Minseok'tan
kapının sesi yüzünden uyandım.. Jongdae de uyanmıştı. Sanırım.
Jongdae: bu kim yia?
Minseok: sen uyu. Ben bakarım.
Jongdae: ı-ı uykum kaçtı.
Minseok: o zaman giyin gel kahvaltı edelim.
Jongdae: tişortümü biri yırtmıştı sanki..
Minseok: benden bir şeyler giy. Üşütceksin.
Jongdae: tamam hadi git bak şu kapiya.
Minseok: tamam~Yerdeki kıyafetlerimi alıp giydim ve kapıyı açmaya gittim. Çocuklar gelmişti..
Baekhyun: içeri niye geçmiyoruz?
Ne yazık ki içeriye geçtiler..
____
Jongdae'den
Alacaklı gibi kapıyı çalıyorlardı..Minseok giyindi ve kapıyı açmaya gitti.
Minseokun dolabını açtım. Bi tane sweatini alıp üstüme geçirdim. Biraz büyüktü sanki.
Neyse. Yerdeki pantalonumu da giyip aşağı indim.
Jongdae: min-
Tabi ki de Junmyeon'u görmeyi beklemiyordum..
___
Baekhyun'dan
Siktir.
Çocuk şuan merdivenlerde durmuş Junmyeon hyunga bakıyordu.
Junmyeon: bana yanlış gördüğümü söyleyin.
Çocuğu iyice süzdüm. Kıvırcık saçları kabarmıştı. Üstünde minseok hyungun sweatlerinden biri vardı.. minseok hyungun.. Minseok hyung birinin onun kıyafetlerini giymesinden nefret eder.. çocuk minseok hyungun sweatini giyiyor.. peki..
Junmyeon: bana bir şeyler oluyor.
Minseok: jun, özürlü müsün kendine gel. Jongdae, yanıma gel.Junmyeon hyunga karşı sesi sert çıkmıştı.. ama nedense çocuğa karşı yumuşak.. acaba nedenn?
Junmyeon: Jiyongun haberi var mı?
Ehe çok eğleniyorum ama korkuyorum.
Junmyeon: Jiyong duyarsa ikinizide siker biliyorsunuz değil mi? Ve en çok güzel sevgilinin canı acır min.
Minseok: beni tehdid mı ediyorsun jun?Ağağağağağa
Junmyeon: yoo öylesine söylüyorum.
Minseok: jiyonga fazla laf ediyorsun. Ama ikinizde aynı boksunuz jun. Ve bunun farkında olup hala kendini daha iyi göstermeye çalışıyorsun.
Junmyeon: düzeldin diye seviniyordum. Ama sen düşmanının adamıyla yiyişiyorsun. Adam da adam olsa bare. hangi mafya birinin altına girmekten zevk duyar ki?Ama bak sonuncusu cidden olmadı. Heştek tiğimmin
Minseok: defol.
Junmyeon: 2 gündür tanıdığın bir orospu için beni kovuyor musun? Şanslı piç. Onunla oynamak, seni becermesi çok hoşuna gidiyor di mi? Hiç mi utanmıyorsun?Çocuk hiç bir şey demedi.
Minseok: DEFOL.
Junmyeon: baek, yeol hadi kalkın.Chanyeol yavaşça kalkıp junmyeon hyungun yanına gitti. Püüh kıt beyinli devezoros.
Junmyeon: baek?
Ay nedense hiç kalkasım yok. Junmyeon hyung güldü. Ve chanyeolle beraber gitti.
Jongdae: minse-
Minseok: aç mısın? Gel kahvaltı edelim.Çocuğun elini tuttu.
Minseok: baek bir şey istiyon mu?
Baekhyun: yok hyung ben tokum.Çocuğu mutfağa sürükledi..
Ay çok tuhaf hissediyorum.
Eğer jun hyung çocuğa söylediği son şeyleri söylemeseydi onun tarafında olurdum. Ama fazla ileri gitti..
Onların yanına mutfağa gittim.
Jongdae: Minseok, benim yüzümden-
Minseok: hayır. Senin yüzünden aramız filan bozulmadı.
Jongdae: minse-
Minseok: Jongdae, lütfen.
Baekhyun: Öhm hyung bakıyorumda artık birinin senin kıyafetlerini giymesinden nefret etmiyorsun?
Minseok: yoo hala ediyorum.
Baekhyun: emin misin?
Minseok: Jongdae, her hangi gibi biri değil.
Baekhyun: oh.. peki.Jongdae gülüyordu. Çok şanslı çocuk.
Telefonu çaldı.
Minseok: kim?
Uw kıskandı kajskqkld
Jongdae: Jiyong hyung..
Baekhyun: azrail tipli şeytan yüzlü trilyoner desene şuna.
Minseok: baek sakin.
Jongdae: jiyong hyung öyle biri değil.Ahh bu min hyungla nasıl anlaşıyo lan
Telefonu açtı.
Jongdae: efendim-... tamam... , ee şey hyung birazcık sakin-.. ya ben valla bir şey yapmad- tamam geliyorum.
Telefonu kapattı.
Jongdae: sanırım gitsem iyi olucak.
Minseok: yine ne istiyor?
Jongdae: önemli bir şey değil.
Minseok: niye hep seni arıyor bu? Başka adamı yok mu?
Jongdae: bi iş yaptıracağın zaman Baekhyun veya chanyeole mı bırakırsın yoksa herhangi bir adamına mı?Bana. Eheheh
Jongdae: görüşürüz.
Minseok hyung çocuğu kapıya kadar geçirdi. Sonra yanıma geldi.
Minseok: ne bakıyorsun?
Baekhyun: çocuk jiyongun sağ kolu öğhk
Minseok: of baek kes.___
Yixingten
Jiyong hyung hepimizi toplamıştı.
Sehun: hyung ne oldu?
Jiyong: seunghyun aradı.
Kyungsoo: ee?
Jiyong: piç kurusu beni kızlarla tehtid ediyor. Ve sınırı aştı.
Yixing: bizden ne istiyorsun?
Jiyong: yanınıza 2-3 kişiyi alıp onun deposuna gidin. Zaten onu güçlü yapan tek şey parası. Size bi zararı gelmez. Adamlarını filan boş Verin ne yaparsanız yapın ama seunghyunu bana getirin.
Jongdae: tamamdır.
Jiyong: bugün cuma, yarın şu iş adamını halledicez. Pazartesi seunghyun elimde olsun.
Sehun: tamam.Bir şey düşünüyordu..
Jiyong: ha bir de Junmyeonla köpekleri var. Onları da salı veya çarşamba tamamen halledelim. Fazla uzadı.
Jongdaeye baktım yerde kaç tane kare var onları sayıyordu.
Jiyong: demek istediğiniz bir şey?
Kimseden ses çıkmadı.
Jiyong: kızlar çağırdı. Ben onlara gidiyorum. Bir sorun çıkarsa siz halledersiniz. Yarın erken gelin.
Vee gitti.
Niye her zaman sinirli ve ciddi olmak zorunda?
Acaba kız arkadaş bulsak yumuşar mı?
AKAUAJQIQKAOKAJAKSOQ HAYAL ETTIMDE JIYONG HYUNG VE KIZ ARKADAŞ QOQOQIWIW9IWOEKQOSJSOW9W8EENAOQIQODIEJWIAJQKFOWIQ9WJF
_______
Yixing ayb yavrum bak uke yaparım seni görürsün. (Dilem mood on♡)
Nys
711kelime
Sınır: 70