3.0

702 53 300
                                    

Junmyeon'dan

Jiyong, Minseoka acır gibi bakıyordu..

Minseok: ona dokunursan sen-
Jiyong: hadi ama ailemden birine dokunamam değil mi? O kadar da pislik biri değilim. Dae! Niye orda duruyorsun? Gelsene. Hem baksana, Minseok seni çok özlemiş.

Ve bir çocuk geldi.

Jongdae: ama daha 2 saat önce beraberdik.

Yok yanlış görüyor olmalıyım.. Minseok yıkılmıştı. Gözleri dolmuştu. MINSEOKUN.. AMA BEN BU ÇOCUĞU SEVERİM.

____

Jongin'den

Jiyong hyung odasına  çıkmamı söyleyince çıktım. Ama rahat duramadığım için merdivenlerin başında oturup gizlice olanları izlemeye başladım.

Junmyeon Jongdaeye doğru yürüyünce Jiyong junmyeonun önüne geçti. Ve onu itti Junmyeon 1-2 belki de 3 adım geriledi.

Jiyong: her şeyimi alırken nasıl hissettin? Ama bir şeyi unutmuşsun jun. Karma. Ne yaparsan yap, o şey sana geri dönecektir.  Tekrar güçlenemem sandın değil mı? Tekrar yine kendi krallığımı kuramam. Ve bunları başka birinin eşyasına, parasına, veya ismine ihtiyacım olmadan yaptım. Bazılarının aksine. Şuna bak. Yine tahtımda oturuyorum. Tek fark, bu sefer gerçekten  'adam' diyebileceğim kişilerle çalışıyorum. Jongin bile senden kaçmış. Ve biliyor musun? Hani beraber onca pis iş yaptığın kişiler  varya, Hepsi bana kendileri geldi. Tabi sen şimdi önemsemez gibi yaparsın. Ama aslında o küçük kişiliğin ve boyundan büyük egon bunu kaldırılamaz. Bi söz vardır bilir mısın?  insanoğlunun değerini bir kesirle ifâde edilecek olursa; pay, gerçek kişiliğini, payda ise kendini ne sandığını gösterir. Pay büyüdükçe kesrin değeri artar. Payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür. İşte sen tamamen bu sözün göstergesisin. Gittikçe küçülüyorsun Junmyeon.

Off Jiyong hyung 0'a 838493029  önde.

Junmyeon bir şey demedi.

Jiyong: ne oldu?! Hepiniz sustunuz! KONUŞSANIZA! ne oldu yeol, yoksa sahibin sana bugün ki mamanı az mı verdi? Baek? Dur, doğru ya. Sen sadece bir  sürtüğü çalmakta iyisin. Başka hiç bir işe yaramazsın. Min?  Yazık. Bu kadar kolay bu tuzağı düşüceğini sanmamıştım. Aslında hata sende de değil. Jongdae fazla mükkemmel. 
Jongdae: hyung utanıyorum bak.

Jiyong ve Jongdae beraber güldü. Çok zevkli lan izlemek. Ya da ben dayak yemiyceğim için öyle geliyor..

Bu sefer gerçekten kavga başladı. Sanırım artık dayanamadılar. Sehun Kyungsoo ve yixingte geldi. Ohh.

Jongdae ve Minseok çok güzel dövüşüyor lan. Uha. Jongdae yüzündeki piç sırıtışıyla çok cool gözüküyordu. Minseokun yüz ifadesini tam anlayamıyorum. Nefret, sevgi, hayalkırıklığı karmakarışık bir ruh halinde..

Jiyong hyungun odasında bazı planları görmüş olabilirim. Şuan  ki hedefi onları öldürmek...

Ki Minseoku çoktan öldürdü zaten.

Kyungsoo baekhyun'u çoktan alt etmişti. Baek şuan yerde uzanıyordu.

Chanyeol, yixing ve sehunun arasındaki çatışma gerçekten çok çekişmeli gidiyordu. Chanyeol yixing'i alt etmişti ama sehunu.. pek sanmıyorum.

Junmyeon ve jiyong.. asıl konu.

Junmyeon'un eli yavaşca arka cebine gitti.  Ben bu filmi daha önce izledim sanki. Dur belki sonu farklı  olur..

Junmyeon ve jiyong şuan yuvarlanıyorlardı. Evet baya baya yuvarlanıyorlardı.  Junmyeon elinde ki bıçağı iyice kavradı. Ama Jiyong'tan karnına yediği tekme ile bıçak ayrı tarafa o ayrı tarafa uçtu.

