Baekhyun'dan
Minseok hyung iyileşmişti. Wihuuuğ
Minseok: jun boku ne planlıyor? Kıza dokunmayacak herhalde. Di mi?
Chanyeol: eee.. öyle dersem yalan söylemiş olurum hyung.
Minseok: ve siz de onu bırakıp geldiniz. özürlü müsünüz?Soru mu geldi şimdi anlayamadım
Minseok: ben Junmyeon'un yanına gidiyorum.
Baekhyun: niye?
Minseok: Jiyong'tan nefret ediyorum. Acı çekip gebermesini istiyorum, ama masum bi kıza dokunmak.. biraz fazla.
Chanyeol: Junmyeon hyunga söyledim ama beni dinlemedi.
Minseok: beni dinlemek zorunda.Çünkü kim Minseok, patronun patronudur. Ve jun hyung ne kadar belli etmesede min hyungtan onu sevdiği kadar korkuyor.
Baekhyun: bizde gelelim mii? Depoda yapcak hiç bir şey yok. Herkeside yolladık zaten.
Minseok: gelmeyin.
Baekhyun: geliyoruz ehe.Ve chanyeol ile Minseok hyungun peşine takıldık.
Aa Jonginin evinin ordan geçiyoruz.
Baekhyun: hyung, bi yavaşlar mısın?
Minseok: ne oldu baek?
Baekhyun: şeyy Jonginin evinin oralardayız. Yanii-
Minseok: anladım.Yavaşladık cama yapışmış bi şekilde bakıyordum.
2 çocuk kapısındaydı. Dikkatli bakınca birinin deveyi- aman chanyeolu döven çocuk olduğunu, diğerinin de Minseok hyungu kendine aşık eden sonrada pıçahlayan çocuk olduğunu anladım. Minseok hyunga baktım, nesin sen buz kütlesi filan mı?
Gri saçlı bir ayı evden çıktı ve onlarla gülüşerek yürümeye başladı..
Chanyeol: bizi gerçekten özlemiş.
Baekhyun: öyle deme-
Minseok: artık gidebilir miyiz?Kafamı salladım ve Minseok hyung gaza basıp bizi uçurdu. Ve 1 saatlik yolu 35 dakikada bitirdik.
Minseok hyungta anahtar olduğu için direkt girdik.
___
Jisoo'dan
Duvarla onun arasına sıkıştığım için kaçmaya yer arıyordum, ve o sırada içeri bi çocuk girdi.
- Yuh jun! Çekil lan.
Geldi ve Junmyeon'u çekti. Sonra sürükleyerek dışarı çıkardı. Ve geri döndü.
- ben Minseok. Sakin ol ve benden korkma. Beni sinirlendirmediğin sürece sana zarar vermem. Ve şu piçin sana dokunmasını engellerim. Ben sadece sevgili abinin biraz sürünmesini istiyorum,
Abim size ne yaptı amk?
- bu yüzden seni biraz burda tutucam.
Bo yozdon sono boroz bordo totocom
- Tekrar söylüyorum ben diğerlerinden farklıyım, sana zarar vermem ve seni onlara karşı korurum. Zaten ilgi alanıma girmiyorsun. Kısacası Sadece uslu ol. Anlaştık mı?
Kafamı sallamakla yetindim. çıktı, ve Kapının kilitlendiğini duydum..
Biri beni kurtarsın. Ablam ne kadar merak etmiştir şimdi..
__
Chanyeol'den
Junmyeon: hay sikiyim. İYİLEŞECEK ZAMANI BULDUN.
Minseok: bana sesini yükseltme.
Junmyeon: min, neden bunu yapıyorsun?
Minseok: ne yapıyım? Oturup kıza tecavüz etmeni mı izliyim?
Junmyeon: hadi ama bu sen değilsin. Niye duyar kasıyorsun?Film gibi Aq
Minseok: junmyeon, uzatma.
Junmyeon: haa duurr, yoksa konu minji mi? Min, minji öleli-
Minseok: KAPA ÇENENİ.Minji kimdi aq? Minji kız ismimi?
Ha minjiii, Minseok hyungun ölen kız kardeşi..
buz adam min hyungun daha ne zayıflığını görcem acep?
Minseok: bak, minjiden dolayı kız çocuklarına olan düşkünlüğümü biliyorsun. Jisoo ise bi çocuk değil. Yanı konunun minji ile alakası yok. Sadece, bu bizim için bile fazla şerefsizce.
Junmyeon: o jiyongun kardeşi.
Minseok: jiyongun kardeşi olması, onu sadece bir cinsel obje olarak göreceğin anlamına gelmez. Sadece Jiyong biraz daha sürünsün diye 2 gün filan daha kalsın. Sonra kızı rahat bırak.Junmyeon hyung zorda olsa ikna oldu..
Vay be min hyunga bak sen. Bi de Feminist çıktı. Vaay beee
____
Jongdae'den
Yürürken yanımızdan hızla bir araba geçti. Az kalsın sehun malını eziyordu. e yavaş amk.
Sehun: ezseydin kardeşim!
Jongdae: yaşıon bişi yok hadi yürü.
Jongin: zeki insanın hali bi başka oluyo işte. (Bunu matematikçi hep bana dio amk ama asla kötü anlamda mı iyi anlamda mı söylüo çözemiyorum)Ve depoya geldik.
Sehun: azrail yukarda seni bekliyo gidebilirsin.
Ve Jongin gitmeden Jiyong hyung geldi.
Jongin: hyuuğnngg öyle bakma yia ben bişi yapmadıığmm ölmek için çoğk genciiğmm.
Jiyong: gerizekalı. Çevredeki kameralara baktım. Yapmamışsın. Bana Junmyeon'un gidebileceği bi yer var mı onu söyle.
Jongin: çok var. Minseok hyungun bir sürü evi var. Onlardan birine gitmiş olabilir.
Jiyong: niye bulamadık?
Jongin: çünkü kendi adına değil. Hepsini Luhan hyungun üstüne yaptı.Luhan kim amk?
Jiyong: Luhan? Lisede Luhan diye bi çocuk vardı o mu?
Jongin: galba. Çocuk Minseok hyungtan acayip bir şekilde hoşlanıyordu Ama Minseok hyung onu kullanıyordu. Böyle olunca Luhan hyungun ilgisi azaldı ve sadece arkadaş olarak kaldılar.Peki..
Kıskandın mııığ?
Ya sen ne zaman salcan beni?
ben senin olmak istediğin kişiyim bu yüzden sen olmak istediğin kişi haline gelene kadar seni salmıcam
Ben halimden memnunum bi kere.
Hee şuan kıskançlıktan geberecek kişide yixing zaten.
Yixing ne alaka? Çocuk kenarda sessizce oturuyor.
Ne billiimm benim zaten deseydim doğru olurdu çünkü
Of kes ya
TmJiyong: en çok nereye gidebilir sence?
Jongin: eğer onu iyi tanıdıysam, villaya gider.
Jiyong: nerde?
Jongin: Itaewon'da bi yerde tam bilmiom hiç gitmedim ama çok bahsederlerdi.
Jiyong: Kyungsoo!
Kyungsoo: ne var?
Jiyong: Itaewon'da Xiao Luhan adına bir villanın tam adresini istiyorum.
Kyungsoo: tamam mesaj olarak atarım bulunca.
Jiyong: sağ ol.
Jongin: benim dersim vardı gidebilir miyim?
Jiyong: defol.Ve Jongin koşarak uzaklaştı. Salak yaw bu çocuk.
____
Sonda Jongdae her zaman jongine karşı mood.
776 kelime
Sınır: 80