Junmyeon'dan
Jiyong aniden ortaya çıkmıştı.. Ve özellikle Jongin ve bana bakarak konuşmuştu.. Uzak duracağımı mı sanıyorsun?
Jongin: altıma edcektim.
Junmyeon: abartma Jongin.
Jongin: abartmıyorum.
Junmyeon: neyse geliyorlar sus.Joohyun ve jisung kahveleri alıp geldi.
Joohyun: o kimdi acaba? Çok yakışıklıydı.
Jisung: Junmyeon ve jongin daha yakışıklı onun yanında.
Junmyeon: ah biliyorum, biliyorum, mükemmelim.
Joohyun: ehh biraz, bu zamanlar çoğu kız yüzü yaraları kişileri sevmiyor.Dedi yüzümü göstererek.
Jongin: ee jisung'unda bebek gibi yüzü var. Ama çocuk doğduğundan beri sap.
Jisung: Yüzüme vurma gerizekalı.Gerizekalılar.
Joohyun: ya neyse. O kimdi?
Jisung: sevgilisi olabilir mi? Bebek yüzlü ben varken 27 yaşındaki adama bakar mı?
Joohyun: belki büyük seviyor?
Jongin: dur bir dakika. Sen Jisoo'dan mı hoşlanıyorsun?Tahmin etmiştim..
Joohyun: belli değil miydi?
Jongin: ben senden hoşlanıyor sanıyordum.
Jisung: haaayıır. Sadece Joohyun kız olduğu için jisoo ile takılıyordu. Bende jisooyla yakın olmak için Joohyunla takılıyorum.
Junmyeon: zekana hayran kaldım. Mükemmel.
Joohyun: sinirin bozulmuş gibi.Evet. Çünkü bu çocuk işimi zorlaştırıcak. Tabi onu ortadan kaldırmazsam...
Junmyeon: yoo. Nerden çıkardın?
____
Jisoo'danDoğruyu söylemek gerekirse onu sevdim. Eğlenceli gibi
Jisoo: sevgilin var mı?
Jiyong: ne ? Şey, hayır. Senin var mı? Kıskanç biriyimdir bak şimdiden söylıyim.
Jisoo: hayır yok.Dedim gülerek.
Jiyong: jennie'nin?
Jisoo: hayır onunda yok.
Jiyong: oh, iyi.
Jisoo: jennie demişken.. Ben seni sevdim. Cidden. Amaaa jennie senden nefret ediyor.
Jiyong: biliyorum. Ama onu hallederim. Şuan konum sensin. Neleri seversin? Ona göre haftasonu planı yapıcam.
Jisoo: umm..Düşündüm.
Jisoo: jennie kadar olmasada alışveriş, kitap okumak, piano çalmak, ve oyun oynamayı seviyorum. Sen?
Jiyong: aslında.. sevdiğim bir şey yok.
Jisoo: nasıl ya? Robot musun sen?
Jiyong: küçüklüğümden beri sadece çalıştım. Zaten son 7 yıldırda sizi bulmaya çalışmak hobi gibi Bir şey oldu.
Jisoo: üzüldüm. Olsun. Ben sana hobi bulurum.Gülümsedi..
Yedikten sonra beni eve bıraktı. Haftasonu beraber alışverişe gidecektik ve ben Jennie'yi de götürecektim. Onu bu söylemedi. Ben istiyorum. Ve benim istediğim bir şey daha var.onun evini görmek..
- jisoooğ nerdeydin?
- jiyong ile.
- ney? Öğhk! Neyse. Chae de buluşcaktık bugün. Geliyon mu yoksa abinle mı buluşacaksın?
- yaa gıcık. Hadi gidelim.Jen ile birlikte chae'nin evine gittik. Lili çoktan ordaydı... oturup ne yapacağımızı planlamaya başladık.
______
Jiyong'tan
Sehun: nasıl geçti hyung?
Jiyong: güzel, sanırım.
Jongdae: o nasıl oluyor?
Jiyong: ya, tuhaftı işte. Haftasonu beni alışverişe götürüp kıyafet alıcakmış.
Yixing: sen modaya uygun giyinirsin neden?
Jiyong: çok siyah giyiniyormuşum.
Jongdae: o zaman Kyungsooya da alışveriş yapsın.
Kyungsoo: YAH! Sen ilk önce boynundaki kızarıklarla ilgilen.NE?!
Jiyong: dur bi dakka, ne kızarıklığı bu? Dae?
Jongdae: hiiiç.
Jiyong: yixing,
Yixing: zevkle hyung.
Jongdae: hayır. Hayır. Gelme lan!Yixing Jongdaeyi tuttu. Sehunda kazağın boğaz kısmını indirdi.
Jiyong: E YUH AMK, Kim kemirdi oğlum seni?
Kyungsoo: kim olacak, Minseok.Oh, QPQOEEI2IJEKWJWIRJR828EUEUDHAOWOIWJSUE nefes alamıyorum. LWOEKEJFJ
Jongdae: ya hyung, niye gülüyorsun? Sende bırak be!
Yixing ve sehunu itti. Ve kazağı ağzına kadar çekti.
Jiyong: yok, şey öylesine.
Jongdae: of ben gidiyorum.Ve Jongdae uçarak uzaklaştı.
Jiyong: siz bir şey biliyor musunuz?
Sehun: görüntülü konuşuyorduk. Kapı çaldı, bi baktı Minseok geldi dedi. O kadar.Wow Minseok, kendi isteğiyle birine gitmiş. Aşık mı oldun yoksa min? Yazık.
_______
Cuma atamama gibi bir durumum olabilie bu yüzden bugün attım hehe
Eğer atabilirsem cuma da atarım.