiyorlardı. Kız derin bir nefes alıp soluk bakışlarını hayal olduğunu anımsayacağı bembeyaz duvarlara çevirdi. Damarlarına akan ılık sıvı yorgunluk hissi veriyordu. Başını yasladığı yumuşak yastığın arkası diğerleriyle desteklenmişti. Birkaç önlüklü kişi tarafından ailesi dışarı çıkarıldığında kalbi acıyordu. Gözleri yanmaya başlamış, nedenini bilmediği yaşlar süzülmemek için çaba gösteriyordu.Kamaştırıcı ışığın süzüldüğü pencereler yine beyaz bir perde ile örtülmüştü. Ses yoktu. Işık yoktu. Sadece beyaz vardı. Tavanı kaplayan pürüzsün beyaz boyanın siyaha karışmasını izledi usulca. Yorgun düşen vücuduna inat açık tuttu gözlerini. Göz kapakları ağırlaşmaya, aldığı nefes yetmemeye başladı. Görüşü bulanıklaşıp yerini karanlığa bırakmadan önce yanaklarından bir yaş süzüldü. Ve son nefesini, buruk zihninden kalan son hatıraları ile beyaz duvarlara bıraktı.
Ölüm tarihi: 14 Şubat 2019
Saçlarından akan boya gökyüzünü boyadı. Ve kız, tuval olarak kullandığı ayı, yıldızlara resmetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ultimo colore
ChickLitSon rengin saçlarımdan akıp gittiği gün, ben çoktan yıldızlara ulaşmış olacağım.