6.3

540 44 176
                                    

Jiyong'tan

Şirketten çıkarıp etrafta ki bi kafeye getirmiştim onu.

Jiyong: daha iyi misin?

Amk ben kim birine yardım etmek, onu rahatlatmak kim? Ne yapıyorum amk ben?

Chaerin: evet..
Jiyong: anlatmak ister misin?

Zaten her şeyi biliyorum amk

Bilmesemde anlatmasada olur ben her türlü öğrenirim ne kasıyorum

Her şeyi anlattı. Jonginin dediklerinden farkı fazla yoktu. 2-3 şey vardı sadece..

Kısaca, Daha çok genç ve kocaman bir şirketi yönetmek onu sıkmış...

Jiyong: chaerin, sana yardım edebilirim.
Chaerin: hayır. Olmaz.
Jiyong: durumumu biliyorsun. Fazlasıyla iyi bir durumum var. Yardım edebilirim.
Chaerin: teşekkür ederim ama ben halledeceğim.
Jiyong: ne yapacaksın?
Chaerin: ee.. bilmiyorum. Bankadan kredi çekerim yaparım bir şeyler.
Jiyong: bankadan borç alırsan daha da kotüleşir. Bak, şirketin durumu düzelene kadar sana yardım edeceğim, düzelince sen her türlü geri ödersin zaten. Oldu mu? Ha, istemiyorsan peki. Ben jennie ve jisooyu alıp çekilirim. Sonuçta kızlar zenginliğe alışık di mi?

Düşündü..

Chaerin: hayır olmaz.
Jiyong: manyak mıyım ben kısa süredir tanıdığım kadına dünyanın parasını vererek yardım ediyim? Kızları düşün chaerin.

Kabul etsene mk

Chaerin: kızlar için.
Jiyong: kızlar için.
Chaerin: ama şirketeki saçma sapan durum düzelince hemen ne kadar aldıysam hepsini vericem.

Hee bende izin vercem geri ödemene.

Jiyong: tamam, öyle yaparız.

Bu söylediğim kaçıncı yalan lan

Aman benim hayatım yalan mk boş ver nolcak

Jiyong: şimdi eve gidecek misin?
Chaerin: kızların beni böyle görmesine izin veremem. Bi arkadaşıma gidecem.
Jiyong: bırakmamı ister misin?
Chaerin: arabam burda. Kendim gidebilirim.
Jiyong: doğru düzgün ayakta bile duramazken nasıl araba sürmeyi düşünüyorsun? Hadi yürü.

Oturduğumuz yerden kalktık ve dışarı çıktık. Hava kararmıştı. Ve biraz rüzgar vardı.. ceketimi çıkartıp Chaerine uzattım. Üstündekiler inceydi ve üşüyebilirdi..

Jiyong: alsana.
Chaerin: gerek yok ben iyiyim.
Jiyong: kısa koluyla donarak gebermek.. Binadan atlamana engel oldum bunada engel olmalıyım.

O almayınca ben ceketimi onun omuzlarına koydum.

Arabaya vardık. Ve onun söylediği adrese sürmeye başladım.

Vardığımızda uyuya kaldığını fark ettim..

Koluna hafifçe dokundum. Ve uyandı..

Arabadan inerken bana döndü.

Chaerin: Jiyong, teşekkür ederim. Her şey için.
Jiyong: daha hiç bir şey yapmadım ama önemli değil.

İnince direkt evime sürdüm.. yorulmuştum. Biraz çalışma odamda takıldıktan sonra odama çıktım ve uyudum.

____

Minseok'tan

Sabah kalktığımda, kucağımda uyuyan Jongdae ile dona kalmıştım.. o çok güzeldi.. kıvırcık saçları anlına yapışmıştı.. güzel dudakları aralıktı.. Ve bi bebek gibi şuan kucağımda uyuyordu.. çıplak olması daha da güzeleştiriyordu..

Twin Sisters And Mafia Brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin