Junmyeon'dan
Kalkmama yardımcı oldu. Ve sabah kahve içtiğimiz yerlere oturduk.
- çok kanıyor, bence hastaneye gitmelisin.
- hayır, gerek yok.
- çok acıyor mu?
- biraz.Çantasına yöneldi. Birşey arıyor gibiydi. Ve ilk yardım malzemeleri çıktı. Jiyongun kardeşi beni bir kez daha şaşırtıyor..
Yüzümdeki yaraların hepsine pansuman yaptı. Güzel kızdı.. Sana yapıcaklarım için özür dilerim ufaklık..
- o kimdi? Ve niye seni bu hâle getirdi?
- kim olduğunu bilmiyorum. Büyük ihtimalle abim yolladı. Endişelenme. Ben alışığım. İyi olacağım. sen artık git.
- abin mi? Hem gidemem. Kızları bekliyorum..
- sen yeterince soru sordun sıra bende. Niye çantanda ilk yardım malzemeleri var?
- o şey.. çocukluktan kalma bir alışkanlık.
- o nasıl oluyor?
- jennie küçükken çok düşüp yaralanıyordu, ama hemofilisi ve adını hatırlamadığım hastalıkları vardı. En ufak bir yaralanmasında ablamı arayıp endişelendirmek istemiyordum. Bu yüzden hep yanımda bunları taşıyordum. Şimdi isee ne olur ne olmaz diye duruyor.Çok temiz kalpli. Not al jiyonga iletilicek. :)
- anladım.
Çalan telefon bütün ortamı bozmuştu. Ne güzel konuşuyorduk ya. jisoonun telefonuydu. O telefonla konuşmak için uzaklaşırken ben jiyonga yazdım.
-naber jiyongiee?
Jiyongiee:hay sikiyim. Yine ne
istiyorsun Junmyeon?- ne istediğimi
biliyorsun,
kardeşini.
Sana söylemeyi unuttum
Seçim yap demiştim ya
Gerek kalmadı
Jisoo çok saf.
Ondan başlayacağım.
Sonra da jennieyle
İlgilenirim.Jiyongiee: SENIN DERDİN
BENİMLE.
KIZLARI RAHAT BIRAK.- öyle sıkıcı oluyor amaa
Hem sen hiç
birşey yapmıyorsun kiiJiyongiee: Senin adamlarını
senden iyi tanıyorum.
Bunu unutma.
Ve baek'e dikkat et.-ADAMLARIMA DOKUNMA !
Jiyongiee: adamlarına
dokunmıyacağım ki
Baek'e
Yeol'e
Min'e
Ve
Jongin'e
Dokunacağım
Onların adamlarından
fazlasi olduğunu biliyorum.
Özellikle baekhyun'u çok iyi
Biliyorum ve tanıyorum
Bunları unutma olur mu
Junmyeon?_____
Jiyong'tan
Aslında bütün adamlarını ondan daha iyi tanıyordum. ve şuan Baekhyunla işim yoktu minseokla vardı. Ama o baek le işim var sanıp baekhyun'a yönelecekti. Ve böylece Jongdae, minseoka daha rahat ulaşacaktı. Yani minseok elime daha kolay düşücekti..
Jongdae demişken acaba ne yaptı?
Jongdae'yi aradım.
-hyung efendim?
- ne yaptın? 1.5 gün oldu hala bir gelişme yok? Gay Bir adamı ayartmak ilk yaptığın iş değil Jongdae.
- biliyorum hyung ama onun hakkında bilgi edinemiyorum. Çok gizemli. Sadece hep takıldığı barı öğrenebildim.
- pff! Peki.. Minseok zoru sever, elde edinmesi zormuş gibi gözük. Ayrıca beraber olduğu kişiler genelde kendinden küçük olur. Bu yüzden yixing'i değilde seni gönderdim. Veee...Başka ne vardı?
-ve?
-ve sahnenin ortasında takıl. Dans et. İlgisini çekecektir.
- peki bu kadar şeyi nerden biliyorsun hyung?
- işim var kapatıyorum. Sende işini güzelce yerine getir. Sana güveniyorum jongdae.Ve telefonu kapattım. Saat 20.00 a geliyordu. Bence kızlar evdedir? Gidip konuşmak istiyorum. Özellikle suratıma kapıyı kapatan kadınla. Öyle olmadı kafama geçireydin?
Giyindim ve arabama atladım.
(Kolye yokmuş gibi düşünün taam mı?)
Varınca kapıya doğru yaklaştım. Ve kapıyı çaldım. Hadi bakalım başlıyoruz...
__
Selaamm
Yarında ne yazık ki yb gelcek
EcemBuseEser senle anlaşma yaptığım günü şaapıım
Bazen sadece bir şarap olmak istersin.. HSISNDKDKFKQKMD
Off asalet akıyor be
Aşığım sana biliyon di mi?
Neyse çok konuştum bb.
Jiyong gibi müq günler dilerim.
🖤🖤🖤