♡y/n ağzından♡
Birdenbire sms aldım merak edip açtım
"selam cnm ben louis hıcab tüm sınıfa bi ödev vermiştim ama seninki gelmedi saat 22:00da reina diskoya gel orda olcam da."
Louis hocam!! Numaramı nerden bulmuştu ki! Ve beni neden diskoya çağırır ki ödev için? Yoksaa... Bana mı aşık!! Bilemiyorum.. Ay yeter artık kafam patladı herkes de bana mı aşık..
Son moda deri ceketimi omzuma attım parlak leoparlı taytımı da giydim yani ne olursa olsun şık olmalıyım her zaman. Ödevimi yapmamıştım ama çıkmadan önce internetten bi şeyler karalayıp çantama soktum ve çıktım.
Reina disko da nerde bilmiyodum ama iyi ki zenginim de mobil internetim var navigasyon açtım yürüdüm gittim.
İçeri girdiğimde davet flan sordular dedim beni louis çağırdı. Birden badigardlar bana bakıp gülmeye başladı.
"louis ne zamandan beri böyle kızlara ilgi duyarmış hahahah" anneni babanı arayıp seni almalarını söylemeden önce git."
biraz sinirlenmiştim. Beni ciddiye almıyorlar bile! Ben kanıt olarak smsimi çıkarcakken badigardların bileğini bir kol tuttu ve onları arkaya çekti. Öne geçen beyefendi tam karşımdaydı, Louis.
"kendisi öğrencim, ben çağırdım." deyince badigardlar ciddi kesilip daha sonra louisye güldüler. "louis senden böylesini de beklemezdim be adamım, öğrencin mi?" beni süzmeye başladılar çok rahatsız hissettim ki louis anlamış olmalı onlara iki yumruk atıp yere devirdi.
"onu rahatsız etmeyin." dedi ve beni elimden tutup içeri götürdü. Derin mavi gözleri bana korumacı tavırlarla bakarken ortamın ışıkları gözlerimi kamaştırdı.
"teşekkür ederim beni koruduğun için" dedim ve gülümsedim.
"ahah ne demek." dedi ama hala eli elimdeydi. Biraz utandım o yüzden louisnin gözlerine baktım anlamış olacak ki elini çekti.
"seni buraya çağırdığım için özür dilerim ama genelde bu saatlerde buralarda takılıyorum o yüzden."
"sorun değil ödevimi de getirdim" dedim çantamdan çıkarıp kağıdı verdim. Umarım kızmaz diye kafamdan dua ederken louisnin ödevi okurkenki suratına bakıp tepkilerimi ölçmeye çalışıyordum.
"biraz basit kaçmış ama yine de sorumuzs cevap veriyor. Aferin y/n" diyerek kafamı okşadı. Biraz mahcup hissettim
"bir dahakine daha iyisini yaparım." dedim izninizle kalkayım artık diyerek.
"nereye acelen var biraz benimle vakit geçirmez misin?"
Louis neden benim kalmamı istiyordu ki? Kafam karışıyor... Ama benden bi şey rica ederken sıcak sıcak gülünce onu asla reddedemiyorum.
"tamam, sadece birazcık.."
Küçük bir kıkırdamayla bana doğru iyice gülümsedi ve biraz rahat bir şekilde oturmaya başladı. Elini omzuma attığında ise ne yapacağımı bilemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
FanfictionOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n