Jiyong'tan
Jongin'i evine bırakıp depoya döndüm. Ha bi de evinin etrafına adamlar yerleştirdim. Tabi ki de haberi yok. Junmyeon'un ne yapacağı belli olmaz. Sadece küçük önlemler alıyorum.
Kyungsoo: ayağın nasıl oldu?
Jiyong: iyi.
Yixing: bakmama izin verir misin?
Jiyong: hayır.
Jongdae: hyung,
Jiyong: ya ayak benim ayağım size ne lan
Sehun: inatçı keçinin önde gideni boşuna uğraşıyoruz.
Kyungsoo: hyung, bak şuan iyisin, ama eve gidince kötü olursan, ve kızlar ne oldu deyince ne diyeceksin? 'Ben mafyayım da bi boklar yerken oldu'
Jiyong: abartıyorsunuz.
Sehun: tamam, ayağına baktırmıyorsun. O gün ne bok yediğini söyle o zaman hyung.Uf bunlardan kurtulamıycam mı ben amk
Jiyong: seunghyun'un öldürmemi istediği adamı, öldürdüm. Çatıdan kaçarken bazı sorunlar yaşadım. O sırada 2 adamı beni görmüş. Ateş ettiler mermide sıyırıp geçti. bana bir şey yapılacak ve sakin mı olacağım? Saldırdım. Bana ateş ettikleri silahı alıp ikisininde kafasına sıktım. Ve sonuç bu.
Kyungsoo: şu intikam duygun ve kontrol edemediğin sinirin yüzünden bir gün diğer tarafa gideceksin.
Jiyong: umarım.Çocuklar bana 'manyak lan bu' 'ne biçim piskopatsın amk sen' der gibi bakıyordu.
Jiyong: neyse konumuz bu değil. Jongin Artık bizim korumamız altında.
Sehun: niye?
Kyungsoo: neden?
Yixing: ciddi misin?
Jongdae: peki karşılığında biz ne alacağız?Bekledigim tepkileri vermişlerdi.. Jonginle olan anlaşmamızı anlattım.
Sehun: peki bir şey öğrendin mi ?
Jiyong: bay oh şüpheci sehun geri dönmüş.Sehun göz devirdi.
Jiyong: öğrendim.
Sehunun yüzünde hemen bir gülümseme oluştu.
Sehun: ne öğrendin canım hyungum?
Yixing: piç.Hepimiz sehunun bu değişkenliğine gülmeye başladık.
Jongdae: OHA! SOO VE JIYONG HYUNG GÜLEBİLİYORMUŞ!
Jiyong: komik.
Jongdae: taam kızma. Sustum. Hadi anlat.
Jiyong: baek jun ve yeol iyiymiş. Ama Minseok hastanedeymiş. Yarın saat 5-6 ya kadar uyanması bekleniyormuş. Uyanmazsa, işi bitmiş. Yani 1'i gitti 3'ü kaldı.
Yixing: wow
Sehun: Jongdae hyung ne gülüyon? Üzülmen lazım sevgilin ölüyor.
Jongdae: hahahah çok komikmiş. Yalnız övünmek gibi olmasın güzel adam bıçaklarım.
Kyungsoo: gerizekalı.______
Jisoo'dan
Şansımıza mino bizim masayla ilgileniyordu. Tesadüfe bak ya.
Jennie telefondan kafasını kaldırmıyordu. Şapşal.
Bi bok yapamadık çünkü ikiside birbirlerini tanımıyor gibi yapıyordu. Gıcıklar. Bizde biraz gezdikten sonra eve gittik.
Jisoo: Unnieeğ!
Chaerin: efendim?
Jisoo: unnie, hani mino vardı ya.
Chaerin: jennienin eski, ama hala sevdiği çocuk.
Jisoo: evt o. Jennie'yi hala seviyormuş.
Jennie: YAH
Chaerin: jennie, benden önce evlenirsen öldürürüm seni.
Jennie: Unnie sende mi? Ona bakarsan jisoo da junmyeon'la çok yakındı bi ara.
Jisoo: O ÖYLE DEĞİLDİ.
Jennie: hı hı çocuk içine düşcekti neredeyse.
Jisoo: Ne alaka ya?
Jennie: neyse abim bu konuda konuştuğumuzu duyarsa bizi keser.
Jisoo: doğru.
Chaerin: neden ki?
Jisoo: çok fazla kıskançta ondan
Jennie: yakında yanımızda uçan erkek sineği bile öldürür diye korkuyorum.
Chaerin: abartmayın kızlar.
Jisoo: cidden abartmıyoruz.Bize yav he he bakışlarını gönderdi. Ama cidden öyle. Beraber dışarı çıktığımızda bize bakan birini görünce öyle bi bakıyor ki ben korkuyorum.
Chaerin: abinizle iyi anlaşıyorsunuz anlaşılan. Sevindim.
Jennie: nie?
Chaerin: bilmem. Başlarda pek iyi bir tip gelmemişti. Dövmeler filan. Ama kibar biri ve sizi çok seviyor. Yanı düşündüğüm gibi olmadı.Yakında seni de çok sevecek abla ehehhe
______
Jongdae'den
Depodan çıkıp eve gittim. Kendimi yatağa fırlattım. Bugün çok eğlenceli geçmişti.. uyumak amacıyla ışığı kapattım ve gözlerimi kapattım.. Ama gözümün önünde canlanan görüntü yüzünden uyuyamadım.
Bakışı ve gülümseyişi
BUNE BE?! ÇIK AKLIMDAN PİSLİK
Sabah kalktığında dağınık saçları
SENİ DUYMUYORUM İÇİMDEKI GARİP SES!
uyurken nasıl da masum gözüküyordu
YOO HİÇTE BİLE
ama geceleride çok iyiydi
YIO DEĞİLDİ.
kabul et onun altına girmek hoşuna gidiyordu
Bir- HAYIR. KESİNLİKLE HAYIR.
Uyuyamıyacağımı anlayınca ışığı açtım.
Ayna da kendime baktım. Bakmaz olaydım çünkü içimdeki bok ses yine konuştu.Daha bu sabah kalktığında bu aynadan ona bakt-
HAY SİKİYİM
___________
ehu selam ehueheu diğer bölüm benim çok hoşuma kaçtı ama atmak istemiyirumsbeksjkrjdkak
Ama eminim attıktan sonra bazı (!) Kişiler artık trip atmayı keser. (Umarım)
610 kelime.
Sınır: 70