Bıçak Jongdae ile minseok'un dibine düşmüştü.

Minseok Jongdaeyi baya bir pataklıyordu. Jongdae  karşılık veriyordu ama minseok'un gücü yanında bir hiç olarak kalıyordu.. Jongdae yere yığıldığı sırada eli bıçağa ulaştı..

Minseok o sırada arkasını dönüp olan bitene bakıyordu,

Baekhyun: HYUNG DİKKAT ET!

___

Jongdae'den

Jiyong hyunga sadık kalmalıyım.. bıçağı kavramam ile yerden kalktım ve ona yöneldim.

Baekhyun'un bağırması ile aniden arkasına döndü. Ama çok geçti.

Arkasına dönmesiyle bıçağın karın boşluğuna girmesi bir oldu.

Yaptıgı şey ise elimi tutup daha da bastırmak oldu.  Ona baktım. Gözlerimin içine baktı ve gülümsedi.. gülümsemesiyle beraber yere yığıldı... uf niye öyle baktın ki amk?

Etrafa göz attığımda Junmyeon'un duvarın dibinde kıvraklığını, Jiyong hyungunda zafer ve yorgunlukla kendini yere bıraktığını. 

Diğerlerine baktığımda chanyeolun yixing ve sehunu itip bana doğru geldiğini gördüm. Aha çocuk 2 metre sıçtım.

Chanyeol: hyung! Kalksana, hyung!

Minseok'u sarstı. Minseokta en ufak bir hareket yoktu. Bana döndü.

Chanyeol: ne yaptın lan sen?!
Jongdae: kim ben mi? Ne alaka canım?
Chanyeol: öldürürüm lan seni-
Sehun: sen hayırdır amk

Ve chanyeol yere uzandı nedeni ise sehun arkadan vurmuştu. Büyük ihtimalle beyinciği sarsıntı yüzünden dengede kalamadı.

Kyungsoodan zorla kaçan Baekhyun yixing sayesinde yere yapıştı.

Yixing bir şey yapmadı. O yerde yatan yixinge takıldı.

Evt şuan bizde  kaşım ve dudağım patlamıştı inş kan kaybından geberirim. Satan- aman Kyungsooda fazla bir şey yoktu. Sehunun sadece mükkemel yüzünde 2-3 yer kanıyordu. Kıyamam yavruma.  Yixingin kaşı patlamıştı galba bilmiyorum yüzü kanlıydı.

Jiyong hyung iyiydi, yüzünde 3-4 sıyrık vardı. Ama ayağı kanıyordu. Soo bana dün ayağı kötü bir durumda geldiğini söylemişti. Her halde çok zorladı..

Jongdae: hyung İyi misin?
Jiyong: bir şeyim yok benim. Siz?
Yixing: iyiyiz hyung.. bunları ne yapıcağız?
Jiyong: kendi depolarına yoluyacağız.
Kyungsoo: nasıl?
Jiyong: 3-4  kişiyi çağırın. Deponun adresini verin, götürsünler.
Sehun: hyung ayağın çok kötü. Yürüyemiyorsun bile.
Jiyong: iyiyim dedim.

O sırada sağlam ayağıyla junmyeonu dürtü.

Jiyong: pşt geberdin mi lan?  Cehennemde görüşürüz.

Ve zorla yukarı odasına  gitti.

Sehun: baekhyun hariç herkes  gebermişe benziyor. Onu depoya götürsünler bunları gömelim biz.
Yixing: onla mı uğraşcaz?
Jongdae: eet
Kyungsoo: sen ilk önce kendine pansuman yap amk.

2-3 kişiye söyledik onlar götürecekti. Biz de o sırada dinlenecektik. Eh, adam öldürdük kolay iş değil...

_____

Bok gibi bir bölümle karşınızdayım wihuuuğ

Sınır: 90

Öhöm 803 kelime yazmışım heheh

yarın din sınavı var ama ben bir bok bilmiyorum çarpılacam sonra şevvalin kitabında ki lucas gibi olcam

Şevvalin kitabı demişken

sevvalsmz88 şunun kitabını okumayan varsa okusun çok müq bi kitap

Ve xiucheni bok ettim.  Eheheh en sevdiği shipi bok etmeyende yani ne biliim yuh amk

Xiuchen demişken StanEx0StanTalent yb atsana aşkıw

Twin Sisters And Mafia Brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin