Jongdae'den
Evet içimdeki sikimsonik ses yüzünden rahat edemeyip minseok'un kaldığı hastaneyi bulmuştum...
Niye yapıyorum amk bunu ben?
Evet şimdi uyuyabilirim bence...
Sabah kalktığımda hemen giyindim ve dışarı çıktım. İçimdeki sikimsonik ses beni hastaneye götürüyordu..
Hastanenin önüne gelince durdum. Ne işim var burda?
İçeri girdim. Etrafta bir sürü hasta insan vardı. Hastanede başka ne olabilir ?
Karnım aç. Ama ben hastanedeyim..
Kafeteryaya gittim. Ciddiyim ne yapıyorum ben?
Kafeteryada chanyeol, baekhyun ve Junmyeon'u görmemle geri topukladım.
Minseoka git.
Niye?
Ne biliim git işte.
Ama istemiyorum
Yio istiyorsun
Niye öldürdüğüm adamı ziyaret ediyorum?
Çünkü ben öyle istiyorum
Sen benim sesimsin kendine gel
Yoo
Bok yeEvt nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi bir odanın önünde buldum. Etrafa baktım. Kimse yoktu. Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim.
Minseok kolunda kan dolu serum takılı, bir sürü ne işe yaradığını bilmediğim makinaya bağlı, yüzü bembeyaz olmuş bir şekilde yatıyordu. Mahf olmuştu. Bunu cidden ben mi yaptım?
Kalp atışlarını gösteren makina çok yavaştı..
Yanına yaklaştım. Cidden çok kötüydü. Hayır. Niye böyle hissettim? Hayır. Olmaz. Kendine gel.
İstemsizce baş ucuna oturup elini tuttum. Buz gibiydi. Bir ceset gibi. Şuan bir cesetten fazla bir farkı yoktu.
Ne oldu bilmiyorum ama makinalar aniden ötmeye başladı. Ve Minseok hareketlendi. Kaç dae.
Hızla odadan çıktım. Ve hastaneden topukladım.
____
Junmyeon'dan
Kafeteryada bir şeyler yemeye çalışıyordum. Ama hiç keyfim yoktu.
Chanyeol sadece kahve içiyordu. Gece üçümüzde uyumadık. Belki o uyanır diye..
Baekhyun bile üzgündü..
Junmyeon: ben yanına gidiyorum.
Chanyeol: bende geliyorum.
Baekhyun: bende.Hep beraber odaya doğru gittik. O sırada odaya giren doktoru görmemle koşarak odaya girdim.
Minseok gözlerini açmıştı.. doktor hemen yanına gitti.
- konuşabiliyor musun? Adın ne?
Bir şey dedi ama sesi çok kısıktı.
Ha?
- ha?
Minseok: junmyeon ve çocuklar iyi mi?
- arkadaşların burda Minseok. Ve hepsi iyi. Ama şuan önemli olan sensin. Şimdi parmağımı takip eder misin?Doktor kontrol falan etti.
- güzel.. ağrıyan bi yerin var mı?
Minseok: y..yok. Sadece fazlasıyla yorgun hissediyorum.Sesi zarzor çıkıyordu.
- normal. Peki şuan istediğin birşey var mı?
Minseok: su.
- tabii. Hemşire ahn, lütfen biraz su verin.Elindeki dosyaya bir şeyler yazdı. Dışarı çıktı bende arkasından.
Junmyeon: iyi mi? Yani uyandı. Herhalde iyidir.
- tuhaf bir şekilde iyi. Biz 1-2 saate kalmaz beyin ölümü tamamen gerçekleşir derken o uyandı. Ve nabzı aşırı derecede artmış. Aniden dirilen bir cesette benziyor. Tuhaf.
Junmyeon: peki şimdi ne olacak?
- bi 2 gün müşade altında tutacağım. Ve kontrollere devam edeceğim. 2 gün sonra eğer iyiyse taburcu olur. Değilse, üzgünüm ama biraz daha bizimle kalıcak. Ama, şimdilik bu 2 saat içinde uyumasına izin vermeyin.
Junmyeon: peki..Içeri geçtim.
Baekhyun minseoka sarılmıştı.
Baekhyun: ödüm bokuma Karıştı cehenneme gidiyon die.
Chanyeol: kan kaybından ölmedi ama birazdan senin yüzünden ölecek. Çekil lan.Baekhyun Minseok'tan ayrıldı.
Junmyeon: iyisin değil mi?
Minseok: evet..
Junmyeon: istediğin bir şey var mı?
Minseok: sadece uyumak istiyorum.
Junmyeon: Olmaz. Başka bir şey?
Minseok: yalnız kalmak.
Chanyeol: biraz kabaca oldu sanki?____
Jiyong'tan
Bugün evde kalıp dinlenmeyi düşünüyordum. Umarım bir sorun çıkmaz ve dinlenebilirim. Kızlar chaerine geri dönmüştü.
Yine koskoca evde yalnız kalmıştım. Yalnız kalmayı severim. Ama kızlara alışmıştım. Hem onlarla birlikteyken normal bir insan oluyordum.
Bu güzeldi... normal biriymiş gibi yapmak..
____
Jongin'den
Dün Jiyong hyung beni eve bırakır bırakmaz hemen odama dalıp uyumuştum.
artık onun koruması altında olmam rahatlatıcıydı. Sonuçta o, kwon jiyong..
Ama sorun olan şu, bugün okul var. Ya Junmyeon gelirse? okulda bir şey yapamaz di mi? Hocalar izin vermez. Gerçi istesede gelemez. Minseok hastanede. Acaba nasıl oldu?
Bi yandan giyinirken telefonumu alıp bana gelişmeleri bildiren kişiye yazdım. Yani Yifana. Yifan sessiz biriydi. fazla gözükmezdi. Hatta Junmyeon'un yifan diye bir adamı olduğunu bile bildiğini sanmıyorum. Ama depodaki her şeyden haberi vardı.
Ve ona bana gelişmeleri bildirir misin dediğimde keyifle kabul etmişti. Çünkü o da Junmyeon'un zorla tuttuğu, Jiyong hyungtan çaldığı kişilerden biriydi.-yifan bir gelişme var mı?
Wu YiFan: minseok uyandı.
Başka bir şeyde yok.- peki sağ ol
Ne ara neden uyandı lan bu?
Neyse derse geç kalıyorum. Böyle giderse devamsızlıktan ve geç kalmaktan mezuna kalacağım. Ve bunu kesinlikle istemiyorum.
Hızla evden çıktım ve okula gittim. Şansıma korumam gereken kişileri görmüştüm. Jisooyla beraber staj yaptığımiz için selam verdim. Jennie ise.. o gün büyük bir şerefsizlik yapmıştım ehehehe..
__
Ehuehu Minseok kesinlikle aniden uyandı ehuehu
Normalde dilem okumadan atmıcaktım ama çok sıkıldım bu yüzden atıyorum
703 kelime.
Sınır: 70
StanEx0StanTalent tribin bitti mi şimdi?