Canım sıkıldığı için sınır geçilmediği halde bölüm atıyorum yorum yapın aq
Nys siz okuyup yorum yapmazken ben ödev yapıım
____Minseok'tan
Junmyeonu hastaneye getirdik.. mermiyi çıkarmak için amileyata aldılar.
Baekhyun: uf gece planlarım vardı yia benim. Yine ertelicem.
Chanyeol: ertelemek istemiyorsan gitsene
Baekhyun: ama aklım Junmyeon hyungta kalır eğlenemem.
Minseok: jun iyileşsin beraber çıkarız.
Chanyeol: Ooooo xiumin sahalara dönüyor bakıyorum
Baekhyun: özlendiniz xiumin bey eheh.
Chanyeol: baek, eğer bunca yıllık arkadaşlığınız ve min hyungun sana yaptığı yardımlar olmasa üstüne atlayacak gibi duruyon.
Baekhyun: bak şimdi sen düz olduğun için anlayamazsın ama adamda öyle bi tip var kii hyungum olmasa ohooooJunmyeon yaşıyor mu bilmiyoruz şunların konuştuğu konuya bak mk
Minseok: biliyorum mükemmelim. Ama şuan jun geberiyor konuşmamız gereken şey benim mükemmelliğim değil.
Chanyeol: taam sustuk.O sırada doktorun çıktığını gördük.
- Junmyeon beyden 2 kurşunu da çıkardık
Ben 1 tane sanıyordum amk
- şuan durumu iyi. Önemli bir şey yok. Odaya çıkarıcağız. 20 dakikaya uyanır. Sonra kontrole geleceğim.
Gitti. Junmyeon'u odaya götürdüler bizde odaya çıktık.
Baekhyun: haftaya da ben yaralanıyım ondan sonra ki haftada chanyeol. Bu ayı böyle bitiririz.
Chanyeol: bu mal ilk defa haklı lan. Her hafta hastanedeyiz.
Minseok: başım ağırdı amk. Susun biraz.Bu ne çene aq
Bi 10 dakka sonra jun uyandı.
Doktor kontrol etti. Bir şeyi yokmuş.
Junmyeon: çıkabilir miyim?
- bu aceleniz Ne?
Junmyeon: hastaneleri sevmem.Ben yatarken biraz daha hastanede kalalım belki bişi olur diyorsun amk sen şuna hastenede hasta olarak kalmayı sevmem de.
- önemli bir şeyiniz yok sadece biraz dikkatli olun. Hareketlerinize dikkat edin. Ve ilaç yazıcam onu 12 saatte bi alın. Taburcu olabilirsiniz.
Jundaki şansa bak doktoru hem yakışıklı hem de hemen salıyor... bende böyle doktor istiyorum.
Baekin koluma dokunmasıyla kendime geldim.
Baekhyun: hyung, atlasaydın adamın üstüne.
Minseok: ha?
Baekhyun: o nasıl bakıştır amk? Kıskandım aq
Minseok: mal.Toparladık ve junun evine gittik.
Baekhyun: jun hyung iyi olduğuna göreee bu gece çıkıyor muyuz hııhh?
Junmyeon: lan ölüyordum sen hala eğlence peşindesin
Baekhyun: ama hyuuuğnngg minseok hyung söz verdi jun iyileşsin çıkarız dedi. Senin iyileşicek bişeyin yok gayet iyisin. Hatta sende gelsene.
Junmyeon: nefes al mal. Tamam ne bok yerseniz yiyin.
Minseok: emin misin?
Junmyeon: evt.
Minseok: tamam.
Junmyeon: varya senin bu halini özlemişim.Ha?
Junmyeon: 2 gün önceki halin, acınasıydı evden dışarı çıkmıyordun, ondan önce de hep o piçin yanındaydın, şimdi ise haline geri döndün bi an seni kaybettiğimi sandım aq
Chanyeol: bence de bu halın daha iyi.
Baekhyun: eeee umursamaz min daha çekici ehe
Minseok: bi yavşama amk. Neyse konu nerden benim karakterime geldi amk ?___
Jongdae'den
Saat 1 e geliyordu. Jiyong hyung odasında dinleniyordu..
Kyungsoo: sabah görüşürüz.
Yixing: saat daha çok erken hayırdır? Sen bu saatte gitmezsin.
Kyungsoo: sana ne lan
Jongdae: Ben biliyom. Şimdi bu geç gittiğinde nayeon uyuyor oluyor istediği şeyler olmuyor bu yüzden o da erken gidip istediği şeyleri gerçekleştirecek. Di miii?
Sehun: ooo Kyungsoo hyunggg~
Kyungsoo: piçler. Bi gelsenize buraya.
Jongdae: ben senin hyungunum soo, yaklaşma- AAA JIYONG HYUUUNNGGGSehunla beraber kaçmaya başladık, yixing ise bize kahkaha atmakla meşguldu.
Jongdae: DUR VALLA BI DAHA OLMAZ BAK SEHUN MALI DAYAK YEMEYE ALIŞIK GIT ONU DÖV
Sehun: YIA BEN BIR ŞEY YAPMADIM Kİİ HEPSINI O YAPTIIYa ben bişi yapmadım doğruları söyledim.
Jiyong: bu ses ne be!
Aaayy herkesin ölüm benim yaşam meleğim gelmiş.
Jiyong: soo, yine naptı bu piçler?
Kyungsoo: önemli bir şey değil ya hyung.
Jiyong: fazla önemli değilse sonra halledersin. Sessiz olun.Ve odasına geri döndü. Kyungsoo ise bize bi bakış attı ve gitti.
Sehun: eee şey ben de gidiim.işim vardı
Yixing: bara kız kesmeye gidiyorum desene.
Sehun: ehehe gelmek isteyen?Gitme.
Zaten gitmic- sanane lan gidcem.Jongdae: geliyorum. Yixingte geliyor.
Yixing: peki bundan yixing'in haberi var mı?
Jongdae: şimdi oldu.Sehunla beraber yixing'i peşimizden sürükleyerek bi bara girdik. Sehun kız Keserken biz yixingle içecek bişiler söyledik ve köşemizde sakince oturduk.
İkimizde sadece içmeye gelmiştik.
Pislik sen sadece içmekle kalmazsın.
Yoo kalırım
2-3 bardak daha dayanırsın sonra bi bakıyon ya birinin altındasın ya da birini altına alıyorsun. Ama büyük olasılıkla 1. Olur.
Hiçte bile.
Görürüz
Kendi kendime idaaya girecek değilim.
Kaybedeceğini biliyorsun çünkü
Yaw bi sal lütfen sal yalvarırım sal___
:)
678 kelime
Sınır: 60