Nayeondan
Kızlarla dışarda buluşmuştuk. Jennie ve jisoo iyi görünmüyorlardı ama gülümsüyorlardı.
Nayeon: neyiniz var sizin?
Jennie: hiiiç. Sen bir şey yemek veya içmek istemediğinden emin misin?
Nayeon: evet.Onların kahveleri geldi..
Çok tuhaf ve sessiz bi ortam vardı.. Ne oluyor?
Öğh.. midem..
Jisoo: iyi misin?
Nayeon: midem bulanıyor..
Lisa: tuvalete gitmek ister misin?Kafamı salladım. Lisa benimle beraber kalktı ve tuvalete gittik..
Elimi yüzümü yıkadım.
Lisa: çok sevimlisin yia~
Nayeon: yah malEvet 4 arkadaşımda bana kusarken bile tatlı olduğumu söylemekle programlanmış.
Nayeon: hadi gidelim.
Lisa: iyi misin?
Nayeon: hı hı.
Lisa: içerdeki biraz rahat dursa keşke.
Nayeon: keşkeeeGülerek kızların yanına dönüyorduk. Kızların konuşması beni durdurmuştu.
Chaeyoung: ben dayanamıcam, söyleyelim.
Jennie: Chaeyoung, Nayeon ve bebeğin sağlığı için söylemem-
Lisa: ÖHM!
Nayeon: ne oluyor? Neyi söylemiceksiniz?
Jisoo: hiç bir şey. Öylesine konuşuyorduk
Nayeon: kızlar, ben çocuk değilim. Ne oluyor söyleyin.
Jennie: Nayeon..Jennieyi dinlemeye başladım..
___
Sehun'dan
Jiyong hyungun cidden keyfi yoktu. Ve şuan bi odadaydı.
Neyse ki arka bahçede hala boş yer var.
Sıkıldığım için Kyungsoo hyungu aramaya ve onu sinir etmeye karar verdim.
Kyungsoo: ne var Sehun?
Ama zaten sinirliydi..
Sehun: bir şey mi oldu?
Kyungsoo: acelem var. Nayeon bayılmış, kızlar hastaneye götürmüş.Çok hızlı konuşuyordu.
Sehun: tamam, sakin olmaya çalış.
Bu dencek şey mi aq? Adamın karısı hastaneye kaldırılmış, cacığı tehlikede ben sakin ol diyorum.
Kyungsoo: kapa.
Vee o kapattı.
Yixing: ne oldu?
Sehun: Nayeon çocuğu düşürmüş galba.
Yixing: NE?
Sehun: yani şey, bayılmışta kızlarda onu hastaneye kaldırmış soo hyungta oraya gidiyormuş.
Yixing: ödümü kopardın hayvan.
Sehun: niye bu kadar şey yaptın ki?
Yixing: gerizekalı, öyle bir şey olsa Kyungsoo yıkılır.Ha doru
Yixing: Biraz beynini tak, yakışır.
Sehun: benim beynim baekhyun'un sana olan bakışlarında kaldı hyungiee~Ve üstüme üstüme gelen bi yixing hyung.. Topukla Sehun.
Yixing: GEL LAN BURAYA
sehun: YA NAPTIM KI AĞAĞVe güzel bi dayak yedim.
Şükür bugünde doyduk.
Sehun: ben Jongdae hyungu özledim hühüğ
Yixing: kes, Jiyong hyung duycak şimdi.Ha o da vardı di mi..
__
Kyungsoo'dan
Hastaneye girince kızlarla koridorda karşılaştım.
Kyungsoo: Nayeon nerde?
Chaeyoung: içerde, sen sormadan söyliyim nayeon iyi. Şuan doktor bebeği kontrol ediyor.
Kyungsoo: neden oldu?Sustu.
Ve o sırada içerden doktor çıktı..
- bebekte gayet iyi. Sadece annemiz kendine iyi baksın. Onu üzen şeylerden, sinirlerini bozulan şeylerden stresten filan uzak tutalım.
Rahatlamıştım.. doktor gitti.
Içeri girdim..
Kyungsoo: bebeğim, iyi misiniz-
Nayeon: git burdan.Ne?
Nayeon: Git dedim!
Jisoo: Nayeon, sakin ol-
Nayeon: nasıl sakin olayım ya?! Bana yıllardır yalan söylemiş.. Nasıl sakin olayım?! Defol, bi yalancıyla konuşmak istemiyorum
Kyungsoo: sevgilim, beni dinler misin-
Nayeon: BANA SEVGILIM DEME. GİT, İSTEMİYORUM SENİ.
Kyungsoo: seni seviyorum.. seni her zaman her şeyden çok sevdim. Yalan söyledim çünkü korktum. Beni bırakırsın diye korktum. Sana her şeyi söylicektim. Ama sen bana bebeğimiz olduğunu söyledin. Ne yapabilirdim? Ama artık hiç bir şeyle alakam yok. Cidden.
Nayeon: GİT DEDIM!Jennie yanıma geldi.. Ve beni dışarı çıkardı.
Jennie: Kyungsoo, gitsen iyi olacak..
Kyungsoo: nasıl öğrendi? Daha doğrusu siz nerden öğrendiniz de ona anlattınız?
Jennie: a-jiyongun eski kız arkadaşı bize her şeyi anlattı. Biz aslında nayeona bebek için hiç bir şey söylemeyecektik. Senin bıraktığını biliama bizi konuşurken duymuş. Israr etti anlatmamız içinz mecburen anlattık.Her şey bitti mi yani...
Hayır, bunun olmasına izin vermiyceğim.
Jennie: şimdi lütfen git. Burda kalman nayeona da bebeğe de iyi gelmicek.
Haklıydı..
Hastaneden çıktım..
Nayeon bana kızmakta fazlasıyla haklıydı.
O çok masumdu ve yalandan nefret ederdi.
Ama ben ona 8 yıldır koskocaman bir yalan söylüyordum.
Geri döneceğim sevgilim. Senin içinde bebeğim içinde döneceğim. Ve yalan söyleyerek kırdığım kalbini onaracağım. Söz veriyorum..
__
Mrb,
Öhm bundan sonra başka kitapdan devam edeceğiz çnku 93839291 bölüm oldu
Ordada bi 382982929 bölüm yazıp final yaparım.
Sınır koymuyorum çünkü siz burayı okurken ben çoktan 2. Kitabın ilk bölümünü yayınlamış olucağm
Isterseniz oraya gelirsnz