Jennie'den
Bugün unniem o kadının gittiğini yazmıştı bize. YEY
Jisoo: evi özledim ama buraya da çok alıştım. Dur. Of, şimdi ne yapcam. Karar vermeliyim. Ben sabahları ablam ile kahvaltı etmeyi özledim. Ama abimle de kahvaltı etmek güzel. Hatta çok güzel.
Tek nefeste konuşan jisoo'ya öylece bakıyordum.
Jennie: sakin ol ve nefes al aptal.
Jisoo: buldum! Ehe
Jennie: ne diyorsun?
Jisoo: jenniieee~ benim aklımda bisiler var.
Jennie: onu anladık. Dökül.
Jisoo: ablam ve abimin- dur böyle deyince çok tuhaf oldu.. chaerin ve jiyongun arasını yapalım mı?
Jennie: OHA
Jisoo: nee çok yakışıyorlar. Ve ayrıca ablamın ideal tipi tamamen abim. Abimin ideal tipi yok ama neden olmasın? O gün nasıl baktığını görmedin mı?
Jennie: aslında- ah hayır olmaz.
Jisoo: olur olur.Dedi yüzünde ki piç sırıtışıyla.
___
Junmyeon'dan
Chanyeol: ee.. söylemeye korkuyorum ama.. MINSEOK HYUNG CIDDEN AŞIK OLMUŞ.
Diye bağıran ve halay çekmeye başlayan chanyeol'la gülüyordum.
Jongin: lan bir dur. Ne bu enerji?
Chanyeol: bilmem mutluyum nedense.
Baekhyun: Minseok hyung aşık oldu. Sen mutlusun, junmyeon hyung son 2 saattir insancıl davranıyor.. KIYAMET IS COMINGG!Ah karnım ağırdı.
Junmyeon: yeter, ikinizde oturun yerinize.
Chanyeol: pki..O sırada kapı çaldı.
Junmyeon: GIR!
içeri adamlardan biri girdi. Neydi bunun adı?
Chanyeol: ne oldu taemin?
He taemin.
Taemin: junmyeon hyung, bana Jiyong hyung'un işlerini araştırmamı söylemiştin.
Junmyeon: evet?
Taemin: bugün, seunghyun ile işbirliği yapıyor.
Jongin: emin misin? Daha yeni bizimle mal sattı.
Taemin: evet. Seunghyun ondan birini öldürmesini istemiş.
Baekhyun: ve o böyle şeylerde bizden 1000 kat daha başarılı. Bu yüzden seunghyun bizi sattı.
Taemin: daha fazla bir şey bilmiyorum.
Chanyeol: sen çıkabilirsin..Taemin gitti. DELIRECEĞIM.
Baekhyun: bu son kişiydi..
Junmyeon: 7 yıl oldu. 7 yılın 1 yılını kendini güçlendirerek geçirdi. VE 6 YILDA BÜTÜN HERKESI YENİDEN KENDI TARAFINA GEÇİRDİ. NEYİ YAPAMIYORUM? NEDEN HERKESİ KAYBETTİM?
Jongin: belki de en başta yapmamalıydınız hyung.
Chanyeol: yapmamalıydınız? Hiç suçun yokmuş gibi konuşma Jongin.
Jongin: sadece 16-17 yaşlarındaydım. Siz ne yaparsanız onu yapıyordum. Ve keşke o gün Minseok hyung ve Junmyeon hyunga uymasaydım.
Junmyeon; pişman mısın yani?Jongine baktım.
Junmyeon: PİŞMAN MISIN DEDIM?! SEN KENDINI NE SANIYORSUN?! DAHA DÜN AYAKLARIMA KAPANIYORDUN. HEPİNIZ BEN VE MİNSEOK'UN SAYESİNDE BURALARA GELDİNIZ. SESINIZI KESİN.
Jongin güldü.
Jongin: cidden artık dayanamıyorum-
Chanyeol: jongin-
Jongin: NE YA?! SİZDE İSTEMİYORSUNUZ BİLİYORUM! BAEKHYUN HYUNG SENDE JUNMYEON HYUNGUN EGOSUNDAN BIKTIĞINI SÖYLÜYORDUN. CHANYEOL HYUNG BAŞINDAN BERİ JIYONG HYUNGA BUNU YAPTIĞIMIZ IÇIN KENDINI SUÇLU VE ÜZGÜN HİSSEDİYORSUN. ARTIK YETTİ.
baekhyun: nerenden uyduruyorsu-
Junmyeon: gitmek mı istiyorsun Jongin? Kapı orda.
Jongin: vee herşeyin başlangıcı olan hyungumuz. Her şey senin ve minseok hyungun şu lanet soktuğum egonuzdan oldu. Jiyong hyungun bütün herşeyine konarken hiç mi üzülmedin?
Junmyeon: defol.
Baekhyun: hyung-
Junmyeon: JONGİN DEFOL. EĞER İSTERSENİZ SIZDE GİDEBİLİRSINIZ.Chanyeol ve baekhyun yavaşça yerlerine oturdu. Jongin ise onlara bakıp güldü. Ve bana dönüp konuştu.
Jongin: umarım egon başlangıcın gibi sonun olmaz hyung..
Ve çıktı.
___Jongin'den
Sonunda patlamıştım.. nedenini bilmiyorum sadece kendimi suçlu hissediyordum ve Junmyeon hyungun gittikçe büyüyen egosu Jiyong hyungun bizden daha iyi olduğunu istese bizi 5 dakika içinde gebertebileceğini kabullenmemesi, yediğim dayaklar, junmyeon hyungun hep bağırması ve ölmek istememem, buna neden olmuştu.
7 yıldır neden duruyordum?
Küçüktüm.. korkuyordum. Jiyong hyungu bu hale getirip koskoca kwon krallığınin yeniden kurulmasını sağlayan kişi bana neler yapar diye düşünüyordum.
Bu yüzden onları dinledim. O zaman 16 Yaşında bir çocuktum. Ama artık 23 Yaşında bir yetişkinim. Bence geç bile kaldım..
Şimdi ise, sadece Jiyong hyungtan özür dileyeceğim.. tabi beni gördüğü anda kesmez ise.
Ve özür diledikten sonra kaçacağım. Koreden uzağa. Junmyeon hyungun beni bulamayacağı bir yere. Eminim bana kin tutmaya başlıyacak..
Her şeye baştan başlayacağım..
______
Jongin anı kararıyla her şeyi bozdu skfmc
EcemBuseEser şfrsz
Sınır:65