Minseok'tan
Chanyeol: SEN VE UYUMAK?
Junmyeon: nasıl oldu lan bu?
Minseok: bilmiyorum. 2 gecedir onla takılma nedenimde bu. Onla birlikte uyuyabiliyorum..
Jongin: bende diyorum noldu buna. 2 gündür aynı kişiyle.
Baekhyun: onunlayken nasıl hissediyorsun?
Minseok: mutlu. ben ve mutlu hissetmek.. tuhaf geliyor. Ve sanki ben, ben değilmişim gibi.. hep onu düşünüyorum, aklımdan çıkmıyor. Hep yanımda olsun, başka kimseyle konuşmasın, istiyorum. Ona gittiğimde biriyle konuşuyordu. Tam anlayamadım ama babanla böyle konuşma filan dedi. İçimi tuhaf bir his kapladı. Off bilmiyorum çok karışık..Çocuklar birbirine baktı.
Chanyeol: eee şeyy acaba sen, aşık olmuş olabilir misin?
Minseok: aşk ne? Yenilenebiliyor mu?
Jongin: ama hyung başka açıklaması yo-
Junmyeon: hayır var. İlk yattığınız gece onunla uyudun ve bu sana tuhaf geldi bu yüzden onu düşünmeye başladın. Ama neden onla uyuyabildiğini bilmiyorum. Tek bir şey biliyorum min, bu çocukla biraz takıl. O seni iyeleştirir belki? Yıllar sonra 1 saatten fazla uyuduğunu söyledin.Uyudum da.. çocuk benden nefret ediyor..
Minseok: çocuk benden nefret ediyor.
Baekhyun: Sen kim minseoksun. Her türlü ayarlarsın. Beni ne kadar dinlersin bilmem. Ama bence git çocukla insanca vak altını çizerim insanca konuş.
Minseok: off içim sıkıldı amk.
Junmyeon: aa saat kaç olmuş, Jongin kalk staj vakti.
Jongin: jiyongun kardeşiyle uğraşcam demiyorsunda
Minseok: daha dün nerdeyse öldürüyordu çocuk seni. Biraz ara mı versen?Düşündü.
Junmyeon: ara verirsem kaçırırım. O yüzden olmaz. Hem dünün acısını kardeşinden çıkaracağım ben onun. Neyse.
Ve Junmyeon Jonginle beraber çıktı. Normalde Jongin istemezdi ve Junmyeon onu zorla götürürdu. Ama şuan Jongin ağır yaralı olduğu için yerde sürüklenmiyordu..
onlar gidince bende depoda bir tur attım. Kesicek veya öldürecek kimse yoktu. (Derde bak beee) bende baek ve yeolun yanına döndüm.
Ve ne kadar salak arkadaşlarım olduğunu anladım..
___
Jisoo'dan
Jennie: bak iyi olduğuna emin mısın?
Chaerin: istersen gitme bebeğim?
Jisoo: ben iyiyim cidden. Hem gitmezsem Joohyun bir daha beni salmaz.Onları zorda olsa ikna ettim.
Chaerin: o zaman ben bırakıcam seni?
Jisoo: unnie-
Chaerin: tamam 22 yaşındasın. Ama 5 yaşındaki çocuktan farkın yok. O yüzden yürü. Hadii. Jennie gülme orda senide ben bırakıcam.Ve ikimizde zorla arabaya bindirildik.
Jisoo: unnieee~
Chaerin: efendim ?
Jisoo: Jiyongla ne zaman konuşcan?
Jennie: öğhkk unnie konuşma lütfen
Chaerin: jennie, senin için konuşmıyacağım. Jisoo için. Tamam mı?
Jennie: öğk peki.Jennie bana arkada dil çıkarıyordu. Bende ona dil çıkardım.
Chaerin: burası mıydı soo?
Jisoo: evet unnie. Teşekkür ederim~İndim. Joohyun ve jisung ordaydı.
Joohyun: jisoo~ naber?
Jisoo: iyi sen?
Joohyun: bende iyi.
Jisung; sağolun ya bende çok iyiyim.Ve Joohyun ile beraber ona gülmeye başladık.
Jisung: of jun ve jong gelsede onlara gitsem sizin yanınızda yaşanmaz.
Joohyun: ayıp.Ve Junmyeon ve Jongin geldi.
Jisung: oğlum kim dövdü sizi? Bu yüzün hali ne?
Joohyun: bütün karizmanız maaf olmuş yalnız. Beğenemedim.
Jongin: bitti mı?
Jisung: dur baķıım. Maknae bişi sölücen mı?
Jisoo: bana şöyle seslenme.
Jisung: maknae jisoo, maknae jisll, maknae jisoo , maknae jisoo, maknae jisoo.