bölüm 2

55 1 7
                                    

bugün salı tabiiki de yine okula gitmem lazım. Saçlarımı topuz yaptım deri ceketimi giydim kahvaltıda avokado yedim dışarı çıktım. İnşallah bugünde salak erkeklerle karşılaşmam. Tamm böyle geçirdim içimden karşıma harrynin ikizi çıktı yine onu görünce hemen yolumu değiştirdim. Ohhh karşılaşmadık. Okula doğru gitmeye devam ediyodumki bu sefer ikinci favorim liamı gördüm.
"ohaaa liam! Seni çok seviyorum liam." dedim ve boynuna atladım. O ise beni itti, nası olur yaa!?!
"sen benim kardeşimi dövmüşsün hayırdır??" dedi bana. Dedim ne diyosun liam? Kimseyi dövmedim ben.
Liam birden bana tekme tokat girişti ben ne olduğunu anlamadım elimden bi kitapla engellemeye çalıştım ama çok yapamadım çünkü karşımda liamın suratını görünce eriyodum. Tam ölcekken zayn geldi beni kurtardı liamın ellerinden tutup onu kendisine çekti ve dedi "sen benim aşkitoma mı karıştın?" ben de "evet liam birden sebepsizce beni dövmeye başladı dedim.
"sana diyom salakmısın sen kimsin!" dedi ve ben ağlamaya başladım orda. "zayn sen gaymisin yani?" İnanamıyodum bi günde bu kadar şoku kaldıramazdım. "Ben y/n ben size aşığım ama en çok harrye. Ben liama karışmadım hem zayn o bana karıştı ben bişe yapmadım."
Zayn liama sarıldı onu eve yolladı benle kafeye geldi. Oturduk bana yara bandı uzattı teşekkür ettim.
"ben okula gitcektim liam geldi onun kardeşine mi ne karışmışım beni dövdü ama benim haberim bile yokki?" dedim. Sonra birden aklıma geldiki dün harrynin ikizinin kafasına kitap fırlatmıştım. Lanet olası ergenn!!! Abartarak anlatmış buna dövülmek mi denir.
"Aa zayn aklıma geldi ben dün harrynin ikizinin kafasına kitap fırlatmıştım onu mu diyo." zaynin ağzı beş karış açıldı.
"Harrynin ikizi yok ki ne diyon?" O sırada ben şok. Dedim nası yok? Anlattım olayı dedim harrynin ikiziyim dedi ve vallahi de ikizi gibiydi. Zayn gülmeye başladı
"Ay sen de safmışsın yedinmi çocuk sana şaka yapmış." Utancımdan yere düştüm yani gerçekten de harrynin kafasına kitap fırlatmıştım??? Ben yere düşünce zayn beni kucakladı ve evimekadar götürme kararı aldı. Kapıya geldiğimizde beni indirdi ve dedi ki "çok sevimlisin" dedi ve gitti. İyi de zayn gay değilmiydi? Anlamadım ama bi daha görürsem sorcam. Neyse zayn bana iltifat etmişti!!! Çok sevindim kapının önünde eğilip ağlamaya başladım. Babamda işe gitcekmiş kapıyı açtı beni görünce dedi "kızım noluyo okula gitmemişsin niye ağlıyosun?"
Dedim zayn bana sevimlisin dedi. Babam beni yerden kaldırdı ve beni odama götürdü sonra odadan çıktı. Bi hastaneyle görüşüyo sanırım bi deli varmış yatırcaklarmış neyse anlamadım aklım hala zaynde. Ama çok mutsuzum çünkü harrynin kafasına kitap fırlattığıma inanamıyorum. Ama harry bana yardım etmemiş çok kırıldım. Belkide ödeşmiş sayılırız hahaha. Neyse gözlerimden yaşlar boşana boşana bende uykuya daldım bugünde okula gitmedim.

Bu bölüm daha da uzun oldu canlarrr plot twisti beğendinz mi? Bu bölümde en şaşırdığınız şey ne oldu. +400 vote ye yb gelir. 😘😘

ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin